Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки для кабінету початкової школи «Нова українська школа»)
Очікувана вартість
196 179,00 UAH
UA-2019-06-14-000850-b ● 09535013b7914286a205ad9b614dffe0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Валківської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02146392 |
Місцезнаходження: | 63002, Україна , Харківська обл., Валки, вул. Харківська, 7 |
Контактна особа: |
Пляка Іван Олексійович 380575351194 pr.valki@dniokh.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 11:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2019 12:28 |
Очікувана вартість: | 196 179,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 980,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки для кабінету початкової школи «Нова українська школа»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки для кабінету початкової школи «Нова українська школа»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63002, Україна, Харківська область, Валки, Харківська, 7, Заклади освіти Валківського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2019 11:14 |
Оголошення комп обл. 12.06.19.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 10:54
Дата відповіді: 19 червня 2019 08:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Всі технічні характеристики на запитуваний товар наведені в Оголошенні до закупівлі, без посилання на конкретну марку, модель, виробника. Замовник буде розглядати пропозиції не відступаючи від замовлених технічних характеристик.
Участь у торгах можуть брати всі учасники, незалежно від форми оподаткування. Загальна ціна - є остаточною, без подальшого додавання 20%.
Бажаємо успіху.
Участь у торгах можуть брати всі учасники, незалежно від форми оподаткування. Загальна ціна - є остаточною, без подальшого додавання 20%.
Бажаємо успіху.
Уточнення
Дата подання: 18 червня 2019 17:34
Дата відповіді: 19 червня 2019 11:22
Шановний Замовник!
В тендерній документації, а саме:
1. Замовник залишає за собою право на витребування примірника(-ів) Обладнання від учасника тендеру до моменту підписання договору в якості тестового зразка для підтвердження виконання всіх вимог, зазначених в цьому технічному завданні.
Чи обов'язкові ці умови і що саме ви маєте на увазі?
Заклади освіти Валківського району
Скільки буде місць поставки товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Замовник залишає за собою право на витребування примірника(-ів) Обладнання від учасника у разі потреби.
2) Одне місце поставки.
2) Одне місце поставки.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 18 червня 2019 17:35
Дата відповіді: 19 червня 2019 11:33
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до технічних вимог закупівлі (додаток № 1 до ТД) усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Це відноситься і до програмного забезпечення. Також зазначаємо, що все програмне забезпечення має бути ліцензійне відповідно до законодавства України. У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та товар із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим.
Відповідно до п.3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Це відноситься і до програмного забезпечення. Також зазначаємо, що все програмне забезпечення має бути ліцензійне відповідно до законодавства України. У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та товар із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим.
Відповідно до п.3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-14-000850-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 09 липня 2019 16:28
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!
Ми ознайомилися з протоколом відхилення і незгодні з рішенням Замовника. Причиною відхилення зазначено: "Технічні характеристики Учасника на ноутбук (операційна система Windows 10 Professional Ukrainian) не відповідає технічним характеристикам , які були зазначені у додатку 1 на ноутбук (операційна система Windows 10 Home) в оголошенні.".
Умови тендерної документації передбачали можливість надання еквівалента. Крім того, Замовника вказує "операційна система: Win10 home (з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом);".
Операційна система Win10 home не підтримує роботу у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією, тож для того, аби задовільнити цю вимогу нами запропоновано КРАЩУ версію, а саме Win10 Professional.
Надання пропозиції з покращенними характеристиками не може бути причиною відхилення. Просимо Вас, переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та визнати нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Розгорнути
Згорнути
Ми ознайомилися з протоколом відхилення і незгодні з рішенням Замовника. Причиною відхилення зазначено: "Технічні характеристики Учасника на ноутбук (операційна система Windows 10 Professional Ukrainian) не відповідає технічним характеристикам , які були зазначені у додатку 1 на ноутбук (операційна система Windows 10 Home) в оголошенні.".
Умови тендерної документації передбачали можливість надання еквівалента. Крім того, Замовника вказує "операційна система: Win10 home (з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом);".
Операційна система Win10 home не підтримує роботу у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією, тож для того, аби задовільнити цю вимогу нами запропоновано КРАЩУ версію, а саме Win10 Professional.
Надання пропозиції з покращенними характеристиками не може бути причиною відхилення. Просимо Вас, переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та визнати нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Скасована
Дата: 11 липня 2019 13:44
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 липня 2019 13:43
Голова тендерного комітету запропонувала скасувати рішення тендерного комітету від 09.07.19 року «Про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" та розглянути пропозицію повторно.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Відхилено |
138 666,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2019 10:57
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Рішення скасоване |
188 176,32
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 13:44
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Переможець |
188 176,32
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2019 14:37
|
Доп угода ноутбуки.pdf | зміни до договору |
22 липня 2019 14:36
|
Договір Коипютери 2019.pdf | укладений |
17 липня 2019 16:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення п. 1 розділу 1 договору №16/07-1 від 16.07.2019 року |
Номер договору про закупівлю: | 16/07-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16/07-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |