Профнастил кровельний, гвинти самонарізні покрівельні, коньки покрівельні)
Очікувана вартість
245 700,00 UAH
UA-2019-06-14-000838-c 296c5a05d48f4e288009c3d71f025d3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державний навчальний заклад "Малинський професійний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 02543526
Місцезнаходження замовника: 11603, Україна, Житомирська обл., Малин, вул.Городищанська, б.20
Контактна особа замовника: Ничипоренко Надія Миколаївна
+380413351122
ptu36@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 12:02
Очікувана вартість: 245 700,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 228,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1900 м.кв
Профнастил покрівельний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11603, Україна, Житомирська область, Малин, вул.Городищанська 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
19000 шт
гвинти самонарізні покрівельні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11603, Україна, Житомирська область, Малин, вул.Городищанська 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
53 шт
коньки покрівельні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11603, Україна, Житомирська область, Малин, вул.Городищанська 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 17 червня 2019 12:14
Дата відповіді: 18 червня 2019 12:17
Шановний замовнику. В додатку 4 ТД зазначено - коньки покрівельні 0,3 х 2 м., оцинковані. Це означає, що коньок має бути оцинкований, чи можливо це опечатка і коньок має бути під колір профнастилу. Дякую.
Відповідь: То дійсно опечатка, потрібно під колір профнастилу
Поставка
Дата подання: 20 червня 2019 14:17
Дата відповіді: 20 червня 2019 16:27
Доброго дня! Чи розглядаєте разову поставку?
Відповідь: Не зрозуміло, що означає разова поставка ? Якщо в смислі, що доставити все разом - то нам так і треба.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-14-000838-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБІН", Код ЄДРПОУ:13553723
Дата подання: 05 липня 2019 14:02
Вимога/скарга
Шановний замовнику! В р.2 п.2 тендерної документації зазначено, що під час використання системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг". Обраним Вами переможцем не дотримано цієї вимоги, а саме документи не підписані електронним підписом, а Вами на це не звернено уваги. Вимагаємо переглянути протокольне рішення щодо обраного Вами переможця. Дякую
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2019 16:01
відсутня пряма вимога щодо накладання ЕЦП

Документи

08 липня 2019 16:01
протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-08-000013 ● 49d3288717014edaa5c09709af1e27ab
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-08 15:29:55
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

08.08.2019
№ 43

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.08.2019 № 43.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2019-06-14-000838-c від 14.06.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усунути порушення неможливо тому, що процедура закупівлі вже закончена, товар отримано, оплата проведена.

2019-08-22 11:34:35

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 06 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Державний навчальний заклад "Малинський професійний ліцей", 02543526, Україна, Малин, вул.Городищанська, б.20
  2. Інформація про предмет закупівлі: коньки покрівельні, 245700UAH, 44110000-4, ДК021, 53, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 296c5a05d48f4e288009c3d71f025d3f, 2019-06-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 08 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій переможців, своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідність умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «ТД ПСМ-ПРОФІЛЬ», протокол тендерного комітету від 04.07.2019, повідомлення про намір укласти договір та договір про закупівлю від 15.07.2019 року № 6. За результатами аналізу питання дотримання Державним навчальним закладом «Малинський професійний ліцей» (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі - веб-портал) з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та без унесення наявної інформації в пункти 8-1 та 11 форми повідомленні про намір укласти договір, затвердженої Наказом № 490. За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля. Крім того, встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «ТД ПСМ-ПРОФІЛЬ» не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 2 розділу II тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо подання учасниками тендерних пропозицій в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, через електронну систему закупівель з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-15 (далі – Закон № 851-15). Зокрема, статтею 6 Закону № 851-15 передбачено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Проте, аналізом встановлено, що після подання переможцем ТОВ «ТД ПСМ-ПРОФІЛЬ» електронного документа з тендерною пропозицією та завантаження необхідних документів, що вимагались Замовником у тендерній документації в електронному вигляді через електронну систему закупівель, не накладено електронний підпис, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу II тендерної документації. Крім того, відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону № 922, визначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Поряд з тим, пунктом 6 розділу II та пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації, Замовником встановлено імперативну умову, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, а саме: - оригінал довідки про відсутність (наявність) заборгованості з податків, зборів (обов’язкових платежів) наданої уповноваженим контролюючим органом, що дійсна станом на дату подання документа; - довідка/інформація у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - оригінал (або нотаріально завірену копію) довідки з МВС України виданої не раніше 60 календарних днів до дати оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - довідка/інформація у довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. Однак, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що учасником - переможцем торгів ТОВ «ТД ПСМ-ПРОФІЛЬ» 08.07.2019 року (на 4 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір) завантажено лише скан-копію оригіналу довідки про відсутність (наявність) заборгованості з податків, зборів (обов’язкових платежів) наданої уповноваженим контролюючим органом, що дійсна станом на дату подання документа, що суперечить вимогам пункту 6 розділу II та пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації та відповідно не відповідає абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону № 922. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 2 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем учасника ТОВ «ТД ПСМ-ПРОФІЛЬ» та уклав з ним договір про закупівлю від 15.07.2019 № 6. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або у разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі передбаченого Законом замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися., 20 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922, а також не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель розгляду та оцінки тендерної пропозиції встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерні пропозиції учасника ТОВ «ТД ПСМ-ПРОФІЛЬ», які не відповідали умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю та відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  5. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД ПСМ ПРОФІЛЬ" 233 625,60
UAH з ПДВ
218 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУБІН" 237 555,66
UAH з ПДВ
218 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вартіс" 238 740,00
UAH з ПДВ
238 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГЄР СТІЛ" 240 058,56
UAH з ПДВ
240 058,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 16:04
sign.p7s
08 липня 2019 15:53
справка ДФСУ.jpg
02 липня 2019 15:42
не притягувався.jpg
02 липня 2019 15:42
не вносили до ЄДР.jpg
02 липня 2019 15:41
довідка_мвд.PDF
01 липня 2019 14:48
ТУ_Профіль.PDF
01 липня 2019 14:48
Сертифікат якості.jpg
01 липня 2019 14:48
протокол.PDF
01 липня 2019 14:48
не сертифікація.jpg
01 липня 2019 14:48
наказ.PDF
01 липня 2019 14:48
зразок етикетки.jpg
01 липня 2019 14:48
Додаток4.jpg
01 липня 2019 14:48
Додаток1.PDF
01 липня 2019 14:48
Договір.PDF
01 липня 2019 14:48
dstu_b_v.2.6-9-2008.PDF

Публічні документи

01 липня 2019 11:31
sign.p7s
01 липня 2019 11:28
сертифікат саморізи.pdf
01 липня 2019 11:28
Довідка до ст.17 ЗУ.pdf
01 липня 2019 11:28
витяг РУБІН 26.06.2019.pdf
01 липня 2019 11:28
Витяг платника ПДВ.pdf
01 липня 2019 11:28
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 14:35
Каталог Арсенал.pdf
27 червня 2019 14:35
Штатний розпис 2019 рік.pdf
27 червня 2019 14:35
Паспорт і код Мазiєнко.pdf
27 червня 2019 14:35
Паспорт і код Стародуб.pdf
27 червня 2019 14:35
Звіт 1 ДФ.pdf
27 червня 2019 14:35
Опис.pdf
27 червня 2019 14:35
Договори перевізники.pdf
27 червня 2019 14:35
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 червня 2019 14:35
Витяг з ЄДР.pdf
27 червня 2019 14:35
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
27 червня 2019 14:35
Виписка з ЄДР.pdf
27 червня 2019 14:35
ГОСТ 18123-82.pdf
27 червня 2019 14:35
ГОСТ 10618-80.pdf
27 червня 2019 14:35
Етикетка зразок.pdf
27 червня 2019 14:35
Статут.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 09:24
ТУ.pdf
26 червня 2019 09:24
ТУ ПРФНСТИЛ1часть-27.pdf
26 червня 2019 09:24
техніка.pdf
26 червня 2019 09:24
ст 50.pdf
26 червня 2019 09:24
сертификат.pdf
26 червня 2019 09:24
не має заборгован.pdf
26 червня 2019 09:24
не заперечні докази.pdf
26 червня 2019 09:24
не визн банкр.pdf
26 червня 2019 09:24
комерц пропоз.pdf
26 червня 2019 09:24
є інф у реєстрі.pdf
26 червня 2019 09:24
Договор.pdf
26 червня 2019 09:24
Довідка працівники.pdf
26 червня 2019 09:24
висновок сес.pdf
26 червня 2019 09:24
антикор прогр.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД ПСМ ПРОФІЛЬ"
#35868678
Переможець 218 800,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 11:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД ПСМ ПРОФІЛЬ"
#35868678
218 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 липня 2019 11:38
6.PDF укладений
16 липня 2019 11:35

Актуальні тендери

До пошуку