Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні панелі та комплекси
Очікувана вартість
819 100,00 UAH
UA-2019-06-14-000752-a 9a27631fd876456d8fa6c43f1d6b07bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Антоніна Павлівна

+380645621476 buh-oms@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТРОЇЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТРОЇЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42072219
Місцезнаходження: 92100, Україна , Луганська обл., Троїцький район, селище міського типу Троїцьке, вулиця Центральна, будинок 69
Контактна особа: Ляшенко Антоніна Павлівна
+380645621476
buh-oms@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 20:46
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2019 09:00
Очікувана вартість: 819 100,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-14-000752-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 12 липня 2019 11:27
ОСКАРЖЕННЯ
Шановний тендерний комітет!
Просимо Вас переглянути рішення щодо визнання переможцем Учасника ФОП Нестереня А.Є. через невідповідність кваліфікаційним критеріям!
Учасник надав Довідку про відсутність податкової заборгованості 26.06.2019 — електронна після визнання його переможцем.
Згідно з Розділом 4 Додатка 2 тендерної документації
Інша інформація та вимоги до учасника / переможця процедури закупівлі:
1). У разі надання сканованих довідок у вигляді роздрукованого електронного документу,такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (наприклад QR-код, No документа чи вих. No,No запиту, код доступу, адресу інтернет-ресурсу, детальне посилання на веб — сторінку / сайт /портал тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів.
Довідка про відсутність податкової заборгованості 26.06.2019 — електронна, що надав Учасник, не містить QR-коду. Також Довідка надана для Запорізький державний медичний університет.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 липня 2019 12:18
Шановний учаснику процедури закупівлі!
Повідомляємо, що згідно статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-06-14-000752-a та сплив 30 червня 2019 09:00, а отже Ваше звернення не підлягає розгляду Замовником та подана скарга не відповідає вимогам ст. 18 Закону, оскільки Замовник не є органом оскарження.
Разом з тим, якщо Скаржник вважає, що його права та інтереси порушені внаслідок прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, за ним зберігається право на оскарження таких рішень Замовника до органу оскарження у встановлені Законом строки.
Окрім цього, додатково повідомляємо, що 04 липня 2019 року, керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель, на виконання вимог ч. 4 ст. 28 Закону, Замовником проведено об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є. на предмет її відповідності умовам тендерної документації та вимогам Закону. За результатами даного розгляду тендерним комітетом встановлено, що:
- тендерна пропозиція ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є. відповідає умовам тендерної документації;
- учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим замовником, згідно ст. 16 Закону;
- відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону.
Окрім цього, ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є., як переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надав замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (згідно вимог визначених у Розділі ІІ Додатку №2 до тендерної документації).
Також, сдід зауважити, що надана ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є. довідка про відсутність податкової заборгованості, яка видана ГУ ДФС у м. Києві, відповідає вимогам пункту 1 Розділі ІV Додатку №2 до тендерної документації, оскільки є дійсною станом на дату її подання та відповідає умовам Розділі ІІ Додатку №2 до тендерної документації, так як містить обов’язкові атрибути за допомогою яких можна перевірити її автентичність, а саме № документа та вих. №, що є цілком достатнім, так як згідно роз'яснення ДФС (детальніше слід дивитись за посиланням: http://tr.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/345128.html), переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit), будь-який зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру).
А отже, у Замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є..
Враховуючи вищевикладене, та той факт, що у складі тендерної пропозиції ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є. наявні усі необхідні документи, що вимагалися тендерною документацією та які повністю відповідають її умовам та вимогам Закону, - тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимог Скаржника № UA-2019-06-14-000752-a.c1.
З повагою, тендерний комітет.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Інтерактивні панелі
Опис предмету закупівлі:
Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 01 липня 2019 15:44
Закінчення: 01 липня 2019 16:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5 шт
Інтерактивні панелі (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92100, Україна, Луганська область, Троїцький район, навчальні заклади
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 09:20
Дата відповіді: 18 червня 2019 10:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до умов Додатку №1 до тендерної документації, - технічні, якісні та кількісні характеристики, запропонованого учасниками процедури закупівлі товару, повинні відповідати або бути кращими за наведені у цьому додатку показники (або бути еквівалентними, аналогічними тощо), причому згідно його п. 3 зазначено, що “Усі посилання у цьому Додатку 1 до тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент", але якщо запропонований учасником процедури закупівлі товар є аналогічним за параметрами (технічними, якісними, кількісні та іншими характеристиками предмета закупівлі) та / або відрізняється від тих, що вимагаються замовником у цьому додатку до тендерної документації, то в такому разі учасник у складі його тендерної пропозиції повинен обов’язково надати порівняльну таблицю цих параметрів з відомостями щодо їх відповідності (або не відповідності) необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації Додатку №1 до тендерної документації.

2). Згідно умов п. 5 тендерної документації, - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, - оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
За результатами оцінки даного електронного аукціону електронною системою закупівель визначається найбільш економічно вигідна остаточна пропозиція учасника та ставиться на розгляд Замовнику.
Згідно умов розділу V тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. У Додатку № 3 до тендерної документації ціна без ПДВ зазначається лише учасниками, які не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України або у разі якщо ПДВ не передбачено для даного виду товару, згідно чинного законодавства.
А отже, система оподаткування не впливає на оцінку, оскільки єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна та оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Замовник не має технічної можливості впливати на таку автоматичну оцінку та порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ чи з ПДВ. Після завершення аукціону всі пропозиції, які відображаються у протоколі розкритті, вважаються остаточними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є. 425 000,00
UAH з ПДВ
319 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сенсорні системи України 400 500,00
UAH з ПДВ
319 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Інтер Системс 427 275,00
UAH з ПДВ
350 447,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 483 000,00
UAH з ПДВ
483 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 21:13
Dovidka_19172428900210597697.pdf.p7s
04 липня 2019 21:13
Dovidka_19172428900210597697.pdf
30 червня 2019 00:46
Електронний підпис
30 червня 2019 00:41
Цінова пропозиція.pdf
30 червня 2019 00:41
Сертифікати _лот 1.pdf
30 червня 2019 00:41
Проект договору.pdf
30 червня 2019 00:41
Погодження тех вимоги.pdf
30 червня 2019 00:41
Наказ.pdf
30 червня 2019 00:41
Лист-пояснення.pdf
30 червня 2019 00:41
Лист-ліцензування.pdf
30 червня 2019 00:41
Копія ІПН учасника.pdf
30 червня 2019 00:41
Копія Витягу ЄДРПОУ.pdf
30 червня 2019 00:41
Довідка ст 17.pdf
30 червня 2019 00:41
Довідка повноваження.pdf
30 червня 2019 00:41
Довідка довкілля.pdf
30 червня 2019 00:41
Довідка без ПДВ.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 10:43
Електронний підпис
21 червня 2019 10:42
20.Статут оригінал.pdf
21 червня 2019 10:42
4.Витяг ЄДРПОУ.PDF
21 червня 2019 10:42
16.Лист-згода (додаток 5).PDF
21 червня 2019 10:42
5.Відгук.PDF
21 червня 2019 10:42
3.Висновок СЕС.pdf
21 червня 2019 10:42
6.Відповідність ст.17.PDF

Публічні документи

27 червня 2019 13:33
Електронний підпис
27 червня 2019 13:33
9. Витяг з ЄДР.pdf
27 червня 2019 13:33
8. Виписка з ЄДР.pdf
27 червня 2019 13:33
7. Довідка довкілля.pdf
27 червня 2019 13:33
5. Лист-згода.pdf
27 червня 2019 13:33
4. Уповноважена особа.pdf
27 червня 2019 13:33
3. Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2019 13:33
2. Технічний опис.pdf
27 червня 2019 13:33
17. Проект договору.pdf
27 червня 2019 13:33
15. Небезпечні речовини.pdf
27 червня 2019 13:33
13. Висновок СЕС панелі.pdf
27 червня 2019 13:33
12. Статут.pdf
27 червня 2019 13:33
11. Відомості ЄДРПОУ.pdf
27 червня 2019 13:33
10. Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 12:26
Електронний підпис
26 червня 2019 12:22
30. Авторизаційний лист.pdf
26 червня 2019 12:22
28. Довідка стаття 17.pdf
26 червня 2019 12:22
27. Проект договору.pdf
26 червня 2019 12:22
23. Статут завірений.pdf
26 червня 2019 12:22
22. Статут.pdf
26 червня 2019 12:22
18. Сертифікати.pdf
26 червня 2019 12:22
13. Довідка з банку2.pdf
26 червня 2019 12:22
12. Довідка з банку1.pdf
26 червня 2019 12:22
8. Паспорт та код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є.

ТОВ Сенсорні системи України

Інтер Системс

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є.
#2730909875
Переможець 319 990,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 12:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП НЕСТЕРЕНЯ А.Є.
#2730909875
319 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 10:54
Інтерактивні панелі.pdf укладений
27 вересня 2019 10:51
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 11:31
Договір-291_Лот-1__16-07-2019.pdf укладений
16 липня 2019 11:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 319 990,00
UAH