Капітальний ремонт павільйонів ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу «Перлинка» по бульвару Незалежності, 8-А, в м. Бровари Київської області. (за кодом CPV КОД ДК 021:2015 – 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 151 214,40 UAH
UA-2019-06-14-000679-a 2e7f5f4511434c72a2b084e88085b7c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26146617
Місцезнаходження замовника: 07400, Україна, Київська обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15
Контактна особа замовника: Карпенко Валентина Степанівна
+380459452016
brovaru-ugkg@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 16:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 16:29
Початок аукціону: 02 липня 2019 13:39
Очікувана вартість: 3 151 214,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15 756,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт павільйонів ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу «Перлинка» по бульвару Незалежності, 8-А, в м. Бровари Київської області. (за кодом CPV КОД ДК 021:2015 – 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, бульвар Незалежності, 8-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000026 ● a6dc81c8275f440d9988925b5660e103
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-04 17:13:43
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.09.2019 № 164
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 164

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-06-14-000679-a 14.06.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання рішення Держаудитслужби викладеного у висновку № UA-M-2019-09-04-000026 тендерним комітетом прийнято рішення скористатися правом частини 8 ст. 7 Закону і надати аргументовані роз’яснення-заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень викладених у протоколі, що додаються.

2019-10-03 09:02:42

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 11 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області, 26146617, Україна, місто Бровари, вул. Гагаріна, 15
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт павільйонів ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу «Перлинка» по бульвару Незалежності, 8-А, в м. Бровари Київської області. (за кодом CPV КОД ДК 021:2015 – 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація), 3151214.4UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 2e7f5f4511434c72a2b084e88085b7c9, 2019-06-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25.09.2019. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 14.06.2019 № 124 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Антар Сіті», ТОВ «Кімберліт груп» та ТОВ «ДК «Мідас» (далі – Переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 09.07.2019 № 138, від 16.07.2019 № 145 та від 23.07.2019 № 151, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.08.2019 № 315/19, додаткові угоди від 08.08.2019 № 1 та від 12.08.2019 № 2. Відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій., 25 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, розкритті тендерних пропозицій, та їх розгляді, укладанні договору, порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АНТАР СІТІ 2 958 449,86
UAH з ПДВ
2 928 449,86
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Кімберліт груп» 2 982 708,00
UAH з ПДВ
2 952 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДК"МІДАС" 2 996 290,34
UAH з ПДВ
2 996 290,34
UAH з ПДВ
Документи
ПП ГОРИНЬ 3 095 148,00
UAH з ПДВ
3 095 148,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОПРОМ КОМПАНІ" 3 151 208,40
UAH з ПДВ
3 151 208,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 16:15
sign.p7s
01 липня 2019 16:14
88 (1).imd
01 липня 2019 16:14
Об_єктний кошторис.pdf
01 липня 2019 16:14
Договірна ціна.pdf
01 липня 2019 16:14
Гарантійний лист.pdf
01 липня 2019 16:13
Договір _ 403 від 18.05.2018.pdf
01 липня 2019 16:13
Договір _ 786.pdf
01 липня 2019 16:13
Штатний розклад.pdf
01 липня 2019 16:13
Реєстр документів.PDF

Публічні документи

01 липня 2019 14:10
sign.p7s
01 липня 2019 14:05
42.imd
01 липня 2019 14:05
Ліцензія.pdf2.p7s
01 липня 2019 14:05
Ліцензія.pdf.p7s
01 липня 2019 14:05
Ліцензія.pdf
01 липня 2019 14:05
Гарантия_4116.pdf2.p7s
01 липня 2019 14:05
Гарантия_4116.pdf.p7s
01 липня 2019 14:05
Гарантия_4116.pdf
01 липня 2019 14:05
Технічна частина.pdf

Публічні документи

01 липня 2019 13:54
sign.p7s
01 липня 2019 13:52
1.imd
01 липня 2019 13:52
10. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 липня 2019 13:52
9. ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
01 липня 2019 13:51
4. Статут.pdf
01 липня 2019 13:51
18.1 Договірна ціна.pdf
01 липня 2019 13:51
16. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
01 липня 2019 13:51
2.4 Договір ЦПХ.pdf
01 липня 2019 13:51
2.2 1ДФ 1кв.2019р..pdf

Публічні документи

28 червня 2019 10:09
Цінова пропозиція.pdf
28 червня 2019 10:09
ПДВ.pdf
28 червня 2019 10:09
Довідка субпідрядники.pdf
28 червня 2019 10:09
Виписка з ЄДР.pdf
28 червня 2019 10:09
Довідка гарант. лист 2.pdf
28 червня 2019 10:09
Довідка довкілля.pdf
28 червня 2019 10:09
Витяг з реєстру.pdf
28 червня 2019 10:09
Довідка антикорупція.pdf
28 червня 2019 10:09
Довідка працівники.pdf
28 червня 2019 10:09
Довідка до п. 5.pdf
28 червня 2019 10:09
НАКАЗ НА ДИРЕКТОРА.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АНТАР СІТІ
#41033671
Відхилено 2 928 449,86
UAH з ПДВ
09 липня 2019 17:16
Товариство з обмеженою відповідальністю «Кімберліт груп»
# 38958928
Відхилено 2 952 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 14:04
ТОВ "ДК"МІДАС"
#39394222
Переможець 2 996 290,34
UAH з ПДВ
23 липня 2019 14:17

Документи

16 липня 2019 14:04
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДК"МІДАС"
#39394222
2 996 290,34
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 серпня 2019 13:45
Договір_315_19_від08_08_2019_Перлинка.pdf укладений
08 серпня 2019 13:42
sign.p7s зміни до договору
12 серпня 2019 13:45
ДУ_2_Перлинка.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 13:44
sign.p7s зміни до договору
08 серпня 2019 16:14
ДУ_1_Перлинка.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума фінансування на 2019 рік, згідно рішення Броварської міської ради № 1503-58-07 від 04.07.2019
Номер договору про закупівлю: 315/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на наступний рік у зв`язку із відсутністю повного фінансування в поточному році
Номер договору про закупівлю: 315/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку