Оголошення про проведення
Інформація про замовника
Найменування замовника: | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26146617 |
Місцезнаходження замовника: | 07400, Україна, Київська обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15 |
Контактна особа замовника: |
Карпенко Валентина Степанівна +380459452016 brovaru-ugkg@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 16:29 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 16:29 |
Початок аукціону: | 02 липня 2019 13:39 |
Очікувана вартість: | 3 151 214,40 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15 756,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 70 |
Документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Тендерна документація
14 червня 2019 16:33 |
Електронний цифровий підпис |
14 червня 2019 16:25 |
Дод_4_Робочі_креслення_Перлинка.rar |
14 червня 2019 16:25 |
Дод_3_Відомість_ресурсів_Перлинка.xls |
14 червня 2019 16:25 |
Дод_2_Технічне_завдання_Перлинка.rtf |
14 червня 2019 16:25 |
Дод_1_Проект_Договору_Перлинка_2019.doc |
14 червня 2019 16:25 |
ТД_Перлинка_2019.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-04-000026 ● a6dc81c8275f440d9988925b5660e103
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Рішення про початок моніторингу
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 2019-09-03 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 2019-09-04 17:13:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2019 № 164
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 164
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-06-14-000679-a 14.06.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення Держаудитслужби викладеного у висновку № UA-M-2019-09-04-000026 тендерним комітетом прийнято рішення скористатися правом частини 8 ст. 7 Закону і надати аргументовані роз’яснення-заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень викладених у протоколі, що додаються.
2019-10-03 09:02:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 26 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 11 жовтня 2019
І. Вступна частина
- Інформація про замовника: Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області, 26146617, Україна, місто Бровари, вул. Гагаріна, 15
- Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт павільйонів ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу «Перлинка» по бульвару Незалежності, 8-А, в м. Бровари Київської області. (за кодом CPV КОД ДК 021:2015 – 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація), 3151214.4UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб
- Інформація про оприлюднення: 2e7f5f4511434c72a2b084e88085b7c9, 2019-06-14
- Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
- Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Дата початку моніторингу: 04 вересня 2019
ІІ. Констатуюча частина
- Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25.09.2019. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 14.06.2019 № 124 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Антар Сіті», ТОВ «Кімберліт груп» та ТОВ «ДК «Мідас» (далі – Переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 09.07.2019 № 138, від 16.07.2019 № 145 та від 23.07.2019 № 151, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.08.2019 № 315/19, додаткові угоди від 08.08.2019 № 1 та від 12.08.2019 № 2. Відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій., 25 вересня 2019
- Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, розкритті тендерних пропозицій, та їх розгляді, укладанні договору, порушень не встановлено.
- Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Порушення виявлено
- Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2019 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АНТАР СІТІ |
2 958 449,86
UAH з ПДВ
|
2 928 449,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Кімберліт груп» |
2 982 708,00
UAH з ПДВ
|
2 952 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДК"МІДАС" |
2 996 290,34
UAH з ПДВ
|
2 996 290,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ГОРИНЬ |
3 095 148,00
UAH з ПДВ
|
3 095 148,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОПРОМ КОМПАНІ" |
3 151 208,40
UAH з ПДВ
|
3 151 208,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АНТАР СІТІ #41033671 |
Відхилено |
2 928 449,86
UAH з ПДВ
|
09 липня 2019 17:16
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Кімберліт груп» # 38958928 |
Відхилено |
2 952 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 14:04
|
ТОВ "ДК"МІДАС" #39394222 |
Переможець |
2 996 290,34
UAH з ПДВ
|
23 липня 2019 14:17
|
Укладений договір
Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
sign.p7s | укладений |
08 серпня 2019 13:45
|
Договір_315_19_від08_08_2019_Перлинка.pdf | укладений |
08 серпня 2019 13:42
|
sign.p7s | зміни до договору |
12 серпня 2019 13:45
|
ДУ_2_Перлинка.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2019 13:44
|
sign.p7s | зміни до договору |
08 серпня 2019 16:14
|
ДУ_1_Перлинка.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2019 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: | Покращення якості предмета закупівлі |
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сума фінансування на 2019 рік, згідно рішення Броварської міської ради № 1503-58-07 від 04.07.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 315/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на наступний рік у зв`язку із відсутністю повного фінансування в поточному році |
Номер договору про закупівлю: | 315/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Актуальні тендери
-
2 116 452,00UAHКапітальний ремонт ДНЗ №217 по вул. Бочарова, 14б в м. Запоріжжям. ЗапоріжжяКомпанія:Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"Детальніше
-
1 893 000,00UAH6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Капітальний ремонт фасаду будинку по вул. Всеволода Нестайка, 1/18 у Дніпровському районі м. КиєваКиївКомпанія:Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"Детальніше
-
2 971 820,40UAHКапітальний ремонт спортивної зали Громадського центру за адресою: провулок Ювілейний, 4/А в смт. Калита Броварського району Київської областісмт КалитаКомпанія:Виконавчий комітет Калитянської селищної радиДетальніше
-
4 002 255,20UAHКапітальний ремонт атракціону «Колесо огляду» в парку культури та відпочинку ім. М. Чекмана в м. Хмельницькомумісто ХмельницькийКомпанія:Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської радиДетальніше
-
6 048 697,00UAH"Капітальний ремонт (заміна даху, утеплення фасаду) будівлі лікувального корпусу КП «Немирівський міський ЦПМСД по вул.. Шевченка, 22, в. м. Немирів Вінницької області»НемирівКомпанія:КП Немирівський міський ЦПМСДДетальніше
-
3 000 000,00UAHКапітальний ремонт місць загального користування в ЗЗСО № 97, вул. Олени Теліги, 5, м. КиївКиївКомпанія:Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністраціїДетальніше