Канцелярське приладдя, (30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне).
Очікувана вартість
9 500,00 UAH
UA-2019-06-14-000650-b 2c67985f0e61457db64674cffdfea746
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР СУДОВО-ПСИХІАТРИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ
Код ЄДРПОУ: 25287764
Вебсайт замовника: https://med.kyivcity.gov.ua/medportal/medview/120.html
Місцезнаходження замовника: 04080, Україна, Київська обл., м.Київ, , ВУЛ. КИРИЛІВСЬКА, буд. 103А
Контактна особа замовника: Олена Богданова
+380442246686
kmcspe@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 20 червня 2019 14:00
Очікувана вартість: 9 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 штука
Канцелярське приладдя, (30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київ, Київ, Кирилівська, 103 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 червня 2019 10:38
Технічні вимоги.doc
14 червня 2019 10:38
проект договору.doc
14 червня 2019 10:38
цінова пропозиція.doc
14 червня 2019 10:38
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 10:56
Дата відповіді: 18 червня 2019 11:14
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги пропонувати можна, але їх якість та параметри повинні відповідати заявленому предмету закупівлі. 2. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель починаючи з найнижчої цінової пропозиції, незалежно з ПДВ вони будуть чи без ПДВ. Автоматично обирається пропозиція яка є найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника найнижчою пропозицією. Сума укладеного договору повинна бути не більшою ніж загальна сума пропозиції учасника-переможця

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 8 179,50
UAH з ПДВ
8 179,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 9 000,00
UAH з ПДВ
9 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

19 червня 2019 13:31
sign.p7s
19 червня 2019 13:30
згода з договором.pdf
19 червня 2019 13:30
ЕКО2381_Технічні вимоги.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 8 179,50
UAH з ПДВ
25 червня 2019 10:44

Документи

25 червня 2019 10:42
протокол_канц.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
8 179,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 10:42
протокол_канц.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
догов_канц.pdf укладений
27 червня 2019 15:21

Актуальні тендери

До пошуку