Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень у Комунальному позашкільному навчальному закладі «Дитячо-юнацький центр» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Гладкова, 8 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
607 190,00 UAH
UA-2019-06-14-000583-b ● 42d4082aef794b0d91fb8d138ee200a2
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Олена Володимирівна Самець +380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 11:08 |
Очікувана вартість: | 607 190,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 035,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
джерело фінансування - кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень у Комунальному позашкільному навчальному закладі «Дитячо-юнацький центр» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Гладкова, 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гладкова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата за надану послугу здійснюється на підставі акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3, з врахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України: У разі затримки фінансування, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2019 10:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2019 10:28 |
Додаток 4.1 - Дефектний акт.rtf | |
14 червня 2019 10:28 |
Додаток 4 - Проект договору.docx | |
14 червня 2019 10:28 |
Тендерна документація - ДЮЦ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-14-000583-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМАЛС", Код ЄДРПОУ:42467190
Дата подання: 01 липня 2019 20:47
Оскарження щодо визнання переможцем ФОП "Гошкадор В.В.
1. Згідно Постанови Кабінета Міністрів Украіни № 256 від 30.03.2016 р. про «Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню», роботи вказані в дефектному акті, а саме: установлення розеток, вимикачів та монтаж світильників, відносяться до середньої групи 2.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ, а саме 2.01.06 електро-постачання і електроосвітлення та потребують наявності будівельної ліцензії, наявність кваліфікованого спеціаліста (підтверджена кваліфікаційним посвідченням та посвідченням з охорони праці), це свідчить про те, що ФОП Гошкадор В.В. не має право виконувати ці роботи без наявності будівельної ліцензії. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/256-2016-%D0%BF#n194)
2. ФОП Гошкадор В.В. не надана копія відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів (надан витяг з ЄДРПОУ від 10.04.2019 р.)
3.Не надані документи, які підтверджують наявність у штаті Учасника або із залученням на договірних засадах виконроба або інженера-будівельника, кошторисника та не менше 5 (п’яти) працівників робочих спеціальностей.
ФОП Гошкадор В.В. надав договори ЦПХ які не відповідають діючому законодавству України, а саме:
- договори ЦПХ не можуть укладатися на невизначений строк,
- договори ЦПХ не можуть укладатися без зазначення суми винагороди.
Ці вимоги регламентує, ст. 251 ЦКУ, у ч. 1, ст. 905 ЦКУ, ст. 846 ЦКУ, ст. 837 ч. 1 ЦКУ, ст. 906 ч. 1 ЦКУ, ст. 843 ЦКУ та ст. 903 ЦКУ .
ФОП Гошкадор В.В. навав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якої вказав, що Фрейдін С.Й. працює згідно штатного розкладу. Але згідно звіту 1ДФ за перший квартал 2019 р. у ФОП Гошкадор В.В. немає працівників з оплатою згідно штатного розкладу (ознака доходу в 1ДФ 101). За першій квартал здійснена виплата з ознакою доходу 157 (що відповідає виплаті підприємцям і особам, які здійснюють незалежну професійну діяльність).
ФОП Гошкадор В.В. надав недостовірну, або завідомо неправдиву інформацію, таким чином його тендерна пропозиція має бути відхилена на підставі пункту 4 ст. 30 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
2. ФОП Гошкадор В.В. не надана копія відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів (надан витяг з ЄДРПОУ від 10.04.2019 р.)
3.Не надані документи, які підтверджують наявність у штаті Учасника або із залученням на договірних засадах виконроба або інженера-будівельника, кошторисника та не менше 5 (п’яти) працівників робочих спеціальностей.
ФОП Гошкадор В.В. надав договори ЦПХ які не відповідають діючому законодавству України, а саме:
- договори ЦПХ не можуть укладатися на невизначений строк,
- договори ЦПХ не можуть укладатися без зазначення суми винагороди.
Ці вимоги регламентує, ст. 251 ЦКУ, у ч. 1, ст. 905 ЦКУ, ст. 846 ЦКУ, ст. 837 ч. 1 ЦКУ, ст. 906 ч. 1 ЦКУ, ст. 843 ЦКУ та ст. 903 ЦКУ .
ФОП Гошкадор В.В. навав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якої вказав, що Фрейдін С.Й. працює згідно штатного розкладу. Але згідно звіту 1ДФ за перший квартал 2019 р. у ФОП Гошкадор В.В. немає працівників з оплатою згідно штатного розкладу (ознака доходу в 1ДФ 101). За першій квартал здійснена виплата з ознакою доходу 157 (що відповідає виплаті підприємцям і особам, які здійснюють незалежну професійну діяльність).
ФОП Гошкадор В.В. надав недостовірну, або завідомо неправдиву інформацію, таким чином його тендерна пропозиція має бути відхилена на підставі пункту 4 ст. 30 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2019 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" |
486 388,82
UAH з ПДВ
|
486 388,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД" |
545 000,00
UAH з ПДВ
|
545 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМАЛС" |
583 091,00
UAH з ПДВ
|
583 091,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" #2383201196 |
Переможець |
486 388,82
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2019 18:23
|
Дод.угода 1 від 22.10.2019 до дог 37ПТ_19.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2019 18:21
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2019 16:16
|
Договір № 37ПТР_19 від 15.07.2019 - ДЮЦ.pdf | укладений |
15 липня 2019 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 37ПТР/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |