Поточний ремонт приміщень у Комунальному позашкільному навчальному закладі «Дитячо-юнацький центр» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Гладкова, 8 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
607 190,00 UAH
UA-2019-06-14-000583-b 42d4082aef794b0d91fb8d138ee200a2
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа замовника: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2019 23:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 11:08
Очікувана вартість: 607 190,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 035,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


джерело фінансування - кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень у Комунальному позашкільному навчальному закладі «Дитячо-юнацький центр» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Гладкова, 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гладкова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата за надану послугу здійснюється на підставі акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3, з врахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України: У разі затримки фінансування, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок Пiсляоплата 15 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 червня 2019 10:29
Електронний цифровий підпис
14 червня 2019 10:28
Додаток 4.1 - Дефектний акт.rtf
14 червня 2019 10:28
Додаток 4 - Проект договору.docx
14 червня 2019 10:28
Тендерна документація - ДЮЦ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-14-000583-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМАЛС", Код ЄДРПОУ:42467190
Дата подання: 01 липня 2019 20:47
Оскарження щодо визнання переможцем ФОП "Гошкадор В.В.
1. Згідно Постанови Кабінета Міністрів Украіни № 256 від 30.03.2016 р. про «Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню», роботи вказані в дефектному акті, а саме: установлення розеток, вимикачів та монтаж світильників, відносяться до середньої групи 2.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ, а саме 2.01.06 електро-постачання і електроосвітлення та потребують наявності будівельної ліцензії, наявність кваліфікованого спеціаліста (підтверджена кваліфікаційним посвідченням та посвідченням з охорони праці), це свідчить про те, що ФОП Гошкадор В.В. не має право виконувати ці роботи без наявності будівельної ліцензії. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/256-2016-%D0%BF#n194)
2. ФОП Гошкадор В.В. не надана копія відомостей з ЄДРПОУ, які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів (надан витяг з ЄДРПОУ від 10.04.2019 р.)
3.Не надані документи, які підтверджують наявність у штаті Учасника або із залученням на договірних засадах виконроба або інженера-будівельника, кошторисника та не менше 5 (п’яти) працівників робочих спеціальностей.
ФОП Гошкадор В.В. надав договори ЦПХ які не відповідають діючому законодавству України, а саме:
- договори ЦПХ не можуть укладатися на невизначений строк,
- договори ЦПХ не можуть укладатися без зазначення суми винагороди.
Ці вимоги регламентує, ст. 251 ЦКУ, у ч. 1, ст. 905 ЦКУ, ст. 846 ЦКУ, ст. 837 ч. 1 ЦКУ, ст. 906 ч. 1 ЦКУ, ст. 843 ЦКУ та ст. 903 ЦКУ .
ФОП Гошкадор В.В. навав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якої вказав, що Фрейдін С.Й. працює згідно штатного розкладу. Але згідно звіту 1ДФ за перший квартал 2019 р. у ФОП Гошкадор В.В. немає працівників з оплатою згідно штатного розкладу (ознака доходу в 1ДФ 101). За першій квартал здійснена виплата з ознакою доходу 157 (що відповідає виплаті підприємцям і особам, які здійснюють незалежну професійну діяльність).
ФОП Гошкадор В.В. надав недостовірну, або завідомо неправдиву інформацію, таким чином його тендерна пропозиція має бути відхилена на підставі пункту 4 ст. 30 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" 486 388,82
UAH з ПДВ
486 388,82
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД" 545 000,00
UAH з ПДВ
545 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМАЛС" 583 091,00
UAH з ПДВ
583 091,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2019 23:18
sign.p7s

Публічні документи

21 червня 2019 07:51
4 Цінова пропоз_545 000.pdf
21 червня 2019 07:51
5 Инф про учасн.pdf
21 червня 2019 07:51
7 Лист-згода_2.pdf
21 червня 2019 07:51
1 Лист реквизитов.pdf
21 червня 2019 07:51
3 Лицензия 3с.pdf
21 червня 2019 07:51
8 Лист-згода_3.pdf

Публічні документи

30 червня 2019 14:38
sign.p7s
30 червня 2019 14:37
16 Гарантія РНБО.pdf
30 червня 2019 14:37
27 Гарантійний лист.pdf
30 червня 2019 14:37
3 Проект договора.pdf
30 червня 2019 14:37
14 Довідка досвід.pdf
30 червня 2019 14:37
22 Гарантійний лист.pdf
30 червня 2019 14:37
1 Цінова пропозиція.pdf
30 червня 2019 14:37
15.2 Договір аренди.pdf
30 червня 2019 14:37
15 Довідка дозіл.pdf
30 червня 2019 14:37
7 Рішення власника.pdf
30 червня 2019 14:37
11 Договор обладнання.pdf
30 червня 2019 14:37
7.1 Статут.pdf
30 червня 2019 14:37
18 Будівельна ліцензія.pdf
30 червня 2019 14:37
25 Додаток 5.pdf
30 червня 2019 14:37
12.3 Договора ЦПХ.pdf
30 червня 2019 14:37
37 Довідка ст. 50.pdf
30 червня 2019 14:37
24 Гарантійний лист.pdf
30 червня 2019 14:37
23 Гарантійний лист.pdf
30 червня 2019 14:37
Сертифікати.rar
30 червня 2019 14:37
19 Відгуки.pdf
30 червня 2019 14:37
17 Охрана праці.pdf
30 червня 2019 14:37
21 Гарантійний лист.pdf
30 червня 2019 14:37
26 Гарантійний лист.pdf
30 червня 2019 14:37
12.2 Трудові книжки.pdf
30 червня 2019 14:37
7.3 Опис та код.pdf
30 червня 2019 14:37
15.4 Відгук оренда.pdf
30 червня 2019 14:37
10 Статистика 05.06.pdf
30 червня 2019 14:37
1.2 Кошторис.pdf
30 червня 2019 14:37
12 Довідка про штат.pdf
30 червня 2019 14:37
8.2 Паспорт та код.pdf
30 червня 2019 14:37
8 Наказ директор.pdf
30 червня 2019 14:37
32 Гарантійний лист.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"
#2383201196
Переможець 486 388,82
UAH з ПДВ
01 липня 2019 15:15

Документи

01 липня 2019 15:15
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"
#2383201196
486 388,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 15:15
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 липня 2019 16:16
Договір № 37ПТР_19 від 15.07.2019 - ДЮЦ.pdf укладений
15 липня 2019 16:16
sign.p7s зміни до договору
25 жовтня 2019 12:52
sign.p7s зміни до договору
22 жовтня 2019 18:23
Дод.угода 1 від 22.10.2019 до дог 37ПТ_19.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 18:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 37ПТР/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 483 623,45
UAH

Актуальні тендери

До пошуку