Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (витратні матеріали для друкуючої техніки)
Очікувана вартість
277 000,00 UAH
UA-2019-06-14-000509-c ade78254672e494090217bd9342426db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сажнєв Олександр Юрійович

0432554453 gosp@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вiнницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Стрілецька, буд.3а
Контактна особа: Сажнєв Олександр Юрійович
0432554453
gosp@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 14:35
Очікувана вартість: 277 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
817 шт.
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (витратні матеріали для друкуючої техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вiнницька область, ВІННИЦЯ, вул.Стрілецька 3-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 11:12
Protokol 63.pdf
27 червня 2019 11:12
Zminu do 63.pdf
27 червня 2019 11:12
Tender_doc.doc
14 червня 2019 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 12:58
dod 7_doc povnov.docx
14 червня 2019 12:58
dod 6 _ zgoda obr pers dan.docx
14 червня 2019 12:58
dod 5_proekt dog.docx
14 червня 2019 12:58
dod 4 _harakteryst.docx
14 червня 2019 12:58
dod 3 _vymog st 17.docx
14 червня 2019 12:58
dod 2_kval kryt 16.docx
14 червня 2019 12:58
dod 1_ tend prop.docx
27 червня 2019 11:12
Protokol 63.pdf
27 червня 2019 11:12
Zminu do 63.pdf
27 червня 2019 11:12
Tender_doc.doc
14 червня 2019 12:58
Tender_doc.doc
14 червня 2019 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 12:58
dod 7_doc povnov.docx
14 червня 2019 12:58
dod 6 _ zgoda obr pers dan.docx
14 червня 2019 12:58
dod 5_proekt dog.docx
14 червня 2019 12:58
dod 4 _harakteryst.docx
14 червня 2019 12:58
dod 3 _vymog st 17.docx
14 червня 2019 12:58
dod 2_kval kryt 16.docx
14 червня 2019 12:58
dod 1_ tend prop.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 14 червня 2019 15:06
Дата відповіді: 18 червня 2019 12:32
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Стосовно першого питання: Відповідно до ч.1. ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно ч. 5 ст.25 Закону, учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, документи (у тому числі документи, які стосуються зазначення найменувань (моделей, марок) товару, що пропонується учасником), які будуть завантажені після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, не будуть братися до уваги (будуть залишені без розгляду).
Єдиними документами завантаженими учасниками після кінцевого строку подання тендерних пропозицій які будуть братись до уваги замовником, це документи завантажені до електронної системи закупівель переможцем процедури закупівлі після оприлюднення замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: оновлену форму тендерної пропозиції приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та документи, які вимагаються від переможця процедури закупівлі ст. 17 Закону та додатком 3 до даної тендерної документації.
Стосовно другого питання: Додатком 1 до даної тендерної документації встановлено Форму «Тендерна пропозиція». Вимогами до заповнення даної форми є те, що учасник не повинен відступати від її форми. З метою ідентифікації товару, що буде постачатись учасником, форма «тендерна пропозиція» містить вимогу щодо зазначення найменування (марки, моделі) товару, що пропонується учасником, та є умовою (складовою) тендерної документації.
Відповідно до умов статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію зокрема у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, у разі не зазначення учасником у формі «Тендерна пропозиція (додаток 1 до даної тендерної документації) найменувань (марок, моделей) товарів, що пропонуються учасником, тендерна пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 10:31
Дата відповіді: 19 червня 2019 11:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Стосовно першого запитання: Товар, який пропонується учасником процедури закупівлі, повинен повністю відповідати технічним, кількісним та якісним характеристикам предмету закупівлі встановленим у додатку 4 до даної тендерної документації. При цьому додатком 4 до даної тендерної документації передбачено постачання товару, який є еквівалентом до товару що є предметом цієї закупівлі. Крім того, тендерна документація містить вираз: «У разі якщо дана тендерна документація має посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент».
Стосовно другого запитання: У п.5 Загальних положень тендерної документації зазначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
У тендерній документації зазначено, що у разі подання пропозиції учасником – неплатником ПДВ, такий учасник надає пропозицію без врахування ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку. Звертаємо увагу на те, що така цінова пропозиція (з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно із обраною системою оподаткування), буде розглянута як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" 242 308,86
UAH з ПДВ
239 538,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 276 181,92
UAH з ПДВ
240 923,76
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 265 654,80
UAH з ПДВ
265 654,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 15:50
Електронний підпис
05 липня 2019 15:50
оновлена цінова.PDF
26 червня 2019 15:50
Електронний підпис
26 червня 2019 15:49
Cтатут оригінал.pdf
26 червня 2019 15:49
форма пропозиція.PDF
26 червня 2019 15:49
статут.PDF
26 червня 2019 15:49
статистика.PDF
26 червня 2019 15:49
статистика оригінал.pdf
26 червня 2019 15:49
протокол.PDF
26 червня 2019 15:49
проект договору.PDF
26 червня 2019 15:49
правочин - оригінал.pdf
26 червня 2019 15:49
паспорт.PDF
26 червня 2019 15:49
опис.PDF
26 червня 2019 15:49
Опис оригінал.pdf
26 червня 2019 15:49
не серт, не ліценз.PDF
26 червня 2019 15:49
наказ.PDF
26 червня 2019 15:49
наказ оригінал.PDF
26 червня 2019 15:49
лист тех хар.PDF
26 червня 2019 15:49
лист згода перс дані.PDF
26 червня 2019 15:49
довкілля.PDF
26 червня 2019 15:49
довідка аналог дог.PDF
26 червня 2019 15:49
гаарант лист.PDF
26 червня 2019 15:49
витяг пдв тов.pdf
26 червня 2019 15:48
витяг ПДВ оригінал.PDF
26 червня 2019 15:48
виписка.PDF
26 червня 2019 15:48
виписка оригінал.pdf
26 червня 2019 15:48
актуальний витяг.PDF

Публічні документи

04 липня 2019 14:06
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
04 липня 2019 14:06
Лист про санкції.pdf
04 липня 2019 14:06
Референт-лист.pdf
04 липня 2019 14:06
Витяг з ЄДР Комел.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМЕЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"
#40044829
Відхилено 239 538,84
UAH з ПДВ
08 липня 2019 16:58
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 240 923,76
UAH з ПДВ
08 липня 2019 17:04
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 265 654,80
UAH з ПДВ
15 липня 2019 10:22

Документи

08 липня 2019 17:04
Електронний підпис
08 липня 2019 17:03
67.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
265 654,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 08:49
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 08:48
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 08:43
480.pdf укладений
29 липня 2019 08:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 265 654,80
UAH (в тому числі ПДВ 44 275,80 UAH)