Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гусеничний бульдозер
Очікувана вартість
3 910 000,00 UAH
UA-2019-06-14-000476-a 2d664662c38f4055992f6e70960b6fc5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христенко Світлана Володимирівна

+380385432057 starkon_kkp@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Код ЄДРПОУ: 03356039
Місцезнаходження: 31100, Україна , Хмельницька обл., місто Старокостянтинів, ВУЛИЦЯ МАРШАЛА КРАСОВСЬКОГО, будинок 1
Контактна особа: Христенко Світлана Володимирівна
+380385432057
starkon_kkp@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 12:22
Очікувана вартість: 3 910 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 391,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43210000-8: Машини для земляних робіт


джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Гусеничний бульдозер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, місто Старокостянтинів,, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 43210000-8 — Машини для земляних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі акту приймання - передавання за кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 14:30
ЗТД Бульдозер 25.07.2019.doc
26 липня 2019 14:30
Таблиця ЗМІН ДО ТД 25.07.19.doc
14 червня 2019 14:25
ТД Бульдозер 14.06.2019.doc
26 липня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 14:30
ЗТД Бульдозер 25.07.2019.doc
26 липня 2019 14:30
Таблиця ЗМІН ДО ТД 25.07.19.doc
14 червня 2019 14:25
ТД Бульдозер 14.06.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-14-000476-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 20 червня 2019 16:34
Внесення змін у технічне завдання до предмету закупівлі
Доброго дня, шановний, Голова та члени тендерної комісії. Вивчивши технічні та якісні вимоги до закупівлі, яку проводить Ваше підприємство, Гусеничний бульдозер (Код ДК021: 43210000-8 Машини для земляних робіт) за номером у Prozorro (UA-2019-06-14-000476-a), що викладені у «Додатоку 2» до тендерної документації «ТД Бульдозер 14.06.2019.doc». Просимо, Вас, внести зміни у технічні вимоги деякі несуттєві зміни задля розширення кола учасників. 1) «Кермове гальмо – сухого типу, стрічкове гальмо, з ножним управлінням» на «Кермове гальмо – сухого або мокрого типу, стрічкове гальмо, з ножним управлінням» конструкція кермового гальма мокрого типу не потребують регулювання на відміну від сухого типу, а також мають довший строк експлуатації, тому є кращими. 2) Змінити «Кількість котків (з кожної сторони) – не менше 6 (4 однобортних + 2 двобортних)» змінити на «Кількість котків (з кожної сторони) – не менше 6», бульдозер який ми маємо на меті запропонувати має кількість котків 7 (3 однобортних + 4 двубортних) завдяки більшій кількості котків розположення яких відбувається в іншому порядку, як і на більшості 7-ми каткових бульдозерах, також більша кількість котків призведе до більшої площі прилягання гусениці, що в свою чергу призведе до більшої стійкості бульдозеру на грунтах та полігонах, а також меншому тиску на грунт, що безперечно є кращим показником. Порядок розміщення котків вказаний у технічному завданні в даній редакції у сукупності з іншими параметрами є чітким посиланням на конкретний бренд та дискримінує інших учасників . Дані зміни ніяким чином не погіршать технічні характеристики потрібної Вам техніки, а в деякій мірі описаній нашою компанією покращать їх та нададуть можливість розширити коло учасників у Вашому тендері та запропонувати Вам техніку гарної якості за доступною ціною і заощадити кошти Вашого підприємства. У разі відхилення данної вимоги, потребуємо надати чітке роз’яснення з бульдозерами які на 100% задовольняють потреби Ваших технічних потреб, (щонайменше 3) моделі різних виробників. У разі відмови, або ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України в порядку та строки встановлені чинним законодавством.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 червня 2019 14:48
Відповідно до а.2 п.1 Розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Наказу Мінекономрозвитку № 454 від 17.03.2016 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Також, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Запропоновані Вами зміни до діючих технічних вимог по закупівлі бульдозера не можна віднести до поняття «еквівалент», що означає «рівнозначний», «рівноцінний», а також вони не відповідають вимогам зазначеним в Додатку 2 до ТД оскільки надані Вами показники на порядок нижчі, потрібних нам для роботи.
Замовником не встановлено конкретних вимог до товару та розмірів, всюди визначено певні рамки («не більше» «не менше») в межах яких може бути запропоновано аналогічний товар (еквівалент).
Тобто, запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку 2 до тендерної документації вимогам та технічним характеристикам або бути еквівалентом товару визначеному в технічному завданні.
Разом з тим повідомляємо, що технічне завдання було розроблене тендерним комітетом з урахуванням позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопльного комітету України, а саме: з метою забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників технічне завдання визначене в Додатку 2 до Тендерної документації відповідає не менше 2 (двом) моделям різних виробників гусеничного бульдозера.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації в даній частині відсутні.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-14-000476-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПМВКП "Ассоль", Код ЄДРПОУ:20470908
Дата подання: 25 червня 2019 17:10
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Замовником під час підготовки тендерної документації
В тендерній документації Замовника виявлено дискримінаційні вимоги, детальніше у вкладенні.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 червня 2019 19:07
рішення від 27.06.2019 № 8504.pdf
Дата публікації: 27 червня 2019 19:07
рішення від 17.07.2019 № 9653.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 22:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: з рішенням ознайомлені
Дата виконання рішення замовником: 26 липня 2019 14:51

Документи подані скаржником

25 червня 2019 17:10
Платіжка.pdf

Документи подані замовником

03 липня 2019 17:08
пояснення

Документи Органу Оскарження

27 червня 2019 19:07
рішення від 27.06.2019 № 8504.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АГСОЛКО УКРАЇНА 3 864 000,00
UAH з ПДВ
3 864 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПМВКП "Ассоль" 3 870 000,00
UAH з ПДВ
3 870 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 09:33
Електронний підпис
12 серпня 2019 09:28
Докумети
02 серпня 2019 20:48
Електронний підпис
02 серпня 2019 20:45
36 Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 20:45
34 Гарантійний лист ст17.pdf
02 серпня 2019 20:45
32 Лист згода.pdf
02 серпня 2019 20:45
28 Відгук.jpg
02 серпня 2019 20:45
22 проект договору.pdf
02 серпня 2019 20:45
14 Наказ Осадчий Р.М..pdf
02 серпня 2019 20:45
12 Виписка.pdf
02 серпня 2019 20:45
11 Статут 2.PDF
02 серпня 2019 20:45
10 Протокол зборів.PDF
02 серпня 2019 20:45
9 Технічні вимоги.pdf
02 серпня 2019 20:45
7 Довідка УКРСЕПРО.pdf
02 серпня 2019 20:45
4 Довідка ст17.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 17:15
Електронний підпис
27 червня 2019 21:41
Електронний підпис
27 червня 2019 21:40
Статут.pdf
27 червня 2019 21:40
Наказ про призначення.pdf
27 червня 2019 21:40
Лист-відгук АС-УБМР.pdf
27 червня 2019 21:40
Лист-відгук АС-ЗГ.pdf
27 червня 2019 21:40
Контракт с директором.pdf
27 червня 2019 21:40
Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АГСОЛКО УКРАЇНА

ПМВКП "Ассоль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АГСОЛКО УКРАЇНА
#39681109
Переможець 3 864 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 15:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АГСОЛКО УКРАЇНА
#39681109
3 864 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 08:23
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 11:40
Додаткова угода _1.jpg зміни до договору
29 серпня 2019 11:36
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 09:04
договір 57.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 09:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строків поставки товару
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 864 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 644 000,00 UAH)