Придбання обладнання для реалізації мікропроектту місцевого розвитку "Новий комп`ютерний клас у Жидачівському НВК "Початкова школа-гімназія ім.О.Партицького" Львівської області
Очікувана вартість
197 919,00 UAH
UA-2019-06-14-000475-b 36955a9060424b70bf8afa075481c246
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Жидачівської районної державної адмінстрації
Код ЄДРПОУ: 02144536
Місцезнаходження: 81700, Україна , Львівська обл., Жидачів, Івана Франка, 19
Контактна особа: Гурський Юрій Михайлович
380673923953,
02144536@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 13:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 14:13
Очікувана вартість: 197 919,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 (CPV): 30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Придбання обладнання для реалізації мікропроектту місцевого розвитку "Новий комп`ютерний клас у Жидачівському НВК "Початкова школа-гімназія ім.О.Партицького" Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81700, Україна, Львівська область, Жидачів, І.Франка, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 червня 2019 10:43
Оголошення закупівлі.doc
14 червня 2019 10:12
Проект договору.doc
14 червня 2019 10:11
Технічні характеристики.docx
14 червня 2019 10:11
Форма пропозиції.docx
19 червня 2019 10:43
Оголошення закупівлі.doc
14 червня 2019 10:11
Оголошення закупівлі.doc
14 червня 2019 10:12
Проект договору.doc
14 червня 2019 10:11
Технічні характеристики.docx
14 червня 2019 10:11
Форма пропозиції.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги у Додатку 1
Дата подання: 16 червня 2019 13:43
Дата відповіді: 18 червня 2019 10:19
Шановний Замовник. Просимо уточнити , що Ви маєте на увазі, вимагаючи : "- авторизаційний лист (чи листи) від виробника чи його представника про надання повноважень учаснику щодо постачання товару (подається на ноутбуки та комплект інтерактивного обладнання) в необхідній кількості та якості, із вказівкою терміну гарантії на ЕОМ та номера оголошення по даних торгах, опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: ", адже Ви закуповуєте персональні комп'ютери ( десктопи та монітори), а не ноутбуки та комплект інтерактивного обладнання . На яке саме обладнання має надаватись авторизаційний лист? Крім того, Ви навіть не розглядаєте можливість ремонту у 14 денний термін техніки, що вийде з ладу протягом гарантійного строку, а вимагаєте тільки заміну техніки в цей строк на нову?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На компютери
Додаток 4
Дата подання: 16 червня 2019 13:46
Шановний Замовник. У Додатку 4 у вимогах до ПК учня вказано Intel Celeron G4900, але разом з тим материнська плата на Intel H110 чіпсеті, яка не підтримує процесори 8-го покоління, до яких відноситься Celeron G4900. Просимо виправити цю помилку у технічних вимогах.
Відповідь відсутня
Додаток 1
Дата подання: 16 червня 2019 14:23
Дата відповіді: 18 червня 2019 10:18
Шановний Замовник. У Додатку 1 Ви вимагаєте: "гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язаний виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування ЕОМ, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у авторизованому сервісному (сервісних) центрі (центрах) м. Львова. Інформація підтверджується скан-копією оригіналу листа від авторизованого сервісного центра виробника на весь термін гарантії. У листі повинно бути вказано: номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (у системі «Прозорро»), інформація про забезпечення підмінним фондом, котрий надається протягом одного робочого дня від моменту отримання повідомлення про вихід техніки з ладу. Також у листі повинно бути вказано, що будь-який елемент техніки, який вийшов з ладу (у т.ч. батарея, система охолодження, зчитувач оптичних дисків) будуть замінені протягом 14 робочих днів безкоштовно на протязі всього гарантійного терміну (даний документ подається в тому випадку, коли в учасника відсутній власний авторизований сервісний центр)." Тобто Ви вимагаєте гарантій ний лист про наявність авторизованого сервісного центру а також лист від самого сервісного центру про відразу заміну ( не ремонт!) техніки або елементу техніки, що вийшли з ладу. Але, водночас, зазначається, що даний документ подається, коли в учасника відсутній власний авторизований центр. Роз'ясніть , будь ласка, ці суперечливі одна одній вимоги. Чи розглядатиме Ви пропозицію, як таку, що відповідає вимогам тендерної документації, якщо учасник має сервісний центр у м. Львів, що працює на договірних засадах з учасником та є його аворизованим сервісним центром у м. Львів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так. Розглядатимемо
Додаток4
Дата подання: 16 червня 2019 15:45
Дата відповіді: 18 червня 2019 10:16
Шановний Замовник. У Додатку 4 є вимога в ПК учня: "Жорсткий диск: від 500 до 1000ГБ рекомендовано HITACHI". Разом з цим в оголошенні та в Найменуванні товару в Додатку 1 вказується в ПК учня "Системний блок Процесор: Intel Celeron G4900 ОЗП (оперативна пам’ять): 4 ГБ Жорсткий диск: 1000 ГБ" . Який жорсткий диск потрібно пропонувати- 500ГБ чи 1ТБ?
Відповідь: 1 ТБ
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 10:57
Дата відповіді: 19 червня 2019 10:44
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, допускаємо. Ціни не будуть порівнюватись. Ціна ФОП без ПДВ чи ТОВ з ПДВ буде остаточною
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 18 червня 2019 16:46
Дата відповіді: 19 червня 2019 10:44
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику.Зміни внесено.
Проект Договору
Дата подання: 19 червня 2019 12:10
Шановний Замовник! Пунктом 4.2. проекту Договору встановлено, що строк гарантії на товар 24 місяці (якщо таке передбачено виробником) і діє з дня підписання акта приймання його в експлуатацію. Проте, в пункті 2.5. проекту Договору зазначено, що платежі за товар здійснюються на підставі накладної Постачальника. Прохання внести відповідні зміни до п. 4.2. шляхом викладення його в наступній редакції: Строк гарантії на товар 24 місяці (якщо таке передбачено виробником) і діє з дня підписання Сторонами видаткової накладної.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 119 201,40
UAH з ПДВ
119 201,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 148 722,00
UAH з ПДВ
148 722,00
UAH з ПДВ
Документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 119 201,40
UAH з ПДВ
27 червня 2019 11:38

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
119 201,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Гімназія компютери тендерний.PDF укладений
04 липня 2019 09:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 119 201,40
UAH (в тому числі ПДВ 19 866,90 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку