Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лазерний принтер з функціями копіювання та сканування в компактному пристрої, персональний комп’ютер
Очікувана вартість
424 000,00 UAH
UA-2019-06-14-000423-c c3f6afe2340b409b841cc20fa5a97c98
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каун Любов

+380973783787 BUH_PTU15@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЧЕРКАСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ БУДІВЕЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
Код ЄДРПОУ: 02548624
Місцезнаходження: 18018, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 168
Контактна особа: Каун Любов
+380973783787
BUH_PTU15@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 11:56
Очікувана вартість: 424 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Лазерний принтер з функціями копіювання та сканування в компактному пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
16 шт
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2019 19:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 19:30
Тендерна документація3.docx
04 липня 2019 19:30
Перелік змін2.docx
27 червня 2019 20:42
Тендерна документація2.docx
27 червня 2019 20:42
Перелік змін.docx
14 червня 2019 12:01
Тендерна документація.docx
04 липня 2019 19:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 20:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 19:30
Тендерна документація3.docx
04 липня 2019 19:30
Перелік змін2.docx
27 червня 2019 20:42
Тендерна документація2.docx
27 червня 2019 20:42
Перелік змін.docx
14 червня 2019 12:01
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 18 червня 2019 16:33
Дата відповіді: 21 червня 2019 17:24
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник!
Технічна специфікація закупівлі не містить посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Умовами закупівлі передбачені параметри товарів. Якщо буде запропоновано не гірші - вони відповідатимуть умовам закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-09-000005 ● a0fb9d20f7df46649573378f3d510e08
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 серпня 2019 14:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

09.08.2019 №75
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 09.08.2019№75

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3
1 UA-2019-06-14-000423-c, 14.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-09 14:57:17

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі лазерних принтерів та персональних комп’ютерів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-14-000423-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- чому договір про закупівлю від 07.08.2019 № 5819 укладено на придбання одного комп’ютера з програмним забезпеченням AdobeInCopy CC teamsMultiple/MultiLangLicSubsNew 1 Year (65297670BA01F12) та AdobePhotoshopElements 2019 2019 MultipleEnglish AOO License TL (65292327AD01A00), якщо у додатку 1 до тендерної документації технічні, якісні характеристики зазначені щодо 16 персональних комп’ютерів та учасник ТОВ «Компютери-Д» у тендерній пропозиції гарантував постачання таких програм у базі персональних комп’ютерів у кількості 16 штук;
- чому договір про закупівлю від 07.08.2019 № 5819 укладено з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-14 23:02:47

усунення порушення

до закупівлі буде застосовано наслідки ст. 37, а саме договір визнано нікчемним. Договір буде розірвано.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунуто шляхом розірванням даної угоди

2019-08-23 14:56:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Договір про закупівлю розірваний

2019-08-28 09:20:24

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д" 419 754,00
UAH
419 754,00
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець Шебалін Олексій Олександрович 423 857,40
UAH
423 857,40
UAH
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 19:13
Електронний підпис
18 липня 2019 14:36
Електронний підпис
18 липня 2019 14:34
Dovidka_19196382640120473196.pdf
11 липня 2019 14:55
17.rar
11 липня 2019 14:55
ЗП.rar
11 липня 2019 14:55
ІН.rar
11 липня 2019 14:55
КК.rar
11 липня 2019 14:55
ПП.rar
11 липня 2019 14:55
ТЧ.rar

Публічні документи

27 червня 2019 11:10
технічні.rar
27 червня 2019 11:10
гарантия.rar
27 червня 2019 11:10
інші.pdf
27 червня 2019 11:10
кваліфікаційні.rar
27 червня 2019 11:10
технічні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д"

Фізична особа-підприємець Шебалін Олексій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д"
#24613411
Переможець 419 754,00
UAH
15 липня 2019 19:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 19:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д"
#24613411
419 754,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 15:00
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 15:00
дод угода 001 (1).jpg зміни до договору
23 серпня 2019 15:00
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 13:11
Договір 5819.pdf укладений
07 серпня 2019 13:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі розірвання угоди
Номер договору про закупівлю: 5819
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: згода сторін