Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЧЕРКАСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ БУДІВЕЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 02548624 |
Місцезнаходження: | 18018, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 168 |
Контактна особа: |
Каун Любов +380973783787 BUH_PTU15@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2019 11:56 |
Очікувана вартість: | 424 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Місцевий бюджет | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2019 19:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2019 19:30 |
Тендерна документація3.docx | |
04 липня 2019 19:30 |
Перелік змін2.docx | |
27 червня 2019 20:42 |
Тендерна документація2.docx | |
27 червня 2019 20:42 |
Перелік змін.docx | |
14 червня 2019 12:01 |
Тендерна документація.docx |
04 липня 2019 19:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 липня 2019 19:30 |
Тендерна документація3.docx
|
||||||
04 липня 2019 19:30 |
Перелік змін2.docx
|
||||||
27 червня 2019 20:42 |
Тендерна документація2.docx
|
||||||
27 червня 2019 20:42 |
Перелік змін.docx
|
||||||
14 червня 2019 12:01 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічна специфікація закупівлі не містить посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Умовами закупівлі передбачені параметри товарів. Якщо буде запропоновано не гірші - вони відповідатимуть умовам закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-09-000005 ● a0fb9d20f7df46649573378f3d510e08
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2019 14:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.08.2019 №75
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 09.08.2019№75
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3
1 UA-2019-06-14-000423-c, 14.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-09 14:57:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі лазерних принтерів та персональних комп’ютерів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-14-000423-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- чому договір про закупівлю від 07.08.2019 № 5819 укладено на придбання одного комп’ютера з програмним забезпеченням AdobeInCopy CC teamsMultiple/MultiLangLicSubsNew 1 Year (65297670BA01F12) та AdobePhotoshopElements 2019 2019 MultipleEnglish AOO License TL (65292327AD01A00), якщо у додатку 1 до тендерної документації технічні, якісні характеристики зазначені щодо 16 персональних комп’ютерів та учасник ТОВ «Компютери-Д» у тендерній пропозиції гарантував постачання таких програм у базі персональних комп’ютерів у кількості 16 штук;
- чому договір про закупівлю від 07.08.2019 № 5819 укладено з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-08-14 23:02:47
усунення порушення
до закупівлі буде застосовано наслідки ст. 37, а саме договір визнано нікчемним. Договір буде розірвано.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунуто шляхом розірванням даної угоди
2019-08-23 14:56:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір про закупівлю розірваний
2019-08-28 09:20:24
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д" #24613411 |
Переможець |
419 754,00
UAH
|
15 липня 2019 19:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2019 15:00
|
дод угода 001 (1).jpg | зміни до договору |
23 серпня 2019 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2019 13:11
|
Договір 5819.pdf | укладений |
07 серпня 2019 13:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі розірвання угоди |
Номер договору про закупівлю: | 5819 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |