Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Очікувана вартість
493 200,00 UAH
UA-2019-06-14-000371-a ff2072d8660c4455a6e7002d1da7b245
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Київський міський пологовий будинок

polbyd6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6
Код ЄДРПОУ: 23494298
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Контактна особа: Київський міський пологовий будинок
polbyd6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 17:00
Очікувана вартість: 493 200,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
153 послуга
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (акушерське відділення) (Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
153 послуга
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (відділення гінекології) (Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
153 послуга
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (відділення дитячої гінекології) (Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом їх надання протягом 30 банківських днів з дня підписання Актів наданих Послуг.; Періодична Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 17:05
Додаток 3 нова редакція.docx
27 червня 2019 17:05
Додаток 2 нова редакція.docx
27 червня 2019 17:05
Додаток 1 нова редакція.docx
27 червня 2019 17:05
Тендерна документація нова редакція.doc
27 червня 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 17:05
Додаток 3 нова редакція.docx
14 червня 2019 12:55
Додаток 3.docx
27 червня 2019 17:05
Додаток 2 нова редакція.docx
14 червня 2019 12:55
Додаток 2.docx
27 червня 2019 17:05
Додаток 1 нова редакція.docx
14 червня 2019 12:55
Додаток 1.docx
27 червня 2019 17:05
Тендерна документація нова редакція.doc
14 червня 2019 12:55
Тендерна документація харчування.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 20 червня 2019 15:58
Дата відповіді: 21 червня 2019 13:03
Шановний замовнику! для прорахунку пропозиції недостатньо інформації, а саме: скільки пацієнтів буде харчуватись впродовж 153 днів? також, не зрозуміла цифра у додатку № 3 (кількість послуг-459?) Також,
Відповідь: Оскільки Замовник не має можливості прорахувати кількість пацієнтів, які обслуговуються нашою установою кожного дня, Замовником було передбачено орієнтовну кількість ліжко-днів, а саме згідно пункту 15 Додатку №3 до тендерної документації орієнтовна кількість становить 175 ліжко-днів. При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що Виконавець повинен надати 153 послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (акушерське відділення), 153 послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (відділення гінекології) та 153 послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (відділення дитячої гінекології), що в сумі становить 459 послуг. Зазначеної інформації цілком достатньо для визначення ціни пропозиції.
Меню
Дата подання: 20 червня 2019 16:17
Дата відповіді: 25 червня 2019 10:26
Шановний замовник! запропоноване у тендерній документації меню-розкладка складене некоректно, а саме: не зрозуміло, який вихід страв у грамах відноситься до тієї чи іншої дієти (гіпо, норма чи гіпер), зазвичай, кожен вид дієти відокремлюється замовниками у різних колонках. Також, на деякі страви відсутній вихід у грамах: яблука запечені, сік, салат, тощо. Не зрозумілим є також вказаний вихід страв через риску, наприклад: вермішель н/молочна - 200/20 гр. В зв'язку з цим, неможливо прорахувати собівартість тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами Вашого звернення до тендерної документації буде внесено зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хелсі Смарт Фуд 493 157,25
UAH
493 157,25
UAH
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 15:59
Електронний підпис
05 липня 2019 15:56
Цінова пропозиція.pdf
05 липня 2019 15:56
Статут.pdf
05 липня 2019 15:56
Стаття 17.pdf
05 липня 2019 15:56
Інші документи.pdf
05 липня 2019 15:56
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хелсі Смарт Фуд

Інформація про відміну

Дата відміни
05 липня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій