Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобіль JAC N Series N75 (або еквівалент)
Очікувана вартість
831 000,00 UAH
UA-2019-06-14-000339-a ea939bb078f748c6a18114474e2d7ccd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Курус Марія Мирославівна

+380326932154 mariyakyryc@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Турківський професійний ліцей
Код ЄДРПОУ: 02545815
Місцезнаходження: 82500, Україна , Львівська обл., Турка, вул. Молодіжна, 39
Контактна особа: Курус Марія Мирославівна
+380326932154
mariyakyryc@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 12:10
Очікувана вартість: 831 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Джерело фінансування закупівлі -- державні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автомобіль JAC N Series N75 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82500, Україна, Львівська область, м. Турка, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 13:32
Зміни.docx
26 червня 2019 13:32
ТД - Авто(2).doc
26 червня 2019 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 13:32
Зміни.docx
26 червня 2019 13:32
ТД - Авто(2).doc
14 червня 2019 12:25
ТД - Авто.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-16-000065 ● 6f75d4446d0a487b94692eea136284f0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.04.2020 № 67

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.04.2020 № 67.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-14-000339-a 14.06.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що відповідно до листа МЕРТу від 28.05.2019р, передбачено, що технічна можливість заповнення зазначених полів у системі PROZORRO відсутня. Таким чином, джерело фінансування закупівлі вказано замовником в полі "додаткова інформація" та зазначена в оголошенні. Звіт про виконання договору оприлюднено в системі.

2020-05-04 13:35:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ІВАНО-ФРАНКІВСЬК" 829 800,00
UAH з ПДВ
829 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Авто-Альянс" 830 900,00
UAH з ПДВ
830 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ІВАНО-ФРАНКІВСЬК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Авто-Альянс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ІВАНО-ФРАНКІВСЬК"
#37582219
Переможець 829 800,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ІВАНО-ФРАНКІВСЬК"
#37582219
829 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 13:53
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 18:47
Договір укладений
23 липня 2019 18:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 829 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 138 300,00 UAH)