Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальні інтерактивні комплекси
Очікувана вартість
477 750,00 UAH
UA-2019-06-14-000304-a 5c5ca9cbf5414ec5a777131fcffb9cfb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манюх Оксана Михайлівна

+380326931454 tur-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Турківської РДА
Код ЄДРПОУ: 02144648
Місцезнаходження: 82500, Україна , Львівська обл., Турка, Січових Стрільців, 23
Контактна особа: Манюх Оксана Михайлівна
+380326931454
tur-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 12:03
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2019 12:03
Початок аукціону: 01 липня 2019 13:27
Очікувана вартість: 477 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


закупівля здійснюється з метою задоволення потреби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплекти
Навчальні інтерактивні комплекси. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82500, Україна, Львівська область, Турківський район, Бітлянський НВК(ЗНЗ І-ІІІ ст.-ДНЗ), В.Висоцький НВК(ЗНЗ І-ІІІ ст.-ДНЗ), Лімнянський НВК (ЗНЗ І-ІІІ ст.-ДНЗ) імені Романа Мотичака, Турківська ЗОШ І-ІІІ ст. №1, Турківський НВК (ЗНЗ І-ІІІ ст.-ДНЗ), Верхненський НВК (ЗНЗ І-ІІІ ст.-ДНЗ), Верхньояблунський НВК (ЗНЗ І-ІІІ ст.-ДНЗ), Вовченський НВК (ЗНЗ І-ІІІ ст.-ДНЗ), Ільницький НВК (ЗНЗ І-ІІІ ст.-ДНЗ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-13-000013 ● cbec19dbb1b946639e7fc69a71361305
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020 14:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.04.2020 № 66

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2020 № 66.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-14-000304-a 14.06.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти Турківської РДА повідомляє, що недоліки було усунуто шляхом публікації звіту про виконання договору . Відділом освіти Турківської РДА буде вжито всіх заходів щодо недопущення таких недоліків у майбутньому з метою уникнення порушень у сфері публічних закупівель. У зв’язку з пандемією COVID-19, частина працівників відділу освіти Турківської РДА працюють дистанційно і тому відповідь опублікована з запізненням.

2020-05-25 12:30:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 477 000,00
UAH з ПДВ
474 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" 474 750,00
UAH з ПДВ
474 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 11:32
Податкова.pdf
09 липня 2019 11:32
МВС.pdf
27 червня 2019 15:54
Електронний підпис
27 червня 2019 15:53
Технічна частина.pdf
27 червня 2019 15:53
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2019 15:53
Проект договору.pdf
27 червня 2019 15:53
Інші документи.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 15:22
Технічна частина.pdf
26 червня 2019 15:22
Статут.pdf
26 червня 2019 15:22
Проект договору.pdf
26 червня 2019 15:22
Паспорт, код дир.pdf
26 червня 2019 15:22
Опис.pdf
26 червня 2019 15:22
Комерційна пропозиція.pdf
26 червня 2019 15:22
Кваліфікація.pdf
26 червня 2019 15:22
Згода на обробку даних.pdf
26 червня 2019 15:22
Витяг платник ЄП.pdf
26 червня 2019 15:22
Витяг з протоколу.pdf
26 червня 2019 15:22
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
Переможець 474 498,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 17:48

Документи

08 липня 2019 17:47
Електронний підпис
08 липня 2019 17:31
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
474 498,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2019 17:47
Електронний підпис
08 липня 2019 17:31
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 12:23
Договір укладений
23 липня 2019 12:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 474 498,00
UAH (в тому числі ПДВ 79 083,00 UAH)