Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Офісне устаткування та приладдя різне» за кодом ДК 021:2015  30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне).
Очікувана вартість
179 787,80 UAH
UA-2019-06-14-000259-c c36bb9828d76449185c70ebd811eadb6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Подорян Вікторія Григорівна

+38(048)7294744 tender@ods.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Подорян Вікторія Григорівна
+38(048)7294744
tender@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 04 липня 2019 13:19
Очікувана вартість: 179 787,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 797,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
625 пач.
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
47 ящ
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5544 рул
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
334 упаков
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6127 шт
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію Товару здійснюється після фактичної поставки на склад Покупця шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на відповідну партію Товару та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУЛЬЧАК ДАР’Я ДМИТРІВНА 179 780,00
UAH
179 780,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВІЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ 179 785,00
UAH
179 785,00
UAH
Немає

Публічні документи

02 липня 2019 19:38
Цінова пропозиція.pdf
02 липня 2019 19:38
Уставні Гульчак Д.pdf
02 липня 2019 19:38
Банківська Гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУЛЬЧАК ДАР’Я ДМИТРІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВІЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУЛЬЧАК ДАР’Я ДМИТРІВНА
#3620005529
Рішення скасоване 179 780,00
UAH
19 липня 2019 10:12
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУЛЬЧАК ДАР’Я ДМИТРІВНА
#3620005529
Відхилено 179 780,00
UAH
19 липня 2019 10:14
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВІЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ
#3029913554
Відхилено 179 785,00
UAH
23 липня 2019 17:09

Інформація про відміну

Дата відміни
23 липня 2019 17:09
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі