Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту прасувального обладнання
Очікувана вартість
1 328 118,00 UAH
UA-2019-06-14-000244-a 2ee2582fc0e14a96ba70109fa30d8250
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 15:38
Очікувана вартість: 1 328 118,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39840 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: послуга.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.08.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту надання послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту прасувального обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту надання послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 11:22
ТД_312-19_Послуги з ремонту прасувального обладнання.doc
14 червня 2019 11:22
Проект договір.doc
14 червня 2019 11:22
Оголошення_.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-14-000244-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Лізоформ, Код ЄДРПОУ:34937637
Дата подання: 29 липня 2019 15:58
оскарження рішення про визнання переможця
оскарження рішення про визнання переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:18
Рішення від 01.08.19 № 10488.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 20:17
Рішення від 16.08.2019 № 11381.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 23:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1) Рішенням № 11381-р/пк-пз від 16.08.2019 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язано філію «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Лізоформ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Старсервіс ЛТД" переможцем процедури закупівлі. 1) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Лізоформ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Старсервіс ЛТД" переможцем процедури закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 22 серпня 2019 18:04
Номер скарги: UA-2019-06-14-000244-a.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Лізоформ, Код ЄДРПОУ:34937637
Дата подання: 18 вересня 2019 16:56
Оскарження рішення на непровомірне визнання переможця
ТОВ «Лізоформ» не погоджується з рішенням тендерного комітету Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця», зважаючи на доводи вказані в скарзі. Враховуючи всі умови викладені в скарзі, керуючись абз. 4 ч.1 ст.3, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - : ПРОШУ: 1. Прийняти до розгляду Скаргу про оскарження рішення про визнання переможця за результатами закупівлі. 2. Прийняти рішення про встановлення прошень при проведенні закупівлі, за ідентифікатором UA-2019-06-14-000244-a. 3. Скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ « Лізоформ», викладене в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 61-47/09/19 від 10.09.2019 року. 4. Скасувати рішення Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "Старсервіс ЛТД" викладене в протоколі розгляду тендерних пропозицій №61-47-1/09/19 від 10.09.2019 р. 5. Визначити ТОВ «Лізоформ» - переможцем закупівлі, та зобов’язати Замовника укласти договір за результатами закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 23.09.2019 № 13407 .pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 21:59

Документи подані скаржником

29 липня 2019 15:57
Скарга

Документи Органу Оскарження

01 серпня 2019 20:17
Рішення від 01.08.19 № 10488.pdf

Документи подані скаржником

18 вересня 2019 16:56
Скарга

Документи Органу Оскарження

23 вересня 2019 21:59
Рішення від 23.09.2019 № 13407 .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Лізоформ 1 098 000,00
UAH з ПДВ
1 098 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Старсервіс ЛТД" 1 310 010,00
UAH з ПДВ
1 310 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕТСЕЙЛ УКРАЇНА" 1 327 980,00
UAH з ПДВ
1 327 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 11:55
Довідки МВС
27 серпня 2019 11:55
Довідка ДФС
01 липня 2019 16:32
Електронний підпис
01 липня 2019 16:26
банківська гарантія.zip
01 липня 2019 16:26
кваліфікація.zip
01 липня 2019 16:26
відповідність.zip
01 липня 2019 16:26
технічні вимоги.zip
01 липня 2019 16:26
цінова пропозиція.zip

Публічні документи

01 липня 2019 10:51
16_Технічне завдання.PDF
01 липня 2019 10:51
10_Лист-відгук.pdf
01 липня 2019 10:51
10.1_Договір ПРЛ17913НЮ.pdf
01 липня 2019 10:51
6_Витяг по ПДВ.pdf
01 липня 2019 10:51
1_Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

01 липня 2019 15:46
Цінова пропозиція.PDF
01 липня 2019 15:46
ПРОТОКОЛ.PDF
01 липня 2019 15:46
Опис послуг.PDF
01 липня 2019 15:46
НАКАЗ НА ДИРЕКТОРА.pdf
01 липня 2019 15:46
Довідка про штат.PDF
01 липня 2019 15:46
Гарантия_4111.zip
01 липня 2019 15:46
Відсутність підстав.PDF
01 липня 2019 15:46
Licence.zip
01 липня 2019 15:46
Dovirenist.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Лізоформ

ТОВ "Старсервіс ЛТД"

ТОВ "МЕТСЕЙЛ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Старсервіс ЛТД"
#39329420
Рішення скасоване 1 310 010,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 18:03
ТОВ Лізоформ
#34937637
Рішення скасоване 1 098 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 18:04
ТОВ "Старсервіс ЛТД"
#39329420
Рішення скасоване 1 310 010,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 18:04
ТОВ Лізоформ
#34937637
Рішення скасоване 1 098 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 09:46
ТОВ Лізоформ
#34937637
Відхилено 1 098 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 09:46
ТОВ "Старсервіс ЛТД"
#39329420
Переможець 1 310 010,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 09:49

Документи

23 липня 2019 17:56
Електронний підпис
23 липня 2019 17:56
Протокол н.docx
23 липня 2019 17:56
Намір.docx

Документи

Документи

22 серпня 2019 18:07
Електронний підпис
22 серпня 2019 18:07
Протокол н.docx
22 серпня 2019 18:07
Намір.docx

Документи

11 вересня 2019 09:46
Електронний підпис
11 вересня 2019 09:46
Протокол.docx
11 вересня 2019 09:46
відхилення 1.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Старсервіс ЛТД"
#39329420
1 310 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 14:38
УЗ-ЦЛ-19727-Ю ДУ-2 (1).pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 14:38
пов (1).docx зміни до договору
31 жовтня 2019 14:38
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2019 20:05
ПОВ (1).docx зміни до договору
07 жовтня 2019 20:05
DOC005~1 (1).PDF зміни до договору
07 жовтня 2019 20:05
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 17:16
ремонт редуктора.pdf укладений
04 жовтня 2019 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ"Про публічні закупівлі" – «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі». Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Продовжити строк дії договору до 31.10.2019, в додатку 1 договору 02.10.2019 № УЗ/ЦЛ-19727/Ю слова «Строк дії Договору до 31.08.2019 р.» викласти «Строк дії Договору до 31.10.2019 р.». Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ 19727/Ю/ду1 Сума договору після внесення змін. Без змін - 1 310 010,00 грн. з ПДВ Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін – «1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.», відповідно умов договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19727/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19727/Ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі": п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строк дії договору до 31.12.2019, в додатку 1 договору 02.10.2019 № УЗ/ЦЛ-19727/Ю. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19727/Ю/ду2 Сума договору після внесення змін. Без змін та становить : 1 310 010,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19727/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19727/Ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML