Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015-18310000-5 Спідня білизна(труси дитячі, шкарпетки, колготи, рейтузи)
Очікувана вартість
25 065,00 UAH
UA-2019-06-14-000220-c ● 92531f78ba5c44adb9f67e9abfcccf87
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний навчальний заклад " Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 05395948 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Синельниківська, №12 |
Контактна особа: |
Бесараб Любов Станіславівна +380412227596 school9intern@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2019 10:33 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2019 10:33 |
Початок аукціону: | 21 червня 2019 14:11 |
Очікувана вартість: | 25 065,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18310000-5: Спідня білизна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
ДК 021:2015-18310000-5 Спідня білизна(труси дитячі, шкарпетки, колготи, рейтузи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Синельниківська,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ДК 021:2015-18310000-5 Спідня білизна(труси дитячі, шкарпетки, колготи, рейтузи) | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2019 10:29 |
оголошення спідня білизна.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Завірені документи
Дата подання: 18 червня 2019 17:11
Дата відповіді: 19 червня 2019 10:21
Доброго вечора. У вас в документах написано так: Усі сторінки пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять будь-яку інформацію, повинні бути завірені належним чином, містити дату створення документа, його вихідний номер, підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та печатку (за наявності).
А також ми маємо подати": належним чином завірені копії документів:
4.5. витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про державну реєстрацію;
4.6. свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (у разі наявності), або копію свідоцтва про сплату єдиного податку для платників єдиного податку (у разі наявності);
4.7. документу про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію;
4.8. ліцензії на право займатися відповідною діяльністю, у разі якщо така передбачена чинним законодавством. "
Тобто копія має містити: дату, ПІБ, посаду, печатку (за умови використання). Вихідний номер також прописувати?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На всіх копіях ви маєте поставити печатку за наявності , дату, підпис директора або уповноваженої особи, а також зазначення "З оригіналом вірно". Вихідні номера не потрібні.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ #2236022736 |
Переможець |
13 440,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
д.76.PDF | укладений |
12 липня 2019 14:33
|