Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-18310000-5 Спідня білизна(труси дитячі, шкарпетки, колготи, рейтузи)
Очікувана вартість
25 065,00 UAH
UA-2019-06-14-000220-c 92531f78ba5c44adb9f67e9abfcccf87
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бесараб Любов Станіславівна

+380412227596 school9intern@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний навчальний заклад " Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05395948
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Синельниківська, №12
Контактна особа: Бесараб Любов Станіславівна
+380412227596
school9intern@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 10:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 10:33
Початок аукціону: 21 червня 2019 14:11
Очікувана вартість: 25 065,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18310000-5: Спідня білизна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
ДК 021:2015-18310000-5 Спідня білизна(труси дитячі, шкарпетки, колготи, рейтузи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Синельниківська,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДК 021:2015-18310000-5 Спідня білизна(труси дитячі, шкарпетки, колготи, рейтузи) Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Завірені документи
Дата подання: 18 червня 2019 17:11
Дата відповіді: 19 червня 2019 10:21
Доброго вечора. У вас в документах написано так: Усі сторінки пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять будь-яку інформацію, повинні бути завірені належним чином, містити дату створення документа, його вихідний номер, підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та печатку (за наявності). А також ми маємо подати": належним чином завірені копії документів: 4.5. витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про державну реєстрацію; 4.6. свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (у разі наявності), або копію свідоцтва про сплату єдиного податку для платників єдиного податку (у разі наявності); 4.7. документу про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію; 4.8. ліцензії на право займатися відповідною діяльністю, у разі якщо така передбачена чинним законодавством. " Тобто копія має містити: дату, ПІБ, посаду, печатку (за умови використання). Вихідний номер також прописувати? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На всіх копіях ви маєте поставити печатку за наявності , дату, підпис директора або уповноваженої особи, а також зазначення "З оригіналом вірно". Вихідні номера не потрібні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ 13 570,00
UAH з ПДВ
13 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГРИНЬКЕВИЧ АРТЕМ ЛЕОНІДОВИЧ 13 997,00
UAH з ПДВ
13 567,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 14:54
нова цінова.pdf
19 червня 2019 16:10
Технічна специфікація.pdf
19 червня 2019 16:10
Цінова пропозиція.pdf
19 червня 2019 16:10
Установчі.pdf
19 червня 2019 16:10
Довідка про ПДВ.pdf
19 червня 2019 16:10
Лист про сертифікацію.pdf
19 червня 2019 16:10
Проект договору.pdf
19 червня 2019 16:10
лист про діяльність.pdf
19 червня 2019 16:10
Паспорт код.pdf
19 червня 2019 16:10
КАТАЛОГ.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 10:28
Електронний підпис
20 червня 2019 10:26
Цінова пропозиція.pdf
20 червня 2019 10:26
Установчі.pdf
20 червня 2019 10:26
Лист про свідоцтво.pdf
20 червня 2019 10:26
Лист згода на о.п.д..pdf
20 червня 2019 10:26
Тех. вимоги.pdf
20 червня 2019 10:26
Лист про Статут.pdf
20 червня 2019 10:26
Лист про сертифікацію.pdf
20 червня 2019 10:26
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ

ФОП ГРИНЬКЕВИЧ АРТЕМ ЛЕОНІДОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ
#2236022736
Переможець 13 440,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 11:23

Документи

01 липня 2019 11:23
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ
#2236022736
13 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 11:23
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
д.76.PDF укладений
12 липня 2019 14:33