Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дороги по вул. Шевченка в с. Піщанка Красноградського району Харківської області
Очікувана вартість
669 924,00 UAH
UA-2019-06-14-000162-b 47fe1bdcbe7349dabb726c67412c1a79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривенко Світлана Миколаївна

+380574451179 pichansilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Піщанська сілька рада
Код ЄДРПОУ: 04399915
Місцезнаходження: 63332, Україна , Харківська обл., село Піщанка, Центральна
Контактна особа: Кривенко Світлана Миколаївна
+380574451179
pichansilrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 09:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 09:14
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2019 09:14
Початок аукціону: 01 липня 2019 12:30
Очікувана вартість: 669 924,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 699,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги по вул. Шевченка в с. Піщанка Красноградського района Харківької областіі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63332, Україна, Харківська область, с. Піщанка, вул. Шевченка,с. Піщанка, Красноградського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів Розрахунки за надані послуги здійснюються у безготівковій формі на підставі актів виконаних робіт (наданих послуг) та довідок про вартість виконаних робіт (наданих послуг )що підписуються обома сторонами. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 09:10
тендерна документація Шевченка.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-01-24-000081 ● 6231682329cc41a58c6f817d78222b84
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2023 21:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
24.01.2023 № 9
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.01.2023 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 24.01.2023 № 9

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

22 UA-2019-06-14-000162-b 14.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-27 14:34:42

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з поточного ремонту дороги по вул. Шевченка в с. Піщанка Красноградського району Харківської області (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-06-14-000162-b) та, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень та в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати пояснення невідповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: тендерною документацією Замовника не визначено надання Переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті, вимоги щодо наявності такої інформації у тендерній документації передбачені абз.2 ч.3 ст. 17 Закону.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по договору від 17.07.2019 № 23 (зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 25 лютого 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд" 546 846,18
UAH з ПДВ
546 846,18
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОНТУР" 628 008,00
UAH з ПДВ
628 008,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" 669 824,00
UAH з ПДВ
669 824,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 18:46
Електронний підпис
27 червня 2019 18:45
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2019 18:45
Проект договору.pdf
27 червня 2019 18:45
Договірна ціна.pdf
27 червня 2019 18:45
Статуту.pdf
27 червня 2019 18:45
Статуту продовження.pdf
27 червня 2019 18:45
Довідка МВС.pdf
27 червня 2019 18:45
Дов технічні завдання.pdf

Публічні документи

28 червня 2019 13:26
Електронний підпис
28 червня 2019 13:25
Проект договору.PDF
28 червня 2019 13:25
Гарантійний лист.PDF
28 червня 2019 13:25
Пропозиція.PDF
28 червня 2019 13:25
Відгук Савінци.PDF
28 червня 2019 13:25
Повноваження.PDF
28 червня 2019 13:25
Довідки ст17.PDF
28 червня 2019 13:25
Довідки ст16.PDF
28 червня 2019 13:25
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 10:06
Електронний підпис
27 червня 2019 10:05
Статут.pdf
27 червня 2019 10:05
Наказ про призначення.pdf
27 червня 2019 10:05
Ліцензія.pdf
27 червня 2019 10:05
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
27 червня 2019 10:05
18 Стабільність роботи.pdf
27 червня 2019 10:05
17 Працівники.pdf
27 червня 2019 10:05
16 Аналогічні договори.pdf
27 червня 2019 10:05
15 Справність техніки.pdf
27 червня 2019 10:05
14 Персональні дані.pdf
27 червня 2019 10:05
13 Захист довкілля.pdf
27 червня 2019 10:05
12 Печатка.pdf
27 червня 2019 10:05
11 Підпис.pdf
27 червня 2019 10:05
10 Обладнання.pdf
27 червня 2019 10:05
09 Гарантійний лист.pdf
27 червня 2019 10:05
08 Договор.pdf
27 червня 2019 10:05
06 Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2019 10:05
05 Характеристики.pdf
27 червня 2019 10:05
04 Характеристики.pdf
27 червня 2019 10:05
03 Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд"

ПП "КОНТУР"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд"
#03581138
Переможець 546 846,18
UAH з ПДВ
01 липня 2019 16:32

Документи

01 липня 2019 16:32
Електронний підпис
01 липня 2019 16:31
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Карлівський "Агрошляхбуд"
#03581138
546 846,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 16:32
Електронний підпис
01 липня 2019 16:31
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 10:08
додаткова угода1.PDF зміни до договору
18 липня 2019 10:05
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 09:39
Договір укладений
17 липня 2019 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ IV договору доповнити пунк 4.5. наступного змісту: післяоплата на протязі 30календарних днів після підписання актів виконаних робіт у розмірі 100%
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML