Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання обладнання для історичного кабінету для забезпечення якісного профільного навчання в опорному закладі "Бродівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Бродівської районної ради Львівської області"
Очікувана вартість
31 008,00 UAH
UA-2019-06-14-000155-a 3cd7833b92ab492e97975eb96e20591a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грицина Ірина Василівна

+380326644063 tenderbrody1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бродівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38456570
Місцезнаходження: 80600, Україна , Львівська обл., Броди, вул. Стуса 22
Контактна особа: Грицина Ірина Василівна
+380326644063
tenderbrody1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Постачальник повинен надати товар, якість якого відповідає умовам ДСТУ, які розроблені на підставі діючого ДСТУ та підтверджується відповідними документами про якість товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 комплекти
Придбання обладнання для історичного кабінету для забезпечення якісного профільного навчання в опорному закладі "Бродівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Бродівської районної ради Львівської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80600, Україна, Львівська область, м. Броди, вул. Шкільна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2019  —  31 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

14 червня 2019 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 10:27
звіт зош 3.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «МІРОС ГРУП»
#41474495
Переможець 31 008,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 10:39

Документи

14 червня 2019 10:39
Електронний підпис
14 червня 2019 10:36
договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
відміна звіту.pdf зміни до договору
20 червня 2019 12:52
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 10:47
договір укладений
14 червня 2019 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відмінити закупівлю по предмету: Код ДК 021-2015 (CPV) : 39160000-1 - Шкільні меблі, у зв’язку з механічною помилкою Замовника, де невірно зазначено у специфікації ціну за одиницю комплекту
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 163
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML