Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури та спорту Якушинецької сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41996790 |
Місцезнаходження: | 23222, Україна , Вінницька обл., Якушинці, Новоселів, 1 |
Контактна особа: |
Майкоса Валентина Володимирівна 380966721027 vidosvi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 08:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 11:03 |
Очікувана вартість: | 948 393,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 741,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 130 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2019 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2019 10:23 |
зміни.docx | |
21 червня 2019 10:21 |
електроенергія.zip | |
14 червня 2019 08:55 |
освіта додатки.docx |
21 червня 2019 10:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 червня 2019 10:23 |
зміни.docx
|
||||||
21 червня 2019 10:21 |
електроенергія.zip
|
||||||
14 червня 2019 08:55 |
освіта додатки.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Так, в оголошенні про закупівлю та в п. 4.3. Р. 1 ". Загальні положення" Тендерної документації вказано об'єм 310 105,04 кВт/год, а в Додатку 4 "Технічна специфікація
(технічні вимоги)" загальний обсяг постачання електричної енергії: 201 531 кВт/год.
Враховуючи вищевикладене, надайте відповідь щодо фактичних об'ємів закупівлі та приведіть інформацію викладену в оголошенні та тендерній документації у відповідність до потреб Вашої установи та чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-20-000049 ● 24666efcb8054883946f79861cbec805
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2019 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.06.2019 №32
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.06.2019 №32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-06-14-000106-b 14.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунуто, процедуру відмінено
2019-06-26 15:54:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів
2019-06-26 16:39:57
Інформація про відміну
Дата відміни: | 26 червня 2019 15:52 |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
26 червня 2019 15:52
|
Протокольне рышення 29.docx |