Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
948 393,00 UAH
UA-2019-06-14-000106-b 0d59b548f4604d63a4b31967c00154bb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Майкоса Валентина Володимирівна

380966721027 vidosvi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури та спорту Якушинецької сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41996790
Місцезнаходження: 23222, Україна , Вінницька обл., Якушинці, Новоселів, 1
Контактна особа: Майкоса Валентина Володимирівна
380966721027
vidosvi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 08:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 11:03
Очікувана вартість: 948 393,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 741,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
310105.04 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23222, Україна, Вінницька область, с.Якушинці, Новоселів, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 130 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2019 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 10:23
зміни.docx
21 червня 2019 10:21
електроенергія.zip
14 червня 2019 08:55
освіта додатки.docx
21 червня 2019 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 08:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 10:23
зміни.docx
21 червня 2019 10:21
електроенергія.zip
14 червня 2019 08:55
ТД-на закупівлю електричної енергії.docx
14 червня 2019 08:55
освіта додатки.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-14-000106-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41801199
Дата подання: 20 червня 2019 10:31
Уточнення інформації
Шановний Замовник, ми як компанія-потенційний учасник Вашого тендеру, просимо уточнити інформацію стосовно об'ємів закупівлі електроенергії.
Так, в оголошенні про закупівлю та в п. 4.3. Р. 1 ". Загальні положення" Тендерної документації вказано об'єм 310 105,04 кВт/год, а в Додатку 4 "Технічна специфікація
(технічні вимоги)" загальний обсяг постачання електричної енергії: 201 531 кВт/год.
Враховуючи вищевикладене, надайте відповідь щодо фактичних об'ємів закупівлі та приведіть інформацію викладену в оголошенні та тендерній документації у відповідність до потреб Вашої установи та чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 червня 2019 10:27
Розглянувши Ваше питання надаємо пояснення: в додатку 4 (технічна специфікація) була допущена технічна помилка, яку було виправлено та внесено зміни в тендерну документацію.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000049 ● 24666efcb8054883946f79861cbec805
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019 17:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.06.2019 №32
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.06.2019 №32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-06-14-000106-b 14.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунуто, процедуру відмінено

2019-06-26 15:54:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів

2019-06-26 16:39:57

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 червня 2019 15:52
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
26 червня 2019 15:52
Протокольне рышення 29.docx