придбання спеціальних засобів корекції для учнів інклюзивних класів (ноутбук) (державний бюджет)
Очікувана вартість
55 500,00 UAH
UA-2019-06-14-000101-b fb81b414d45c40f896a28f1bf89619cb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 02144128
Місцезнаходження замовника: 27300, Україна, Кіровоградська обл., смт. Олеквсандрівка, вул. Незалежності України, 82
Контактна особа замовника: Надія Андріївна Шишка
+380524232286
rvoalex27300@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2019 15:00
Очікувана вартість: 55 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 одиниця
придбання спеціальних засобів корекції для учнів інклюзивних класів (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27300, Україна, Кіровоградська область, Олдександрівка, Незалежності України, 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019  —  15 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 червня 2019 08:51
Електронний цифровий підпис
14 червня 2019 08:50
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 11:19
Дата відповіді: 18 червня 2019 14:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно першого питання: Учасник повинен пропонувати ноутбук з тими технічними характеристиками, які викладені в тендерній документації. Стосовно другого питання: При оцінці тендерних пропозицій за результатами аукціону до уваги буде братися остаточна ціна, яку встановив Учасник.

Інформація про відміну

Дата відміни
30 червня 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку