Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко пастеризоване)
Очікувана вартість
150 565,14 UAH
UA-2019-06-13-003550-b e5e6afce0a89426a8521fc9a92661a49
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовк Ріта

0679931790 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Вовк Ріта
0679931790
o.nazarova@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 20:49
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 12:22
Очікувана вартість: 150 565,14 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 752,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6913 л
молоко пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2019 20:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 20:46
ТД Молоко 13.06.2019.doc
13 червня 2019 20:46
проект договору Молоко 13.06.2019.doc
13 червня 2019 20:46
Оголошення Молоко 13.06.2019 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-13-003550-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ Кагма, Код ЄДРПОУ:00445883
Дата подання: 07 серпня 2019 14:55
Вимога
Доброго дня. Ми, ПрАТ «Кагма» (код ЄДРПОУ 00445883, місцезнаходження якого: 09201, Київська обл., м. Кагарлик, вул. Столична,14) вважаємо рішення щодо дискваліфікації нас як учасника закупівлі необґрунтованим.
Відповідно протоколу №ЦОЗ-08-06/591 засідання тендерного комітету філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» від 06 серпня 2019 року було встановлено, що подана тендерна пропозиція ПрАТ «Кагма» не відповідає вимогам додатку 1 тендерної документації.
ПрАТ «Кагма» як скаржник не погоджується з таким рішенням замовника з наступних підстав:
Адреса банку в якому обслуговується замовник не є обов’язковим реквізитом для платіжних документів, її можна ідентифікувати за МФО.
Жоден з інших учасників, пропозиції яких лишились на розгляді не вказав адресу банку в тендерній пропозиції!
За результатами аукціону 02.08.2019 було завантажено оновлену цінову пропозицію, що містить суму договору без ПДВ, суми ПДВ, суми з ПДВ
На підставі викладеного вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Кагма».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 серпня 2019 14:05
Відповідь надано у прикріпленому файлі

Документи

08 серпня 2019 14:05
ЦОЗ-08-06-617.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д" 119 871,42
UAH з ПДВ
88 762,92
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 127 337,46
UAH з ПДВ
89 177,70
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Кагма 110 331,48
UAH з ПДВ
102 450,66
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ"ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" 103 280,22
UAH з ПДВ
103 280,22
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 146 417,34
UAH з ПДВ
146 417,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 14:50
Електронний підпис
25 червня 2019 18:12
Електронний підпис
25 червня 2019 18:06
50. Договір постачання.pdf
25 червня 2019 18:06
49. Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2019 18:06
Реєстр документів.pdf
25 червня 2019 18:06
63. Експертний висновок.pdf
25 червня 2019 18:06
61. Декларація.pdf
25 червня 2019 18:06
57. Статут організації.pdf
25 червня 2019 18:06
55. Наказ директор.pdf
25 червня 2019 18:06
52. Виписка єдрпоу.pdf
25 червня 2019 18:06
51.Витяг ЄДРПОУ 22.02.19.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 14:37
лист відмова.pdf
11 липня 2019 12:30
Електронний підпис
11 липня 2019 12:30
переможець.pdf
09 липня 2019 13:55
Електронний підпис
09 липня 2019 13:55
цінова_нова.pdf
03 липня 2019 09:46
Електронний підпис
03 липня 2019 09:46
цінова.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 09:32
Електронний підпис
04 липня 2019 09:31
Електронний підпис
03 липня 2019 16:18
Технічна частина.rar
03 липня 2019 16:18
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

12 серпня 2019 16:24
Електронний підпис
12 серпня 2019 16:17
Довідка ДФС.pdf
04 липня 2019 09:07
Електронний підпис
04 липня 2019 09:04
8.1. Довідка довкілля.PDF
04 липня 2019 09:04
6.7. Гарантійний лист.PDF
04 липня 2019 09:04
6.6. Висновок СЕС.PDF
04 липня 2019 09:04
6.2. Гарантійний лист.PDF
04 липня 2019 09:04
6.1. Технічні вимоги.PDF
04 липня 2019 09:03
3.8. Довідка МТБ.PDF
04 липня 2019 09:03
3.6. Статут 2019.pdf
04 липня 2019 09:03
1. Цінова пропозиція.PDF
04 липня 2019 09:03
0. Рєстр.PDF

Публічні документи

03 липня 2019 09:48
Електронний підпис
03 липня 2019 09:44
3.цінова.pdf
03 липня 2019 09:44
1.технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д"

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ПрАТ Кагма

ПРАТ"ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д"
#41035134
Відхилено 88 762,92
UAH з ПДВ
09 липня 2019 13:32
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Рішення скасоване 89 177,70
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 13:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 89 177,70
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 13:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПрАТ Кагма
#00445883
Відхилено 102 450,66
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 14:53
ПРАТ"ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"
#00445914
Переможець 103 280,22
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 14:07

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

01 серпня 2019 13:53
Електронний підпис
01 серпня 2019 13:53
ЦОЗ-08-06-588.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ"ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"
#00445914
103 280,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 15:30
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 16:58
Дод угода 2 до 169-т (1).pdf зміни до договору
29 січня 2020 16:58
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:30
д.у. 1 дог 169-т (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:30
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 14:00
169-т.pdf укладений
23 серпня 2019 13:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник прийшли згоди продовжити строк дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку нового року, в обсязі, що не перевищує 20% суми. Пункт 13.1 викласти в наступній редакції №13.1 Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань, до повного виконання їх Сторонами"
Номер договору про закупівлю: 169-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.13.3 Договору № 169-Т від 02.04.2019 р., Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на суму, що не перевищує 20% (відсотків) від суми Договору, визначеної в п. 6.1. Договору, а саме на 20 632,14 грн. ( двадцять тисяч шістсот тридцять дві грн. 14 коп. ) , в т. ч. ПДВ (20%): 3 438,69 ( три тисячі чотириста тридцять вісім грн. 69 коп. ) гривнi. 3. Другий абзац пункту 6.1. Договору викласти в наступній редакції: «Загальна вартість цього Договору складає: 123 912,36грн. ( Сто двадцять три тис. дев’ятсот дванадцять грн, 36 коп. ), у тому числі ПДВ 20 652,06 грн. ( двадцять тисяч шістсот п’ятдесят дві грн. 06 коп.).»
Номер договору про закупівлю: 169-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 119 818,80
UAH (в тому числі ПДВ 19 969,80 UAH)