Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення Будинку рад по бульвару Шевченка,185 в м. Черкаси, (друга черга)
Очікувана вартість
4 842 689,80 UAH
UA-2019-06-13-003525-b 35ae7eb96fa94b7db071c358b613c42c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єременко Наталія Георгіївна

380472370010 budrad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДИНКУ РАД І ОБ'ЄКТІВ ОБЛАСНОЇ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ"
Код ЄДРПОУ: 04014200
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА, будинок 185
Контактна особа: Єременко Наталія Георгіївна
380472370010
budrad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 19:19
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 липня 2019 13:51
Очікувана вартість: 4 842 689,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання визначено згідно технічного завдання до тендерної документації. Строк виконання визначатиметься згідно умов договору, зокрема календарного графіку. Коефіцієнт корекції для розрахунку приведеної ціни згідно нецінових показників тендерних пропозицій визначається наступним чином: КК = 1 + (F1)/PV, де КК - коефіцієнт корекції, F1 - значення нецінового критерію, обраного учасником, а саме умов сплати авансу, PV - вага критерію “Ціна”. Тендерна пропозиція оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою: PP = P/(1 + (F1)/PV), де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1 – питома нецінового критерію, запропонованого учасником; PV – питома вага критерію “ціна”. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення Будинку рад по бульвару Шевченка,185 в м. Черкаси, (друга черга)
(кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт. Строк оплати визначається настанням події, що передбачена договором підряду. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Календарні 5
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Строк оплати визначається настанням події, що передбачена договором підряду. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 65
Підписання договору Замовник має право перерахувати підряднику аванс, розмір якого не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Аванс 20 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 85%
Умови оплати: 15%
Учасник відмовляється від отримання авансу: 15%
Учасник передбачає отримання авансу, розмір якого у будь-якому випадку не може перевищувати 30% від річної вартості робіт: 0%
02 липня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 15:47
Перелік змін.docx
02 липня 2019 15:47
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.pdf
02 липня 2019 15:47
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
13 червня 2019 19:49
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.pdf
13 червня 2019 19:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
02 липня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 19:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 15:47
Перелік змін.docx
02 липня 2019 15:47
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.pdf
02 липня 2019 15:47
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
13 червня 2019 19:49
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.pdf
13 червня 2019 19:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЄЛЄС ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ 4 318 246,00
UAH з ПДВ
4 318 246,00
UAH з ПДВ
1.1764705882 3 670 509.10 Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 4 820 000,00
UAH з ПДВ
4 820 000,00
UAH з ПДВ
1 4 820 000 Документи

Публічні документи

15 липня 2019 16:45
КРІМ.ВІД.ОП2.jpg
15 липня 2019 16:44
ВІД.ЗАБ.ОП2.jpg
09 липня 2019 16:41
Електронний підпис
09 липня 2019 16:32
Гарантія imd.rar
09 липня 2019 16:32
ВІДПОВІДНІСТЬ СТ. 16.pdf

Публічні документи

01 липня 2019 14:39
Стаття 17.pdf
01 липня 2019 14:39
Інші документи.pdf
01 липня 2019 14:39
Договір 3. Пологове.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЄЛЄС ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ

ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЄЛЄС ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ
#1975814539
Переможець 4 318 246,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЄЛЄС ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ
#1975814539
4 318 246,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2019 17:03
Зміни опалення.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 16:59
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 18:34
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.pdf укладений
29 липня 2019 18:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди №1 від 08.08.2019р.
Номер договору про закупівлю: 2907
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 318 246,00
UAH
Причини розірвання договору: Кошти місцевого бюджету, роботи.