Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 (СPV) «Єдиний закупівельний словник» - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Закупівля комп’ютерної техніки та оргтехніки)
Очікувана вартість
1 309 200,00 UAH
UA-2019-06-13-003474-b ea95af40db4e464491529a1eb7c54b9b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кохненко Григорій Іванович

380443668500 tenderokKTS@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізоване комунальне підприємство "Київтелесервіс"
Код ЄДРПОУ: 31815760
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик 10
Контактна особа: Кохненко Григорій Іванович
380443668500
tenderokKTS@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 14:30
Очікувана вартість: 1 309 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,92%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Код за ДК 021:2015 (СPV) «Єдиний закупівельний словник» - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Закупівля комп’ютерної техніки та оргтехніки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 штуки
Код за ДК 021:2015 (СPV) «Єдиний закупівельний словник» - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Закупівля комп’ютерної техніки та оргтехніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 19:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 19:18
ТД із ЗМІНАМИ.pdf
27 червня 2019 19:17
Зміни до ТД 27.06.19.pdf
27 червня 2019 19:16
ТВ із змінами.pdf
27 червня 2019 19:16
Зміни до ТД 27.06.19.pdf
13 червня 2019 18:19
ДОГОВОР (проект) Додаток 4.pdf
13 червня 2019 18:17
Оголошення 13.06.pdf
27 червня 2019 19:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 19:18
ТД із ЗМІНАМИ.pdf
20 червня 2019 16:30
ТД із ЗМІНАМИ.pdf
13 червня 2019 18:18
ТД комп.обладнання.pdf
27 червня 2019 19:17
Зміни до ТД 27.06.19.pdf
20 червня 2019 16:28
Зміни до ТД.pdf
27 червня 2019 19:16
ТВ із змінами.pdf
13 червня 2019 18:18
ТВ.pdf
27 червня 2019 19:16
Зміни до ТД 27.06.19.pdf
13 червня 2019 18:19
ДОГОВОР (проект) Додаток 4.pdf
13 червня 2019 18:17
Оголошення 13.06.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо технічних вимог
Дата подання: 18 червня 2019 16:55
Дата відповіді: 20 червня 2019 11:39
Добрий день! У розділі 1 п.6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" міститься вимога щодо надання "листа від виробника або офіційного представника виробника на території України антивірусного програмного забезпечення...", що суперечить Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічні вимоги)), у якому відсутня інформація про необхідне антивірусне програмне забезчення. Тобто, антивірусне програмне забезчення не вимагається, а лист від виробника або офіційного представника виробника на території України антивірусного програмного забезпечення вимагається. Просимо внести зміни в тендерну документацію, які дозволять однозначно розуміти зміст вимог предмету закупівлі та переліку документів тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За змістом Вашого запитання повідомляємо, що до пункту 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Уточненння щодо технічних вимог
Дата подання: 18 червня 2019 17:02
Дата відповіді: 20 червня 2019 11:38
Доброго дня! У розділі 1 п.6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" міститься вимога щодо строку гарантії, а саме учасник повинен надати гарантійний лист про те, що гарантія на кмпп'ютерну техніку та оргтехніку ... становить не менше 36 місяців з можливістю розширення до 60 місяців, що суперечить Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічні вимоги)), у якому фігурує строк гарантії не менше 12 місяців. Тобто, вимоги щодо строку гарантії у розділі 1 п.6 Тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації не співпадають. Просимо внести зміни в тендерну документацію, які дозволять однозначно розуміти зміст вимог до предмету закупівлі та переліку документів тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За змістом Вашого запитання повідомляємо, що до пункту 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Уточнення щодо технічних вимог
Дата подання: 21 червня 2019 10:45
Дата відповіді: 24 червня 2019 11:05
Доброго дня! У розділі 1 п.6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" міститься вимога, що учасник повинен надати довідку від авторизованого ОЕМ-дистриб'ютора Microsoft про те, що на запропоновані персональні комп'ютери встановлено ліцензійне ПЗ...", що суперечить Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічні вимоги)), у якому у вимогах до комп'ютеру-моноблоку взагалі немає вимоги до наявності ПЗ Windows, вказане ПЗ вимагається окремою позицією до постачання. Тобто, неможливо надати довідку від авторизованого ОЕМ-дистриб'ютора Microsoft про ПЗ, що закуповується окремо. Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме видалити вказану вище вимогу як таку, що суперечить вимогам Додатку 3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! до тендерної документації внесені відповідні зміни.
Уточнення вимог
Дата подання: 21 червня 2019 16:36
Дата відповіді: 25 червня 2019 12:10
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, яка мова ПЗ повинна бути? Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian або Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Russian? У вимогах вказана Russian.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за запитання та повідомляємо, що до тендерної документації, а саме Додатку 3 будуть внесені відповідні зміни, після погодження науково-технічної ради.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕКОМ УКРАЇНА" 1 270 426,00
UAH з ПДВ
1 270 426,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГИОМ УКРАЇНА 1 299 220,00
UAH з ПДВ
1 299 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 16:55
Шаповаленко Д.О..pdf
16 липня 2019 16:55
Демьохін А.В..pdf
16 липня 2019 16:55
public_doc .pdf
16 липня 2019 16:55
public_doc .p7s
16 липня 2019 16:55
Наказ.pdf
16 липня 2019 16:55
Відповідність ст17.pdf
04 липня 2019 10:59
Електронний підпис
04 липня 2019 09:15
Електронний підпис
03 липня 2019 23:56
50_Витяг ПДВ 05.06.2018.pdf
03 липня 2019 23:56
43_Витяг ЄДР.pdf
03 липня 2019 23:56
41_Формальні помилки.pdf
03 липня 2019 23:56
39_Лист-згода.pdf
03 липня 2019 23:56
35_НОВЫЙ УСТАВ 15 11 2018.pdf
03 липня 2019 23:56
29_Повноваження.pdf
03 липня 2019 23:56
18-21_Листи виробників.pdf
03 липня 2019 23:56
09_ISO 14001 Print до 05.08.2020.PDF
03 липня 2019 23:56
04_Відповідність ст17.pdf
03 липня 2019 23:56
01_Мат-тех база.pdf
03 липня 2019 23:56
00_Реєстр документів.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 08:00
028. Контеи_нери.pdf
04 липня 2019 08:00
027. Epson L1455 new.pdf
04 липня 2019 08:00
016. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕКОМ УКРАЇНА"

ТОВ ГИОМ УКРАЇНА

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 18:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕКОМ УКРАЇНА"
#38291255
1 270 426,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 13:46
ДУ №1 від 04.12.2019 до договору №ЗАК-07_038 від 31.07.2019 _ ТОВ Деком Україна.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 13:42
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 09:33
Договір №ЗАК-07_038 від 31.07.2019 _ Деком Україна.pdf укладений
01 серпня 2019 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 2.1. Договору; в частині реквізитів до Розділу 12 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін", Додатку 2 "Технічні вимоги. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні та інші характеристики предмета закупівлі" і Додатку 3 "Календарний план" до Договору; та Додатку 1 "Специфікація" до Договору
Номер договору про закупівлю: ЗАК-07/038
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 270 426,00
UAH (в тому числі ПДВ 149 626,00 UAH)