Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП СВТГРР"Роздільнянська ЦРЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998851 |
Місцезнаходження: | 67400, Україна , Одеська обл., м Роздільна, Європейська ,1 |
Контактна особа: |
Житник Ольга Вікторівна +380485332937 gitnik_olj@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2019 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2019 17:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2019 17:15 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 15:43 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2019 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2019 16:59 |
перев (н.р).docx | |
13 червня 2019 17:10 |
перев.docx |
20 червня 2019 17:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 червня 2019 16:59 |
перев (н.р).docx
|
|||
13 червня 2019 17:10 |
перев.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-19-000036 ● 03af986699ba436c983babe7da4fdafb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2019 13:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.06.2019 Одеса № 208
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 18.06.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.06.2019 № 208
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
15 UA-2019-06-13-003265-b 13.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Крамаренко Г.П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відміна процедури
2019-06-25 15:30:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Усунуто шляхом відміни торгів
2019-06-26 11:19:53
Інформація про відміну
Дата відміни: | 25 червня 2019 15:36 |
Коментар щодо відміни: | п.3 ч.1 ст31 |
25 червня 2019 15:36
|
протокол.pdf |