Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Набір для механічної тромбектомії)
Очікувана вартість
3 850 000,00 UAH
UA-2019-06-13-003021-b 9d0e31779cc94a71b36468b33313b2a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Одеська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 14:46
Очікувана вартість: 3 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Джерело фінансування: кошти місцевого фінансування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт
Набір для механічної тромбектомії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Набір для механічної тромбектомії) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2019 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 16:28
ТД від.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-13-003021-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДАЙДЖЕСТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37568587
Дата подання: 15 липня 2019 10:59
Скарга доАМКУ
СКАРГА Відповідно до положень ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” Товариство з обмеженою відповідальністю “ДАЙДЖЕСТ ГРУП” звертається до Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, та просить розглянути дану скаргу зважаючи на порушення виявлені під час проведення державної закупівлі код ДК 021:2015: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Набір для механічної тромбоектомії). 13 червня 2019 року Комунальною установою «Одеська обласна клінічна лікарня» (далі — Замовник) було оголошено процедуру державної закупівлі, відкриті торги – «ДК 021:2015 «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (Набір для механічної тромбоектомії), ідентифікатор закупівлі UA - 2019-06-13-003021-b, закупівля здійснюється одним лотом (надалі за текстом вимоги – Закупівля). Товариством з обмеженою відповідальністю «Дайджест Груп» (надалі за текстом скарги – Скаржник) було подано тендерну пропозицію для участі у закупівлі код «ДК 021:2015 «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (Набір для механічної тромбоектомії). 02 липня 2019 року за результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією було визнано пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Дайджест Груп». 05 липня 2019 року на засіданні тендерного комітету Комунальної установи «Одеської обласної клінічної лікарні», за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ДАЙДЖЕСТ ГРУП», тендерна пропозиція ТОВ «ДАЙДЖЕСТ ГРУП» була дискваліфікована та ухвалено рішення про визнання пропозиції ТОВ «Амаркорд» по закупівлі ДК 021:2015 «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (Набір для механічної тромбоектомії) найбільш економічно вигідною та прийнято рішення про оприлюднення повідомлення про намір укласти договір на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, що оформлено Протоколом № 3 від 05 липня 2019 року. Скаржник не може погодитися з таким рішенням в частині визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «Амаркорд» по закупівлі ДК 021:2015 «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму»(Набір для механічної тромбоектомії), вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси держави України, та зокрема інтереси Скаржника та протирічать положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та чинне законодавство України. Суть порушень: Відповідно до Додатку № 2 Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати підтвердження наявності власного чи орендованого автотранспорту. Наявність у Учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копією (копіями) договорів оренди транспортних засобів або договору (договорів) про надання послуг з транспортування. У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «АМАРКОРД» було надано Договір про перевезення та надання інших послуг, що жодним чином не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до ст. 798 Цивільного кодексу України Предметом договору найму транспортного засобу можуть бути повітряні, морські, річкові судна, а також наземні самохідні транспортні засоби тощо. Відповідно до ст. 800 Цивільного кодексу України Наймач самостійно здійснює використання транспортного засобу у своїй діяльності і має право без згоди наймодавця укладати від свого імені договори перевезення, а також інші договори відповідно до призначення транспортного засобу. З огляду на вищевикладене, наданий ТОВ «АМАРКОРД» договір про перевезення та надання інших послуг, у розумінні цивільного законодавства не може бути визнаний як Договір оренди транспортного засобу, що у свою чергу свідчить про не відповідність тендерної пропозиції Учасника закупівлі вимогам тендерної документації. Відповідно до Наказу Міністерства Транспорту України, Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом, Договори про перевезення вантажів автомобільним транспортом укладаються між фізичними та юридичними особами, які здійснюють автомобільні перевезення вантажів на комерційній основі (надалі - Перевізники), та вантажовідправниками або вантажоодержувачами (надалі - Замовники). Примірний договір про перевезення вантажів автомобільним транспортом у міському та міжміському сполученні (надалі - Договір) наведений в додатку 1. Наданий учасником закупівлі Договір про перевезення та надання інших послуг не може бути прийнятий Замовником, як доказ наявності орендованого транспорту, з огляду на не відповідність наданого Договору вимогам чинного законодавства. Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантії на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає лист в довільній формі від виробника (представництва або філії виробника або офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України). Лист повинен включати: повну назву учасника, особисту електрону адресу, своє місцезнаходження і адресуватися Замовнику, мати назву предмету закупівлі та кількість. Допускається надання листа від учасника Торгів, у разі надання завіреної копії документа з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора. ТОВ «АМАРКОРД» у складі своєї тендерної пропозиції було надано Авторизаційний лист від виробника та Гарантійний лист від себе, як офіційного дистриб’ютора виробника на території України особисто про можливість здійснення відповідної поставки. Натомість у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «АМАРКРД» не надало належних документів на підтвердження повноважень ТОВ «АМАРКОРД», як офіційного дистриб’ютора. За відсутності спеціального регулювання до форми договорів дистрибуції застосовуються загальні вимоги Цивільного кодексу України і Господарського кодексу України. Так, зважаючи на те, що договори дистрибуції укладаються між господарюючими суб’єктами, такі договори в силу ст. 208 ЦК України та ст. 181 ГК України повинні укладатися у письмовій формі, підписуватися сторонами та скріплюватися печатками. Окремо слід звернути увагу на те, що у разі, якщо однією зі сторін міжнародного договору дистрибуції є фізична чи юридична особа України, відповідно до ст. 31 Закону про МПрП такий договір повинен укладатися у письмовій формі, навіть якщо сторони підпорядкували його іноземному праву. Зазначені вимоги поширюються також на оформлення змін або розірвання договорів дистрибуції. Натомість ТОВ «АМАРКОРД» у складі своєї тендерної пропозиції було надано авторизаційний лист виробника, навіть без надання оригіналу, копія якого засвідчена учасником особисто, що не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам чинного законодавства України. Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, вважаємо Замовник передчасно прийняв рішення про визнання ТОВ «АМАРКОРД» переможцем, у зв’язку з наявністю невідповідності наданих документів у складі тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на укладення договору з Замовником Відповідно до ч.10 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарг приймаються органом оскарження виключно на його засіданнях. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: - прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Зважаючи на викладене та відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «АМАРКОРД» по закупівлі UA - 2019-06-13-003021-b, оформлене Протоколом № 3 засідання тендерного комітету від 05 липня 2019 року. Додатки: 1. Платіжне доручення № 7 від 10 липня 2019 року на 2 сторінках; 12 липня 2019 року Директор ТОВ «Дайджест груп» Н.М. Криворучко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 липня 2019 16:32
Рішення від 17.07.2019 № 9598+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 16:32
Рішення від 31.07.2019 № 10414.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2019 21:14

Документи подані скаржником

15 липня 2019 10:59
Скарга до АМКУ
15 липня 2019 10:59
Платіжне доручення

Документи подані замовником

24 липня 2019 10:50
Пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДАЙДЖЕСТ ГРУП" 2 695 014,35
UAH з ПДВ
2 695 014,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Амаркорд" 3 838 625,00
UAH з ПДВ
3 838 625,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЄВРОМЕДТЕХНІКА 3 850 000,00
UAH з ПДВ
3 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 16:42
Техніка.PDF
01 липня 2019 16:42
Кваліфікація Ч3.PDF
01 липня 2019 16:42
Кваліфікація Ч2.PDF
01 липня 2019 16:42
Кваліфікація Ч1.PDF
01 липня 2019 16:42
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

08 липня 2019 11:51
Електронний підпис
08 липня 2019 11:50
Документи переможця.pdf
01 липня 2019 14:14
Електронний підпис
01 липня 2019 14:13
2_Технічна частина.pdf
01 липня 2019 14:13
1_Комерційна част..pdf
21 червня 2019 15:43
Електронний підпис
21 червня 2019 15:42
2_Технічна_частина.pdf
21 червня 2019 15:42
1_Комерційна_частина.pdf
20 червня 2019 17:27
Електронний підпис
20 червня 2019 17:26
2_Технічна частина.pdf
20 червня 2019 17:26
1_Комерційна частина.pdf

Публічні документи

28 червня 2019 13:36
Технічна частина.PDF
28 червня 2019 13:36
Комерційна частина 2.PDF
28 червня 2019 13:36
Комерційна частина 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДАЙДЖЕСТ ГРУП"

ТОВ "Амаркорд"

ТОВ ЄВРОМЕДТЕХНІКА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДАЙДЖЕСТ ГРУП"
#37568587
Відхилено 2 695 014,35
UAH з ПДВ
05 липня 2019 17:06
ТОВ "Амаркорд"
#21626927
Переможець 3 838 625,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Амаркорд"
#21626927
3 838 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2019 17:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 12:55
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 12:52
Додаткова 5.pdf зміни до договору
01 липня 2020 12:51
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 17:59
Додаткова 4.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 17:59
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 11:06
Додаткова 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 11:05
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 12:48
Додаткова 2.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 12:47
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 09:38
Додаткова 1.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 09:34
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 11:05
підписаний контракт укладений
06 серпня 2019 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п. 7 ч. 4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 179/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 188 ГК України, ст. ст ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 179/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 179/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що зміни до договору з причини продовження строку дії договору на наступний рік оприлюднюються двічі: за першим разом оприлюднюються зміни, щодо погодження продовження строку дії договору де зазначається дата завершення дії відповідної угоди; за другим разом оприлюднюються зміни до договору вже з сумою, яка не перевищує 20% від суми договору за минулий рік, де необхідно зазначити таку саму дату завершення дії як за першим разом. Але через відсутність технічної можливості даного майданчику двічі зазначати таку саму дату завершення дії відповідної угоди, замовником було обрано пункт причини додання змін до договору «зміна сторонніх показників(за для можливості додати суму 20 % угоди)» замість «продовження строку дії договору на наступний рік» для можливості оприлюднення змін до договору відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 179/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 651- 654 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 179/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 4 514 223,00
UAH (в тому числі ПДВ 295 323,00 UAH)