Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір (формат А4, 500 аркушів у пачці, вироблений в Європейському союзі, 120 пачок)
Очікувана вартість
10 800,00 UAH
UA-2019-06-13-002662-b ● a0ef4ffbdf7641b598549af1dd98544a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза" |
Код ЄДРПОУ: | 21606480 |
Вебсайт: | http://kievexpert.com/ |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 113 |
Контактна особа: |
Загоровський Андрій Володимирович 380444682868 kyivexp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2019 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2019 13:08 |
Очікувана вартість: | 10 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,93% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, моделі та основних характеристик товару; 3.5. сертифікат якості товару та висновок СЕС щодо товару. 4. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту поставки. 5. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 7. Докладні характеристики товару зазначені в окремому файлі.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 пачок
Папір (формат А4, 500 аркушів у пачці, вироблений в Європейському союзі, 120 пачок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, місто Київ, Київ, вул. Кирилівська, 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2019
—
10 липня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2019 15:47 |
Вимоги до постачальника паперу 06.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 червня 2019 10:19
Дата відповіді: 14 червня 2019 14:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Оскільки у вимогах до предмету закупівлі ми не посилались на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника паперу, тому згідно з п. 9.1. наказу від 13.04.2016 р. №35 ДП «Зовнішторгвидав України» розглядатимемо учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення. 2. Так як система електронних закупівель передбачає обов’язкове зазначення очікуваної вартості "з урахуванням ПДВ" або "без урахування ПДВ", оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію "ЦІНА" з урахуванням ПДВ. Система електронних закупівель допускає до участі тендерні пропозиції учасників незалежно від форм оподаткування. Але враховуючи те, що учасники (платники ПДВ та неплатники ПДВ) під час проведення аукціону знаходяться в нерівних умовах, ми залишаємо за собою право, у разі визначення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника неплатника ПДВ додати до ціни його пропозиції 20% загальної вартості предмету закупівлі (ПДВ), що пропонується. У випадку, якщо ціна пропозиції такого учасника (у разі додавання 20% ПДВ) перевищить за ціною пропозицію наступного учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника (неплатника ПДВ), як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2019 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
9 511,20
UAH з ПДВ
|
9 280,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КПМ ТРЕЙД" |
10 440,00
UAH з ПДВ
|
9 288,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
9 806,40
UAH з ПДВ
|
9 511,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" #23863399 |
Переможець |
9 280,80
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
2019-13 Договір ТОВ Техноюг.PDF | укладений |
02 липня 2019 15:59
|