Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір (формат А4, 500 аркушів у пачці, вироблений в Європейському союзі, 120 пачок)
Очікувана вартість
10 800,00 UAH
UA-2019-06-13-002662-b a0ef4ffbdf7641b598549af1dd98544a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Загоровський Андрій Володимирович

380444682868 kyivexp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
Код ЄДРПОУ: 21606480
Вебсайт: http://kievexpert.com/
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 113
Контактна особа: Загоровський Андрій Володимирович
380444682868
kyivexp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 25 червня 2019 13:08
Очікувана вартість: 10 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,93%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, моделі та основних характеристик товару; 3.5. сертифікат якості товару та висновок СЕС щодо товару. 4. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту поставки. 5. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 7. Докладні характеристики товару зазначені в окремому файлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 пачок
Папір (формат А4, 500 аркушів у пачці, вироблений в Європейському союзі, 120 пачок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, місто Київ, Київ, вул. Кирилівська, 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  10 липня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 червня 2019 10:19
Дата відповіді: 14 червня 2019 14:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Оскільки у вимогах до предмету закупівлі ми не посилались на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника паперу, тому згідно з п. 9.1. наказу від 13.04.2016 р. №35 ДП «Зовнішторгвидав України» розглядатимемо учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення. 2. Так як система електронних закупівель передбачає обов’язкове зазначення очікуваної вартості "з урахуванням ПДВ" або "без урахування ПДВ", оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію "ЦІНА" з урахуванням ПДВ. Система електронних закупівель допускає до участі тендерні пропозиції учасників незалежно від форм оподаткування. Але враховуючи те, що учасники (платники ПДВ та неплатники ПДВ) під час проведення аукціону знаходяться в нерівних умовах, ми залишаємо за собою право, у разі визначення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника неплатника ПДВ додати до ціни його пропозиції 20% загальної вартості предмету закупівлі (ПДВ), що пропонується. У випадку, якщо ціна пропозиції такого учасника (у разі додавання 20% ПДВ) перевищить за ціною пропозицію наступного учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника (неплатника ПДВ), як таку, що не відповідає умовам закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 9 511,20
UAH з ПДВ
9 280,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КПМ ТРЕЙД" 10 440,00
UAH з ПДВ
9 288,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 9 806,40
UAH з ПДВ
9 511,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 15:21
УСТАВНЫЕ.7z
24 червня 2019 15:21
КП.pdf
24 червня 2019 15:21
IQ Economy + 500 л., Словакия.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 13:04
Електронний підпис
21 червня 2019 13:02
Комерційна пропозиція.pdf
21 червня 2019 13:02
Berga Speed.pdf
21 червня 2019 13:02
Витяг платника ПДВ.pdf
21 червня 2019 13:02
Довідка ЄДРПОУ.pdf
21 червня 2019 13:02
Виписка КПМ ТРЕЙД.PDF

Публічні документи

21 червня 2019 13:13
Електронний підпис
21 червня 2019 13:13
згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "КПМ ТРЕЙД"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 9 280,80
UAH з ПДВ
25 червня 2019 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
9 280,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
2019-13 Договір ТОВ Техноюг.PDF укладений
02 липня 2019 15:59