Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 02145754 |
Вебсайт: | http://zarosvita.rv.ua |
Місцезнаходження: | 34000, Україна , Рівненська обл., Зарічне, вул.Фестивальна,6 |
Контактна особа: |
Гнедко Марія Іванівна +380363230850 osvita-zarichne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2019 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 15:21 |
Очікувана вартість: | 1 594 671,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,31% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2019 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2019 14:48 |
ЗМІНИ.docx | |
27 червня 2019 14:48 |
Ком"ютерне обладнання _ 2.docx | |
24 червня 2019 17:41 |
ЗМІНИ.docx | |
20 червня 2019 15:22 |
Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації на закупівлю ДК 021.docx |
27 червня 2019 14:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 червня 2019 14:48 |
ЗМІНИ.docx
|
|||||||||
27 червня 2019 14:48 |
Ком"ютерне обладнання _ 2.docx
|
|||||||||
24 червня 2019 17:41 |
ЗМІНИ.docx
|
|||||||||
20 червня 2019 15:22 |
Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації на закупівлю ДК 021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
До участі в торгах допускаються всі торгові марки та моделі, які відповідають необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі вказана в п. 6 Розділу III Тендерної документації (Додаток 2 тендерної пропозиції).
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
До участі в закупівлі допускаються всі учасники, які відповідають кваліфікаційним критеріям які зазначені у п. 5 Розділ III Тендерної документації.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням ПДВ (або без ПДВ, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або не являється платником ПДВ). Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель (згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 28).
В Додатку 2 до тендерної документації
Розділ 2 п 3 викласти в такій редакції:
3 технологія струменева
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-21-000011 ● f8d1e46b7c1b4694acc410feaa516161
- Статус: вирішено ● Дата: 19 грудня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2019 15:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.06.2019 № 28
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В. о начальника управління ОЛЕНА ЛЕЙЧЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.06.2019 № 28.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-06-13-002626-b 13.06.2019 "Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-25 17:14:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-13-002626-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
В інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro Відділ освіти Зарічненської районної державної адміністрації Рівненської області 13.06.2019 оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктами «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10-2. Джерело фінансування закупівлі». Поясніть чому дані пункти не відображені в формі оголошення про проведення відкритих торгів?
Відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 454 від 17.03.2016 «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК: 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуг».
В оголошені про проведення процедури закупівлі зазначено код CPV ДК 021:2015: 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання. При цьому в додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» предмету закупівлі визначено окремі характеристики телевізора, ламінатора та акустичної системи. Однак, згідно даних Єдиного закупівельного словника, код CPV для закупівлі телевізорів – 32324000-0, ламінаторів – 42994230-1, акустичні пристрої – 32342400-6.
Поясність чому закупівлю телевізора, ламінатора та акустичної системи віднесено до предмету закупівлі за кодом CPV ДК 021:2015: 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-06-27 15:02:38
Пояснення з власної ініціативи
Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання «Придбання сучасного комп’ютерного обладнання для створення освітнього середовища учнів 1-х класів відповідно до Закону України «Нова українська школа»» а саме:
1. в п. «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» добавлено інформацію згідно з договором про закупівлю та п. «Джерело фінансування закупівлі» внесено «місцевий бюджет».
2. внести зміни до тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання Додаток 2 до тендерної документації викласти в такій редакції::
Додаток 2
до тендерної документації
1 Комплект комп’ютерного обладнання для 1-х класів (в тому числі: персональний комп’ютер (далі ПК), багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір), телевізор, ламінатор, USB накопичувач, акустична система) Технічні характеристики до комплект комп’ютерного обладнання для 1-х класів: персонального комп’ютера (далі ПК)
Процесор:
підтримка набору інструкцій x86-64;
кількість фізичних обчислювальних ядер – не менша ніж 2 (два);
штатна тактова частота – не менша ніж 2.7 GHz;
Відеоадаптер:
дискретний або інтегрований Intel HD Graphics 4400 або еквівалент
ОЗП
DDR 3 або DDR 4 об’ємом не менше 4 Гб
Звуковий адаптер:
інтегрований, не менше ніж 24 bit,
Жорсткий диск:
SATA, швидкість шпинделя 5400 об/хв, об’єм пам’яті не менше 500 Gb
Роз’єми та порти:
„не менше 1 x USB 3.0 та не менше 3 x USB” 2.0/HDMI/ LAN (RJ-45)/кард-рідер/ аудіо вихід
Комунікації:
наявність Wi-Fi 802.11, LAN та Bluetooth
Дисплей:
діагональ не менше ніж 18,5”, час реакції матриці не більше 5мс, частота оновлення 60 Гц, яскравість не менше 200 кд/м2
Клавіатура:
стандартна, містить не менше ніж 101 клавішу, з окремим блоком клавіш для набору цифр колір чорний
Маніпулятор типу “миша”:
технологія – оптична; кількість кнопок – щонайменше 3 (три): ліва, права, колесо-кнопка для скролінгу; тип інтерфейсу – USB
довжина інтерфейсного кабелю – не менша ніж 1.5 m
Килимок для маніпулятора типу “миша”
не має містити зображень (малюнків, написів), несумісних зі змістом навчального процесу
матеріал та улаштування верхньої (робочої) поверхні не мають перешкоджати оптимальній роботі маніпулятора типу “миша”
Операційна система та програмне забезпечення:
Замовник залишає за собою право здійснювати перевірки ліцензій операційних систем Windows учасників;
попередньо встановлена ліцензійна операційна система Windows з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом;
Пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки;
Антивірус: попередньо встановлений антивірусний захист із здатністю виявлення та знешкодження мережевих загроз, наявністю превентивних технологій, які забезпечують виявлення невідомих загроз;
Додаткове програмне забезпеченння: архіватор, графічний редактор, переглядач PDF файлів
багатофункціонального пристрою (принтер-сканер-копір)
формат паперу: А4
Колір друку:
принтер та копір для друку кольорових та чорно-білих документів;
сканер кольорових та чорно-білих документів
технологія:
струменева
комплектація:
1) набір чорнила чорного (не менше ніж 400 мл)
2) набір чорнила кольорового (не менше ніж 200 мл кожного кольору)
3) папір багатофункціональний офісний (не менше 10 пачок по 500 листків)
Характеристики телевізора
Діагональ:
не менше 43", розширення не менше 1920x1080, LED-підсвітка
Підтримка стандартів та форматів
яскравість не менше 400 кд/м², контрасність не менше 1500:1
наявність ТВ-тюнер, DVB-T, DVB-C, DVB-T2, HDR, Smart-платформа на базі Android, частота оновлення не менше 200 Гц (MEMC), кут огляду 178° / 178, підтримка стандартів AL, SECAM, аудіосистема не менше 2 x 10 Вт;
підтримка форматів Видео: MPEG / MP4 / AVI(XVID) / AVI (MotionJpeg) / WMV9 / MKV / WEBM / 3GPP
Аудио: WAV / MP3 / WMA / FLAC
Фото: JPEG / PNG / BMP / GIF
Підтримка відеосигналів: 1080p, 1080i, 720p, 576p, 576i, 480p, 480i, 24p;
Наявність USB-порту та CI (PCMCIA) слоту
Комплектація
В комплекті пульт з батерейками, інструкція, кабель живлення, гарантійний талон, кебель підключення до пк (не менше 5 м.), комплект кріплення телевізора на стіну.
ламінатора
Формат :А4,А5
Максимальна товщина плівки: 250мкм
Швидкість :400мм.хв
Час готовності: 5 хв (Наявна можливість регулювання температури)
Компелктування:
для підтримання надійного збереження документів та матеріалів повинен забезпечувати ламінування аркушів паперу різних форматів (обов'язково А4, А5). До ламінатора необхідно передбачити плівку для ламінування (не менше 1 пачки А4 та 1 пачки А5).
USB накопичувач
Ємність: 32 Гб
Швидкість читання: 70 Мб / сек
Інтерфейс: USB 3.0, 2.0 і 1.1
Підтримує ОС:
Windows XP / Vista / 7, Mac OS 10.3.x, Linux 2.6.x
Термін служби:
мінімум 10 000 підключень
Характеристики акустичної системи
Фармат акустики: 2.0
Інтерфейси: 3.5 мм(Mini-Jack), USB
Тип: стаціонарні
Матеравл корпуса: пластик
Вихідна потужність: Не менше 2 x 2.5 Вт
Діапазон частот: 100 - 23 000 Гц
2 Комплект комп’ютерного обладнання для навчання дітей з особливими освітніми потребами ( в тому числі: багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) в кількості 6 шт., ноутбук в кількості 20 шт) Комплект комп’ютерного обладнання для навчання дітей з особливими освітніми потребами
багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір)
формат паперу: А4
Колір друку: принтер та копір для друку кольорових та чорно-білих документів;
сканер кольорових та чорно-білих документів
технологія: струменева
комплектація:
1) набір чорнила чорного (не менше ніж 400 мл)
2) набір чорнила кольорового (не менше ніж 200 мл кожного кольору)
3) папір багатофункціональний офісний (не менше 10 пачок по 500 листків)
Характеристики ноутбука
Процесор: підтримка набору інструкцій x86-64;
кількість фізичних обчислювальних ядер – не менша ніж 2 (два);
штатна тактова частота – не менша ніж 2.6 GHz;
ОЗП: DDR 3 або DDR 4 об’ємом не менше 4 Гб
Діагональ екрана: 15.6" (1366x768)
Жорсткий диск: Не менше 500 ГБ
Комунікації: наявність Wi-Fi 802.11, LAN та Bluetooth
Операційна система та програмне забезпечення
Замовник залишає за собою право здійснювати перевірки ліцензій операційних систем Windows учасників;
попередньо встановлена ліцензійна операційна система Windows з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом;
Пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки;
Антивірус: попередньо встановлений антивірусний захист із здатністю виявлення та знешкодження мережевих загроз, наявністю превентивних технологій, які забезпечують виявлення невідомих загроз;
Додаткове програмне забезпеченння: архіватор, графічний редактор, переглядач PDF файлів
Комплектація
Ноутбук, адаптер живлення, документація
3 Комплект комп’ютерного обладнання для навчання учнів (в тому числі: персональний комп’ютер (далі ПК) в кількості 24 шт. ) Характеристики до комплекту комп’ютерного обладнання для навчання учнів
персональний комп’ютер (далі ПК)
Процесор
підтримка набору інструкцій x86-64;
кількість фізичних обчислювальних ядер – не менша ніж 2 (два);
штатна тактова частота – не менша ніж 2.7 GHz;
Відеоадаптер
дискретний або інтегрований Intel HD Graphics 4400 або еквівалент
ОЗП
DDR 3 або DDR 4 об’ємом не менше 4 Гб
Звуковий адаптер
інтегрований, не менше ніж 24 bit,
Жорсткий диск
SATA, швидкість шпинделя 5400 об/хв, об’єм пам’яті не менше 500 Gb
Роз’єми та порти
„не менше 1 x USB 3.0 та не менше 3 x USB” 2.0/HDMI/ LAN (RJ-45)/кард-рідер/ аудіо вихід
Комунікації
наявність Wi-Fi 802.11, LAN та Bluetooth
Дисплей
діагональ не менше ніж 18,5”, час реакції матриці не більше 5мс, частота оновлення 60 Гц, яскравість не менше 200 кд/м2
Клавіатура:
стандартна, містить не менше ніж 101 клавішу, з окремим блоком клавіш для набору цифр колір чорний
Маніпулятор типу “миша”
технологія – оптична; кількість кнопок – щонайменше 3 (три): ліва, права, колесо-кнопка для скролінгу; тип інтерфейсу – USB
довжина інтерфейсного кабелю – не менша ніж 1.5 m
Килимок для маніпулятора типу “миша”
не має містити зображень (малюнків, написів), несумісних зі змістом навчального процесу
матеріал та улаштування верхньої (робочої) поверхні не мають перешкоджати оптимальній роботі маніпулятора типу “миша”
Операційна система та програмне забезпечення
Замовник залишає за собою право здійснювати перевірки ліцензій операційних систем Windows учасників;
попередньо встановлена ліцензійна операційна система Windows з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом;
Пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки;
Антивірус: попередньо встановлений антивірусний захист із здатністю виявлення та знешкодження мережевих загроз, наявністю превентивних технологій, які забезпечують виявлення невідомих загроз;
Додаткове програмне забезпеченння: архіватор, графічний редактор, переглядач PDF файлів
3. в тендерній документації Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозицій п. 1 викласти в такій редакції:
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 05.07.2019
Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до п.п. 2 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, тендерним комітетом було прийняте рішення відміни торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання;.
2019-07-10 11:34:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
відміна торгів
2019-12-19 17:11:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2019 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" |
1 503 150,00
UAH з ПДВ
|
1 503 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" |
1 591 200,00
UAH з ПДВ
|
1 591 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" #42831727 |
Очікує рішення |
1 503 150,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2019 15:42
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 10 липня 2019 11:40 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до п.п. 2 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, тендерним комітетом було прийняте рішення відміни торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання;. |
10 липня 2019 11:40
|
Протокол |