Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по заміні КРП-6 кВ систем нормальної експлуатації, важливих для безпеки, в частині секції 3BB
Очікувана вартість
18 342 745,28 UAH
UA-2019-06-13-002173-b 1626711d6c194ae49d61165803582e14
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 10:00
Очікувана вартість: 18 342 745,28 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,82%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Заступник начальника ЕЦ – Філін Юрій Володимирович, тел.(05136) 4-22-45, y_filin@sunpp.atom.gov.ua; Начальник дільниці ЕЦ – Жолубак Віталій Мар’янович, тел. (05136) 4-14-64, v_zholubak@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог 1 кат ВВ СМтаР – Сліпенчук Сергій Григорович, тел. (05136) 4-22-09, s_slipenchuk@sunpp.atom.gov.ua.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по заміні КРП-6 кВ систем нормальної експлуатації, важливих для безпеки, в частині секції 3BB (Джерело фінансування закупівлі: короткострокові кредити)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП «Южно-Українська АЕС», промзона. Строк виконання робіт в період ППР-2019 на енергоблоці № 3, закінчення: 12.11.2019 року. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат початку та закінчення ППР енергоблоку № 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Виконання зобов’язань ЗАМОВНИКА за Договором забезпечується авансом. Сума авансу становить 30 % від загальної вартості робіт по договору, а саме ____ грн, (______________________грн) у т.ч. ПДВ 20% та сплачується через 15 днів після укладання договору. Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядник складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. Пiсляоплата 45 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%
17 липня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 15:25
Перелік змін.doc
17 липня 2019 15:25
Додаток 3 Істотні умови до договору.doc
13 червня 2019 14:52
Додаток 3 Істотні умови до договору.doc
17 липня 2019 15:25
Додаток 2 Проект договору.doc
13 червня 2019 14:52
Додаток 2 Проект договору.doc
17 липня 2019 15:25
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
13 червня 2019 14:52
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
17 липня 2019 15:25
45454000-4 Тендерна документація.docx
15 липня 2019 11:46
45454000-4 Тендерна документація.docx
08 липня 2019 14:57
45454000-4 Тендерна документація.docx
27 червня 2019 08:56
45454000-4 Тендерна документація.docx
13 червня 2019 14:52
45454000-4 Тендерна документація.docx
15 липня 2019 11:46
Перелік змін.doc
08 липня 2019 14:57
Перелік змін.doc
27 червня 2019 08:56
Перелік змін.doc
13 червня 2019 14:52
Кошториси.rar
13 червня 2019 14:52
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору закупівлі.doc
13 червня 2019 14:52
Додаток 4 Технічні вимоги.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін в тендерну документацію в частині виплати авансу
Дата подання: 20 червня 2019 08:45
Дата відповіді: 21 червня 2019 16:33
Відповідно до ТД Виконавець повинен придбати за власний рахунок значну кількість матеріалів, вартість якої складає не менше 70% від суми закупівлі. Враховуючи стислі терміни виконання робіт, просимо внести зміни в тендерну документацію щодо виплати авансу в розмірі не менше 30% від суми закупівлі.
Відповідь: Ваше запитання буде опрацьовано і в разі позитивного рішення будуть внесені зміни в тендерну документацію на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по заміні КРП-6 кВ систем нормальної експлуатації, важливих для безпеки, в частині секції 3BB.

Інформація про відміну

Дата відміни
25 липня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій