Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
2 115 000,00 UAH
UA-2019-06-13-002045-b 8dda1ec01a424de38f717348ae4c0ab4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куцик Ярослав Миронович

+380324410793 grupa.obs.drog@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Дрогобицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144522
Місцезнаходження: 82127, Україна , Львівська обл., Дрогобицький район, с. Лішня, вул. І.Франка,2
Контактна особа: Куцик Ярослав Миронович
+380324410793
grupa.obs.drog@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 2 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування закупівлі - державні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, Дрогобицький р-н, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 12:28
Зміни.docx
26 червня 2019 12:28
ТД - Комп2.doc
26 червня 2019 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 12:28
Зміни.docx
26 червня 2019 12:28
ТД - Комп2.doc
13 червня 2019 14:35
ТД - Комп.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 червня 2019 10:26
Дата відповіді: 18 червня 2019 23:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Еквіваленти допускаються
2) Оцінка виключно по найкращій ціні, не залежно від системи оподаткування учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-13-002045-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 13 червня 2019 17:16
Порушення Закону України
Шановний Тендерний комітет! Наполягаємо на приведення закупівлі у відповідність до вимог п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи наступне. П.18 ч.1 ст.1 Закону встановлює, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Визначення предмету закупівлі здійснюється згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», яким встановлено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Предмет Закупівлі визначений Замовником за кодом CPV 30210000-4 по ДК 021:2015 – Машини для обробки даних (апаратна частина), а саме: Персональний комп’ютер (ноутбук) вчителя, комплект: мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та екран на тринозі не відповідає порядку визначення предмету закупівлі. Згідно ДК 021:2015 комплект: мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та екран на тринозі віднесено до коду CPV 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Мультимедійний комплекс), що входить до класу CPV 32000000-3 - Радіо-, телевізійна, комунікаційна, телекомунікаційна та супутня апаратура й обладнання за кодом CPV 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання». Отже Замовником неправильно зазначений предмет закупівлі, а саме зазначення у дужках конкретної назви товару не відповідає предмету закупівлі. Це є порушенням Закону України Про публічні закупівлі, так як не дозволяє забезпечити добросовісну конкуренцію серед Учасників та не дозволить придбати товар з максимальною економією державних коштів. Просимо внести зміни щодо зазначення вірного коду ДК. Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути порушення Закону України та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2019 12:29
Згідно п. 18 Ст.1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Даним тендером передбачається закупівля готового рішення для уникнення несумісності між пунктами закупівлі, а саме – машини для обробки даних.
Виходячи з вищенаведеного, предметом закупівлі є товар за кодом CPV 30210000-4 по ДК 021:2015 – Машини для обробки даних

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 2 113 308,00
UAH з ПДВ
2 113 308,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2019 13:15
Електронний підпис
02 липня 2019 13:14
кваліфікація.pdf
02 липня 2019 13:14
технічна частина.pdf
02 липня 2019 13:14
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 липня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій