Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (Носії інформації)
Очікувана вартість
5 100,00 UAH
UA-2019-06-13-001867-b c16f4797641c4cf4aceb904e05431e09
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Чернуська

+380674161221 olya12210@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СПЕЦІАЛІЗОВАНА УСТАНОВА З НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ПЕРВИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ У М. ДНІПРІ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42346378
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Ольга Чернуська
+380674161221
olya12210@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 13:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 13:28
Очікувана вартість: 5 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Комп'ютерне обладнання (Носії інформації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 15:06
Типовий договір.docx
13 червня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 14:10
Кваліфікаційні вимоги.docx
13 червня 2019 14:10
Технічні вимоги.docx
14 червня 2019 15:06
Типовий договір.docx
13 червня 2019 14:10
Типовий договір.docx
13 червня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 14:10
Кваліфікаційні вимоги.docx
13 червня 2019 14:10
Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

We are ready.
Дата подання: 13 червня 2019 21:29
Дата відповіді: 18 червня 2019 09:44
We are ready.
Відповідь: Welcome!)
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 червня 2019 10:29
Дата відповіді: 14 червня 2019 15:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Не допускаємо. 2) ФОП неплатників ПДВ до участі в закупівлі допускаємо. Оцінювати, ФОП неплатників ПДВ, будемо на загальних умовах. Суму ПДВ 20% додавати не будемо. Розглядаємо ціну як остаточну. Ціни учасників не порівнюємо.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій