Комп'ютерне обладнання (Носії інформації)
Очікувана вартість
5 100,00 UAH
UA-2019-06-13-001867-b c16f4797641c4cf4aceb904e05431e09
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СПЕЦІАЛІЗОВАНА УСТАНОВА З НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ПЕРВИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ У М. ДНІПРІ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42346378
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа замовника: Ольга Чернуська
+380674161221
olya12210@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 13:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 13:28
Очікувана вартість: 5 100,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Комп'ютерне обладнання (Носії інформації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 червня 2019 15:06
Типовий договір.docx
13 червня 2019 14:11
Електронний цифровий підпис
13 червня 2019 14:10
Кваліфікаційні вимоги.docx
13 червня 2019 14:10
Технічні вимоги.docx
14 червня 2019 15:06
Типовий договір.docx
13 червня 2019 14:10
Типовий договір.docx
13 червня 2019 14:11
Електронний цифровий підпис
13 червня 2019 14:10
Кваліфікаційні вимоги.docx
13 червня 2019 14:10
Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

We are ready.
Дата подання: 13 червня 2019 21:29
Дата відповіді: 18 червня 2019 09:44
We are ready.
Відповідь: Welcome!)
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 червня 2019 10:29
Дата відповіді: 14 червня 2019 15:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Не допускаємо. 2) ФОП неплатників ПДВ до участі в закупівлі допускаємо. Оцінювати, ФОП неплатників ПДВ, будемо на загальних умовах. Суму ПДВ 20% додавати не будемо. Розглядаємо ціну як остаточну. Ціни учасників не порівнюємо.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку