Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Трибуни 4-х рядні
Очікувана вартість
895 000,00 UAH
UA-2019-06-13-001706-b ● 88b45e4c8336433f9971717c8877c472
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "ЦЕНТРАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КЛУБ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 08506791 |
Вебсайт: | http://cska.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 10 |
Контактна особа: |
Олег Ляпота +380442364964 abdullin@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2019 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 13:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 13:39 |
Початок аукціону: | 02 липня 2019 14:49 |
Очікувана вартість: | 895 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Трибуни 4-х рядні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київ, Київ, Повітрофлотський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2019 13:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2019 13:42 |
ТД Трибуни.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-13-001706-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Лісовський, Код ЄДРПОУ:3036208374
Дата подання: 22 липня 2019 01:25
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
12 липня 2019 року на підставі Протоколу розгляду тендерних пропозицій № б/н тендерним комітетом Центрального спортивного клубу Збройних сил України було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця Лісовського Віталія Івановича у зв’язку з тим, що в складі тендерної пропозиції не надано скановані сертифікати відповідності на запропонований товар як того вимагали умови тендерної документації.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісної конкуренції серед учасників;
• максимальної економії та ефективності;
• відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
• недискримінації учасників;
• об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій;
• запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Учасника Фізична особа-підприємець Лісовський Віталій Іванович не погоджується з даним рішенням, у зв’язку з тим, що у складі тендерної пропозиції надано Лист за вих. № 13 від 26.06.2019р. Державного підприємства «Сумський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» на підставі якого встановлено, що предмет закупівлі, а саме трибуни не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні через втрату чинності Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію та сертифікацію».
На підставі вищевикладеного встановлено, що надання сканованих сертифікатів відповідності на запропонований товар, як того вимагають умови тендерної документації, не є обов’язковими згідно вимог чинного законодавства України, а тому дискваліфікація Учасника Фізичної особи-підприємця Лісовського Віталія Івановича є не законною та такою, що суперечить вимогам законодавства України. Крім цього, в діях Замовника вбачається порушення принципу максимальної економії та ефективності та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до ч.4 ст.16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісної конкуренції серед учасників;
• максимальної економії та ефективності;
• відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
• недискримінації учасників;
• об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій;
• запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Учасника Фізична особа-підприємець Лісовський Віталій Іванович не погоджується з даним рішенням, у зв’язку з тим, що у складі тендерної пропозиції надано Лист за вих. № 13 від 26.06.2019р. Державного підприємства «Сумський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» на підставі якого встановлено, що предмет закупівлі, а саме трибуни не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні через втрату чинності Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію та сертифікацію».
На підставі вищевикладеного встановлено, що надання сканованих сертифікатів відповідності на запропонований товар, як того вимагають умови тендерної документації, не є обов’язковими згідно вимог чинного законодавства України, а тому дискваліфікація Учасника Фізичної особи-підприємця Лісовського Віталія Івановича є не законною та такою, що суперечить вимогам законодавства України. Крім цього, в діях Замовника вбачається порушення принципу максимальної економії та ефективності та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до ч.4 ст.16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-06-13-001706-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Іванов Владислав Володимирович", Код ЄДРПОУ:3478814375
Дата подання: 13 липня 2019 14:32
Вимога щодо обгрунтування дій Замовника.
Опис вимоги викладено у доданому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2019 16:53
Міститься у вкладенні
Номер вимоги: UA-2019-06-13-001706-b.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Лісовський, Код ЄДРПОУ:3036208374
Дата подання: 22 липня 2019 01:27
Вимога щодо дискваліфікації переможця
12 липня 2019 року на підставі п.7 Протоколу розгляду тендерних пропозицій № б/н тендерним комітетом Центрального спортивного клубу Збройних сил України було прийнято рішення про те, що тендерна пропозиція Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЛАНЕТАСПОРТ» відповідає вимогам тендерної документації та визнана найбільш економічно вигідною.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісної конкуренції серед учасників;
• максимальної економії та ефективності;
• відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
• недискримінації учасників;
• об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій;
• запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Однак згідно п.8 даного Протоколу підставою відхилення тендерної пропозиції є ст.30 Закону.
В ході вивчення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» не погоджуємося з п.7 вищезазначеного Протоколу та просимо Тендерний комітет звернути увагу на наступне.
Відповідно до пп.1 п.1 р.ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається шляхом завантаження заповненої та підписаної тендерної пропозиції із зазначенням ціни товару та терміну дії тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку 1.
Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «…1-Тендерні пропозиції оформлюються та подаються за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми. 2-ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України.»
Учасником ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» за вих. № 06202019 від 20.06.2019р. надано без дотримання вимог Замовника, а саме в колонці табличної частини цієї форми «Сума без ПДВ2 (грн.)» зазначено цінові показники без урахування ПДВ, хоча наданою копією Витягу № 1626514503376 з реєстру платників податків на додану вартість від 02.09.2016р. підтверджує свій статус як платника податку на додану вартість.
Ідентичне порушення міститься також в формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» за вих. № 07122019 від 12.07.2019р.
Виходячи з вищевикладеного встановлено, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» відповідно до п.3 р.V тендерної документації не відповідає її умовам та відповідно відхиляється Замовником.
Відповідно до пп.4 п.1 р.ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається шляхом завантаження технічної специфікації, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 3).
На підставі всього викладеного вимагаємо скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій № б/н від 12.07.2019р. тендерного комітету Центрального спортивного клубу Збройних сил України у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЛАНЕТАСПОРТ» не відповідає вимогам тендерної документації та не являється найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п.6 р.ІІІ тендерної пропозиції Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій пояснювальну записку та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією у Додатку 3.
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Учасником ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» в складі своєї тендерної пропозиції не надано пояснювальну записку, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією у Додатку 3, чим проігноровано вимогу Замовника.
Замовник в свою чергу проігнорував свою вимогу щодо відхилення тендерної пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації, чим порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного встановлено, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» відповідно до п.3 р.V тендерної документації не відповідає її умовам та відповідно відхиляється Замовником.
Відповідно до таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник-Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати для підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Згідно № з/р 6 зазначеної таблиці Учасник-Переможець повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію документу, який датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, виданий уповноваженим державним органом (довідка ДФС України) про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Відразу звертаємо увагу на те, що дана вимога не дає права жодному з учасників надавати недійсні підтверджуючі документи.
Учасником ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» щодо дотримання вищезазначеної вимоги надано Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 25.06.2019р. № 86211. Дана довідка датована не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, однак її термін дії складає 10 (десять) календарних днів, тобто вона була дійсна до 04.07.2019р. Учасник ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» надав не дійсну довідку, а тому не підтвердив дотримання вимог ч.2 чт.17 Закону відсутності/наявності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Виходячи з вищевикладеного встановлено, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» відповідно до п.3 р.V тендерної документації як переможця не відповідає її умовам (не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону) та відповідно відхиляється Замовником.
Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісної конкуренції серед учасників;
• максимальної економії та ефективності;
• відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
• недискримінації учасників;
• об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій;
• запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Однак згідно п.8 даного Протоколу підставою відхилення тендерної пропозиції є ст.30 Закону.
В ході вивчення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» не погоджуємося з п.7 вищезазначеного Протоколу та просимо Тендерний комітет звернути увагу на наступне.
Відповідно до пп.1 п.1 р.ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається шляхом завантаження заповненої та підписаної тендерної пропозиції із зазначенням ціни товару та терміну дії тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку 1.
Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «…1-Тендерні пропозиції оформлюються та подаються за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми. 2-ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України.»
Учасником ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» за вих. № 06202019 від 20.06.2019р. надано без дотримання вимог Замовника, а саме в колонці табличної частини цієї форми «Сума без ПДВ2 (грн.)» зазначено цінові показники без урахування ПДВ, хоча наданою копією Витягу № 1626514503376 з реєстру платників податків на додану вартість від 02.09.2016р. підтверджує свій статус як платника податку на додану вартість.
Ідентичне порушення міститься також в формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» за вих. № 07122019 від 12.07.2019р.
Виходячи з вищевикладеного встановлено, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» відповідно до п.3 р.V тендерної документації не відповідає її умовам та відповідно відхиляється Замовником.
Відповідно до пп.4 п.1 р.ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається шляхом завантаження технічної специфікації, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 3).
На підставі всього викладеного вимагаємо скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій № б/н від 12.07.2019р. тендерного комітету Центрального спортивного клубу Збройних сил України у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЛАНЕТАСПОРТ» не відповідає вимогам тендерної документації та не являється найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п.6 р.ІІІ тендерної пропозиції Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій пояснювальну записку та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією у Додатку 3.
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Учасником ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» в складі своєї тендерної пропозиції не надано пояснювальну записку, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією у Додатку 3, чим проігноровано вимогу Замовника.
Замовник в свою чергу проігнорував свою вимогу щодо відхилення тендерної пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації, чим порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного встановлено, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» відповідно до п.3 р.V тендерної документації не відповідає її умовам та відповідно відхиляється Замовником.
Відповідно до таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник-Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати для підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Згідно № з/р 6 зазначеної таблиці Учасник-Переможець повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію документу, який датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, виданий уповноваженим державним органом (довідка ДФС України) про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Відразу звертаємо увагу на те, що дана вимога не дає права жодному з учасників надавати недійсні підтверджуючі документи.
Учасником ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» щодо дотримання вищезазначеної вимоги надано Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 25.06.2019р. № 86211. Дана довідка датована не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, однак її термін дії складає 10 (десять) календарних днів, тобто вона була дійсна до 04.07.2019р. Учасник ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» надав не дійсну довідку, а тому не підтвердив дотримання вимог ч.2 чт.17 Закону відсутності/наявності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Виходячи з вищевикладеного встановлено, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» відповідно до п.3 р.V тендерної документації як переможця не відповідає її умовам (не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону) та відповідно відхиляється Замовником.
Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2019 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Лісовський |
740 000,00
UAH з ПДВ
|
559 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Іванов Владислав Володимирович" |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
560 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПЛАНЕТАСПОРТ" |
895 000,00
UAH з ПДВ
|
886 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СКУРАТІВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНТІЙОВИЧ |
895 000,00
UAH з ПДВ
|
895 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Лісовський #3036208374 |
Відхилено |
559 990,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 10:52
|
ФОП "Іванов Владислав Володимирович" #3478814375 |
Відхилено |
560 000,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 10:55
|
ТОВ "ПЛАНЕТАСПОРТ" #40714886 |
Переможець |
886 500,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2019 12:17
|
Договір трибуни.pdf | укладений |
24 липня 2019 12:16
|