Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за об'єктом "Реконструкція басейну Олексієво-Дружківської загальноосвітньої санаторної школи-інтернат І-ІІІ ступенів № 13, Донецької обласної ради, смт. Олексієво-Дружківка Донецької області, вул. Садова, 1 Коригування"
Очікувана вартість
236 637,00 UAH
UA-2019-06-13-001541-b 126089890f3b4097be42fe271ffb1405
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каліберда Вікторія Валеріївна

380958581528 internat2996@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олексієво-Дружківська загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів № 13 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 25335405
Місцезнаходження: 84293, Україна , Донецька обл., Олексієво-Дружківка, Садова 1
Контактна особа: Каліберда Вікторія Валеріївна
380958581528
internat2996@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2019 14:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 13:45
Очікувана вартість: 236 637,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 183,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Технічний нагляд за об'єктом "Реконструкція басейну Олексієво-Дружківської загальноосвітньої санаторної школи-інтернат І-ІІІ ступенів № 13, Донецької обласної ради, смт. Олексієво-Дружківка Донецької області, вул. Садова, 1 Коригування"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за об'єктом "Реконструкція басейну Олексієво-Дружківської загальноосвітньої санаторної школи-інтернат І-ІІІ ступенів № 13, Донецької обласної ради, смт. Олексієво-Дружківка Донецької області, вул. Садова, 1 Коригування"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84293, Україна, Донецька область, Олексієво-Дружківка, Садова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  01 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-13-001541-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ, Код ЄДРПОУ:38914550
Дата подання: 04 липня 2019 10:36
Скарга
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «Стратегія», як учасник закупівлі UA-2019-06-13-001541-b, не згодні з зауваженнями, що стали приводом для відхилення нашої пропозиції згідно Протоколу №29 від 03 липня 2019р.
Нагадуємо про основні принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

1. Шодо зауваження «Учасником не надано заповнений проект договору про закупівлю» зазначаємо, що розділ 6 п.3 Тендерної документації містить вимогу «Учасник, ознайомившись з проектом договору, повинен надати у складі тендерної пропозиції лист-погодження, складений в довільній формі, щодо згоди з умовами договору.», нами був доданий до складу пропозиції лист-погодження №19-2019-17 від 19 червня 2019р. Вимога про надання заповненого проекту договору відсутня.
2. Наступне зауваження, а саме «У довідці № 19-2019-11 від 19 червня 2019р. не зазначено дати і номеру установчого документу, на підставі якого діє Учасник», не є приводом для дискваліфікації пропозиції учасника, оскільки до складу пропозиції надано копію установчого документу. Не зазначення дати і номеру установчого документу у довідці є формальною помилкою, що не впливає на зміст пропозиції.
3. Повідомляємо про те, що довідка № 19-2019-22 була сформована учасником на підставі даних, що вказані у відкритих реєстрах дозвільних документів, тому їх достовірність (а саме номер та дату реєстрації дозвільних документів на будівництво) можна перевірити самостійно. Також зазначаємо, що відповідно до п.2 ст. 32 Закону категорія складності об'єкта будівництва визначається відповідно до державних будівельних норм та стандартів на підставі класу наслідків (відповідальності) такого об'єкта будівництва. У довідці вказано саме категорію складності об’єкту. Пропонується наступна схема урахування класу наслідків (відповідальності) СС-1; СС-2; СС-3:
• класу наслідків СС-1 відповідають І та ІІ категорія складності;
• класу наслідків СС-2 відповідають ІІІ та ІV категорія складності;
• класу наслідків СС-3 відповідає V категорія складності.

Крім цього, у тендерній документації відсутня вимога щодо надання інформації про клас наслідків (відповідальності) об’єктів з будівництва басейнів. Тому вважаємо, що довідка №19-2019-22 від 19 червня 2019 р. містить всю необхідну інформацію для підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва басейнів Шкурідіним О.С.

На підставі вищевикладеного, Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «Стратегія»:
1. Вимагає переглянути рішення тендерного комітету.
2. Скасувати рішення Протоколу №29 від 03 липня 2019р.
3. Визнати пропозицію ТОВ «ІК «СТРАТЕГІЯ» такою, що відповідає вимогам Тендерної документації.
4. Визначити Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «Стратегія» переможцем процедури закупівлі.

У разі ігнорування вищезазначеної вимоги, залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 08:12
1.) У тендерній документації у додатку 2 :
7 У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Наявність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення пропозицій перевіряється замовником самостійно у відкритому державному реєстрі.
Однак у учасника ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера), дана інформація є у відкритому публічному доступі у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) здійснюється відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», що свідчить про невідповідність пропозиції тендерній документації Замовника та чинному законодавству України.
Крім того, не надано довідки відповідно до ДОДАТОК 2
Документи, що підтверджують наявність/відсутність обставин
для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, встановлених статтею 17 Закону
№ п/п Вимоги статті 17 Закону Вимога щодо способу документального підтвердження (для всіх учасників)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Тендерна документація містить вимогу Документи, що не передбачені законодавством для учасників юридичних або учасників фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції з відповідним посиланням на відповідний нормативно-правовий акт.
Документи, що не передбачені законодавством країни учасників-нерезидентів, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції з відповідним обґрунтуванням причин ненадання такого документу.
Якщо документи які вимагаються у цій тендерній документації не передбачені чинним законодавством або учасник немає можливості їх надати, то необхідно надати довідку або лист – пояснення (у довільній формі) про відсутність відповідного документа із законодавчо обґрунтованим поясненням щодо їх відсутності.
Такий документ відсутній в тендерній пропозиції учасника ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ.

2) Тендерна документація замовника містить визначення формальних помилок, а саме:
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, належать:
- відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника або печатки* учасника торгів на окремій (окремих) сторінці (сторінках) тендерної пропозиції;
- орфографічні помилки та механічні описки, допущені в словах, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником торгів та надані у складі його тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації.
Однак , помилка допущена учасником ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ (аргумент учасника «У довідці № 19-2019-11 від 19 червня 2019р. не зазначено дати і номеру установчого документу, на підставі якого діє Учасник», не є приводом для дискваліфікації пропозиції учасника, оскільки до складу пропозиції надано копію установчого документу. Не зазначення дати і номеру установчого документу у довідці є формальною помилкою, що не впливає на зміст пропозиції.) не відноситься до формальної, що є прямою підставою для дискваліфікації учасника.
3. ) учасник має протягом сьогодні прикріпити ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ на площадку, якщо не прикріпить, то це підстава для відхилення!
Згідно з інформацією що міститься у додатку № 1 до д тендерної документації:
Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом дня проведення аукціону надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Номер вимоги: UA-2019-06-13-001541-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ, Код ЄДРПОУ:38914550
Дата подання: 04 липня 2019 10:49
скарга
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «Стратегія», як учасник закупівлі UA-2019-06-13-001541-b, не згодні з зауваженнями, що стали приводом для відхилення нашої пропозиції згідно Протоколу №29 від 03 липня 2019р.
Нагадуємо про основні принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

1. Шодо зауваження «Учасником не надано заповнений проект договору про закупівлю» зазначаємо, що розділ 6 п.3 Тендерної документації містить вимогу «Учасник, ознайомившись з проектом договору, повинен надати у складі тендерної пропозиції лист-погодження, складений в довільній формі, щодо згоди з умовами договору.», нами був доданий до складу пропозиції лист-погодження №19-2019-17 від 19 червня 2019р. Вимога про надання заповненого проекту договору відсутня.
2. Наступне зауваження, а саме «У довідці № 19-2019-11 від 19 червня 2019р. не зазначено дати і номеру установчого документу, на підставі якого діє Учасник», не є приводом для дискваліфікації пропозиції учасника, оскільки до складу пропозиції надано копію установчого документу. Не зазначення дати і номеру установчого документу у довідці є формальною помилкою, що не впливає на зміст пропозиції.
3. Повідомляємо про те, що довідка № 19-2019-22 була сформована учасником на підставі даних, що вказані у відкритих реєстрах дозвільних документів, тому їх достовірність (а саме номер та дату реєстрації дозвільних документів на будівництво) можна перевірити самостійно. Також зазначаємо, що відповідно до п.2 ст. 32 Закону категорія складності об'єкта будівництва визначається відповідно до державних будівельних норм та стандартів на підставі класу наслідків (відповідальності) такого об'єкта будівництва. У довідці вказано саме категорію складності об’єкту. Пропонується наступна схема урахування класу наслідків (відповідальності) СС-1; СС-2; СС-3:
• класу наслідків СС-1 відповідають І та ІІ категорія складності;
• класу наслідків СС-2 відповідають ІІІ та ІV категорія складності;
• класу наслідків СС-3 відповідає V категорія складності.

Крім цього, у тендерній документації відсутня вимога щодо надання інформації про клас наслідків (відповідальності) об’єктів з будівництва басейнів. Тому вважаємо, що довідка №19-2019-22 від 19 червня 2019 р. містить всю необхідну інформацію для підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва басейнів Шкурідіним О.С.

На підставі вищевикладеного, Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «Стратегія»:
1. Вимагає переглянути рішення тендерного комітету.
2. Скасувати рішення Протоколу №29 від 03 липня 2019р.
3. Визнати пропозицію ТОВ «ІК «СТРАТЕГІЯ» такою, що відповідає вимогам Тендерної документації.
4. Визначити Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «Стратегія» переможцем процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 08:11
1.) У тендерній документації у додатку 2 :
7 У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Наявність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення пропозицій перевіряється замовником самостійно у відкритому державному реєстрі.
Однак у учасника ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера), дана інформація є у відкритому публічному доступі у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) здійснюється відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», що свідчить про невідповідність пропозиції тендерній документації Замовника та чинному законодавству України.
Крім того, не надано довідки відповідно до ДОДАТОК 2
Документи, що підтверджують наявність/відсутність обставин
для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, встановлених статтею 17 Закону
№ п/п Вимоги статті 17 Закону Вимога щодо способу документального підтвердження (для всіх учасників)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Тендерна документація містить вимогу Документи, що не передбачені законодавством для учасників юридичних або учасників фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції з відповідним посиланням на відповідний нормативно-правовий акт.
Документи, що не передбачені законодавством країни учасників-нерезидентів, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції з відповідним обґрунтуванням причин ненадання такого документу.
Якщо документи які вимагаються у цій тендерній документації не передбачені чинним законодавством або учасник немає можливості їх надати, то необхідно надати довідку або лист – пояснення (у довільній формі) про відсутність відповідного документа із законодавчо обґрунтованим поясненням щодо їх відсутності.
Такий документ відсутній в тендерній пропозиції учасника ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ.

2) Тендерна документація замовника містить визначення формальних помилок, а саме:
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, належать:
- відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника або печатки* учасника торгів на окремій (окремих) сторінці (сторінках) тендерної пропозиції;
- орфографічні помилки та механічні описки, допущені в словах, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником торгів та надані у складі його тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації.
Однак , помилка допущена учасником ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ (аргумент учасника «У довідці № 19-2019-11 від 19 червня 2019р. не зазначено дати і номеру установчого документу, на підставі якого діє Учасник», не є приводом для дискваліфікації пропозиції учасника, оскільки до складу пропозиції надано копію установчого документу. Не зазначення дати і номеру установчого документу у довідці є формальною помилкою, що не впливає на зміст пропозиції.) не відноситься до формальної, що є прямою підставою для дискваліфікації учасника.
3. ) учасник має протягом сьогодні прикріпити ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ на площадку, якщо не прикріпить, то це підстава для відхилення!
Згідно з інформацією що міститься у додатку № 1 до д тендерної документації:
Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом дня проведення аукціону надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Номер вимоги: UA-2019-06-13-001541-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ, Код ЄДРПОУ:38914550
Дата подання: 08 липня 2019 10:53
Скарга
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «Стратегія», як учасник закупівлі UA-2019-06-13-001541-b, вважаємо неправомірним рішення тендерного комітету щодо відхилення нашої пропозиції.
Основні принципи здійснення закупівель – це добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

1. Щодо відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного вланика повідомляємо, що згідно зі ст.9 п.9 ЗУ «Про державну реестрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» «У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається».
Пункт 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закпівлі» говорить наступне:
«Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Крім того, до складу тендерної пропозиції було надано довідку про відсутність обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме №19-2019-09 від 19 червня 2019р.
Також стаття 17 Закону України «Про публічні закупівлі» говорить про те, що «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
2. Щодо не зазначення номеру та дати Статуту у довідці з відомостями про підприємство повідомляємо про те, що до складу пропозиції Учасника було надано копію документу, тому це зауваження не є приводом для дискваліфікації пропозиції ТОВ «ІК «СТРАТЕГІЯ». До того ж відомості про підприємство можна перевірити у відкритих реєстрах, оскільки відповідно до статті 16 Закону про реєстрацію Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.
3. Після проведення аукціону щодо закупівлі Учасником було надано довідку з оновленими даними «пропозиція за результатами аукціону.pdf», а саме 01 липня о 15:47, тобто у той самий день після проведення торгів!!! Тобто Замовником надана недостовірна інформація (тендер відбувся 01.07.2019 13:45 - 01.07.2019 14:12, а оновлена тендерна пропозиція оприлюднена 01.07.2019 15:47) та до Учасника застосовані дискримінаційні дії, що є порушенням законодавства.
Нагадуємо про те, що стаття 22 пункт 4 ЗУ «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»



На підставі вищевикладеного, Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «Стратегія» вимагає визнати пропозицію Учасника такою, що відповідає вимогам Замовника.
У разі незадоволення нашої скарги, Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «Стратегія» буде вимушена звернутися зі скаргою до уповноваженого органу оскарження відповідно до законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2019 11:04
Розглянувши Вашу вимогу, Замовником повторно перевірено підстави для дискваліфікації та дійшов до наступного висновку.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Частиною 3 цієї статті передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Отже, чинним законодавством надано право Замовнику закупівлі самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників та якими документами учасники підтверджують відповідність встановленому критерію. При цьому, виключний перелік документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв в чинних нормативно-правових актах відсутній.
Додатком 6 до тендерної документації встановлено, що інженер технічного нагляду у сфері будівництва повинен мати досвід виконання робіт з будівництва басейнів (для підтвердження зазначити дату та номер реєстрації дозвільних документів на будівництво).
Учасником ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «СТРАТЕГІЯ» надано довідку-підтвердження щодо досвіду інженера технічного нагляду № 19-2019-22 від 19 червня 2019р. На виконання вимог тендерної документації учасником не дотримано зміст документу інформаційного характеру, а саме не зазначено дату реєстрації дозвільних документів на будівництво.
Умовами тендерної документації та відповідно до ч.3 ст. 22 Закону допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, належать:
- відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника або печатки учасника торгів на окремій (окремих) сторінці (сторінках) тендерної пропозиції;
- орфографічні помилки та механічні описки, допущені в словах, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником торгів та надані у складі його тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації.
Не зазначення дати реєстрації дозвільних документів на будівництво не можливо віднести до формальних помилок, оскільки не є орфографічною помилкою чи механічною опискою, а відсутність інформації свідчить про невиконання учасником ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «СТРАТЕГІЯ» вимог тендерної документації, зокрема не дотримано зміст наданих документів.
Відповідно до ч. 5 ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» усі об’єкти поділяються за такими класами наслідків (відповідальності): незначні наслідки - СС1; середні наслідки - СС2; значні наслідки - СС3.
Положеннями чинного ДБН А.2.2-3-2012 «Склад та зміст проектної документації на будівнцитво») визначено, що класу наслідків СС-1 відповідають І та ІІ категорія складності; класу наслідків СС-2 відповідають ІІІ та ІV категорія складності; класу наслідків СС-3 відповідає V категорія складності.
Відповідно до умов тендерної документації відповідальність за достовірність інформації, наданої в своїй пропозиції, несе Учасник.
Учасником ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «СТРАТЕГІЯ» в довідці №19-2019-22 від 19 червня 2019р. по всім об’єктам будівництва зазначено клас будівництва (відповідності) – 2. Однак, дана інформація не відповідає інформації, що міститься в реєстрі дозвільних документів.
За номером ЛГ 142132880415 в реєстрі дозвільних документів, що ведеться Державною архітектурно-будівельною інспекцією України міститься об’єкт: «Закритий басейн для плавання (один); Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 19а», категорія – 2, що з урахуванням вищенаведеного належить до класу наслідків СС1 (дату реєстрації документа встановити не вдалось).
За номером ЛГ 082163140152 в реєстрі дозвільних документів, що ведеться Державною архітектурно-будівельною інспекцією України міститься об’єкт: «Капітальний ремонт басейну та підсобних приміщень в дитячо-юнацькій спортивній школі №1; Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Гоголя,, 37 », категорія – 2, що з урахуванням вищенаведеного належить до класу наслідків СС1 (дату реєстрації документа встановити не вдалось).
За номером ЛГ 082171597898 в реєстрі дозвільних документів, що ведеться Державною архітектурно-будівельною інспекцією України міститься об’єкт: «Капітальний ремонтпокрівлі в приміщенні басейну комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №42 "Червона квіточка" розташованого за адресою: вул. Курчатова,17-а; Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Курчатова, 17 », категорія – 2, що з урахуванням вищенаведеного належить до класу наслідків СС1 (дату реєстрації документа встановити не вдалось).
За номером ЛГ 082132100751 в реєстрі дозвільних документів, що ведеться Державною архітектурно-будівельною інспекцією України міститься об’єкт: «Закритий басейн для плавання; Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 19а », категорія – 2, що з урахуванням вищенаведеного належить до класу наслідків СС1 (дату реєстрації документа встановити не вдалось).
Отже, учасником надано недостовірну інформацію в складі тендерної пропозиції, оскільки класу будівництва (відповідності) – 2 не існує.
Крім того, досвід виконання робіт з будівництва басейнів інженером технічного нагляду підтверджується датою та номером реєстрації дозвільних документів на будівництво.
Відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» документ дозвільного характеру – це дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ, який дозвільний орган зобов’язаний видати суб’єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб’єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства – це документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє державного адміністратора або представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства. У такий спосіб суб’єкт господарювання набуває права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання документа дозвільного характеру.
Разом з тим, Законом України від 19.05.2011р. № 3392-VI затверджено Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, відповідно до якого документами дозвільного характеру у сфері містобудівної діяльності є дозвіл на виконання будівельних робіт та сертифікат щодо закінченого будівництвом об’єкта. Таким чином, Декларація не є документом дозвільного характеру (відповідно до листа Держархбудінспекції України від 01.11.2011р. № 40-17-3856).
Учасником ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «СТРАТЕГІЯ» в довідці №19-2019-22 від 19 червня 2019р. зазначено 4 об’єкти будівництва з номерами повідомленнями в Реєстрі дозвільних документів.
Перевіряючи дану інформацію, Замовником було встановлено наступне.
За номером ЛГ 142132880415 в реєстрі дозвільних документів, що ведеться Державною архітектурно-будівельною інспекцією України міститься документ - декларація про готовність об’єкта до експлуатації .
За номером ЛГ 082163140152 в реєстрі дозвільних документів, що ведеться Державною архітектурно-будівельною інспекцією України міститься документ - декларація про початок будівельних робіт
За номером ЛГ 082171597898 в реєстрі дозвільних документів, що ведеться Державною архітектурно-будівельною інспекцією України міститься документ - декларація про початок будівельних робіт.
За номером ЛГ 082132100751 в реєстрі дозвільних документів, що ведеться Державною архітектурно-будівельною інспекцією України міститься документ - декларація про початок будівельних робіт.
Як зазначалось вище декларація про початок будівельних робіт та декларація про готовність об’єкта до експлуатації не є документами дозвільного характеру виходячи з діючого законодавства України. А тому, учасником ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «СТРАТЕГІЯ» не виконано вимогу тендерної документації щодо зазначення номеру та дати реєстрації дозвільного документу для підтвердження досвіду інженера технічного нагляду.
Разом з тим, інформація зазначена учасником ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «СТРАТЕГІЯ» в довідці про досвід виконання аналогічного договору №18-2019-11 від 19 червня 2019р. також не відповідає дійсності.
За номером ДЦ 102181091093 в реєстрі дозвільних документів, що ведеться Державною архітектурно-будівельною інспекцією України міститься наступна інформація:

Отже, декларація про початок будівельних робіт не є дозвільним документом в розумінні діючого законодавства України. А тому, учасником надано недостовірну інформацію в довідці про досвід виконання аналогічного договору №18-2019-11 від 19 червня 2019р., що не відповідає вимогам тендерної документації.
Додатком 4 до тендерної документації встановлено відомості, які повинен надати учасник про себе в складі пропозиції:
1. Повне та скорочене найменування Учасника (П.І.Б. – для фізичної особи).
2. Назва установчого документа, на підставі якого діє Учасник, його номер та дата.
3. Організаційно-правова форма.
5. Форма власності.
4. Інформація про статус платника податку.
6. Юридична адреса.
7. Поштова адреса.
8. Банківські реквізити обслуговуючого (-их) банку (-ів).
Учасником ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «СТРАТЕГІЯ» в довідці №19-2019-11 від 19 червня 2019р. не зазначено номер і дату Установчого документу, на підставі якого діє учасник. При цьому, в наданій вимозі учасник визнає недотримання форми інформаційної довідки.
Не зазначення номеру і дати Установчого документу, на підставі якого діє учасник не можливо віднести до формальних помилок, оскільки не є орфографічною помилкою чи механічною опискою, а відсутність інформації свідчить про невиконання учасником ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «СТРАТЕГІЯ» вимог тендерної документації, зокрема не дотримано зміст наданих документів.
Умовами тендерної документації передбачено наявність заповненого проекту договору. Оскільки Замовник не має можливості надати заповнений проект договору, так як виконавець заповнює інформацію зі свого боку, такий проект повинен був надати учасник з обов’язковим зазначенням змін його умов.
Отже, ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «СТРАТЕГІЯ» не доведено протиправність дій Замовника, а тому підстави для скасування рішенням про дискваліфікацію учасника відсутні.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

08 липня 2019 10:53
Оскарження _2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ 178 200,00
UAH з ПДВ
178 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІК "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" 211 000,00
UAH з ПДВ
211 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ 236 250,00
UAH з ПДВ
236 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 15:53
Електронний підпис
21 червня 2019 11:46
Електронний підпис
21 червня 2019 11:44
розрахунок.pdf
21 червня 2019 11:44
Протокол.pdf
21 червня 2019 11:44
поліс Шкурідін О.С..pdf
21 червня 2019 11:44
тендерна пропозиція.pdf
21 червня 2019 11:44
Статут завірений.pdf
21 червня 2019 11:44
ст.17.pdf
21 червня 2019 11:44
Наказ.pdf
21 червня 2019 11:44
довідка ст.17.pdf
21 червня 2019 11:44
довідка про Статут.pdf
21 червня 2019 11:44
довідка про санкції.pdf
21 червня 2019 11:44
довідка про мтб.pdf

Публічні документи

08 липня 2019 18:57
Довідка 3.pdf
08 липня 2019 18:57
Довідка 2.pdf
08 липня 2019 18:57
Довідка 1.pdf
08 липня 2019 10:13
Довідка.pdf
08 липня 2019 10:13
Довідка з ЄДР.pdf
08 липня 2019 10:13
МВС.pdf
27 червня 2019 15:11
Електронний підпис
27 червня 2019 15:08
Електронний підпис
27 червня 2019 14:58
9. Статистика.pdf
27 червня 2019 14:58
8.1.Статут.pdf
27 червня 2019 14:58
6. Проект договора.pdf
27 червня 2019 14:58
4.1.Протокол завер..pdf
27 червня 2019 14:58
3.1. виписка ЄДРПОУ.pdf
27 червня 2019 14:58
2.5.Дов. банкрутство.pdf
27 червня 2019 14:58
10.1 Скрипаченко висота.pdf
27 червня 2019 14:58
1.4.1.Договор Гаванская.pdf
27 червня 2019 14:57
1.3.5. Поліс Скрипаченко.pdf
27 червня 2019 14:57
1.3.4.Наказ Скрипаченко.pdf
27 червня 2019 14:57
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 14:23
підтвердження досвіду.rar
27 червня 2019 14:23
Цінова пропозиція.pdf
27 червня 2019 14:23
Страховий поліс.pdf
27 червня 2019 14:23
Сертифікат Чірка.pdf
27 червня 2019 14:23
Сертификат Кудряшов.pdf
27 червня 2019 14:23
Розрахунок.pdf
27 червня 2019 14:23
Копія паспорта.pdf
27 червня 2019 14:23
Копія ІПН.pdf
27 червня 2019 14:23
Захист довкілля.pdf
27 червня 2019 14:23
Договір страхування.pdf
27 червня 2019 14:23
Довідка про Ст.17.pdf
27 червня 2019 14:23
Витяг в ЄДР.pdf
27 червня 2019 14:23
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ

ТОВ "ВІК "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ"

ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ
#38914550
Відхилено 178 200,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 08:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ВІК "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ"
#42098258
Переможець 211 000,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 08:54

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ #38914550

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

04 липня 2019 08:44
Електронний підпис
04 липня 2019 08:41
протокол 29.pdf

Документи

04 липня 2019 08:54
Електронний підпис
04 липня 2019 08:52
протокол 30.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 08:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІК "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ"
#42098258
211 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2019 08:54
Електронний підпис
04 липня 2019 08:52
протокол 30.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:34
Дод угода 1 до дог 68.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:33
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 09:19
Договір 68.pdf укладений
26 липня 2019 09:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування робіт у 2019 році, враховуючи обставини, які перешкоджають їх виконанню за графіком становить 2364,60 грн. Фінансування робіт у 2020 році передбачається у сумі 208635,40 грн. Строки виконання послуг до 31.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML