Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярські товари)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-06-13-001540-b e1b63268533943169a6aa0301d8c7c5c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татьяна Леннгрен

+380672828392 internat12@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціальна школа І -ІІ ступенів №12 Дарницького району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 16462352
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київ обл., м. Київ, Харківське шосе 121/3
Контактна особа: Татьяна Леннгрен
+380672828392
internat12@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 14:30
Початок аукціону: 19 червня 2019 14:59
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Ручка синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Ручка чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Ручка червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Коректор 20 мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 упаковка
Файли прозорий 100 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Кнопки – гвоздики 36 шт. кольорові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Кнопки металеві 100 шт. кольорові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Степлер №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Скоби для степлера 24/6, 1 уп*10 кор.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
Скоби для степлера №10, 1 уп*10 кор.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Швидкошивач пластмасовий з перфорациею (синій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Швидкошивач пластмасовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Гумка для олівця Optima Extra Soft
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Клей – олівець 36 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Лінійка пластикова 30 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Олівець простий НВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Набір маркерів до сухостираємих дошек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Спрей для очистки сухостираємих дошек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Губка сухостираємих дошек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штука
Папка швидкосшивач картонний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штука
Папка на завязках для паперів А-4, картонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Бланк Диплом А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Бланк Грамота А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Папка пласт. А4 "EconoMix"з планкою затиском 35арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Папка пласт. А4 "EconoMix"з планкою затиском 65арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Папка пласт. А4 "EconoMix"з планкою затиском 95арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штука
Книга складского обліку матеріалів(тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Книга реєстрації телефонограм (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
Журнал реєстрації запитів на публічну інформацію (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Журнал реєстрації звернень громадян (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Журнал реєстрації наказів з кадрових питань (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Книга вихідної кореспонденції (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
Журнал реєстрації строкових угод (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Книга обліку руху учнів (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2019 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 13:06
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 червня 2019 10:44
Дата відповіді: 14 червня 2019 11:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Читайте Додаток 3 пункт 6 2) В наших закупівлях перемагають як платникі ПДВ так і ФОП. Коли тендерний комітет розглядає пропозиції саме головне технічні вимоги.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-13-001540-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ", Код ЄДРПОУ:19271888
Дата подання: 21 червня 2019 14:05
Неправомірне від хилення
Ми довго шукали п.7 "технічних вимог" додатку 3 , доки у телефонної розмові не з'ясувалося, що мова іде про
"Скоби для степлера 24/6, 1 уп*10 кор. – 2 уп. - Скоби для степлера №10, 1 уп*10 кор. – 1 уп."
З цього опису здается зрозумілим, що мова їде (якщо користуватися терминами Замовника) про 2 уп по 10 кор. у кожний, тобто 20 кор. скоб № 10 та про 1 уп по 10 кор. у кожний, тобто 10 кор. скоб № 24. Оскільки 1 коробочка містить 1000 скоб, а одиницею обліку того, що замовник називає "кор." є (відповідно до КСПОВО) паковання - умовне позначення "паков" код 2102, то в нашої пропозиції (п.п. 9, 10) відповідно було змінено на "Скоби для степлера 24/6 1уп.*1000шт." та "Скоби для степлера №10 1уп.*1000шт.", а кількість відповідно була збільшена, щоби зберегти загальну кількість скоб. Тобто, "Скоби для степлера 24/6 1уп.*1000шт. упак. 20" та "Скоби для степлера №10 1уп.*1000шт. упак. 10" є одне ї теж саме, що "Скоби для степлера 24/6, 1 уп*10 кор. – 2 уп. - Скоби для степлера №10, 1 уп*10 кор. – 1 уп." До речі позначення "упак" не відповідає вимогам КСПОВО.
Подробиці: https://buhgalter.com.ua/dovidnik/kspovo/klasifikator-sistemi-poznachen-odinits-vimiryuvannya-ta-obliku-dk-011-96/
Якщо ми вірно зрозуміли Замовника в нашої телефонної розмові, то взагалі мались на увазі 2 та 1 коробочки по 1000 шт. Тому дуже дивно виглядає рішення тендерного комітету про прийняття пропозиції, яка на 30% перевищує нашу за вартістю, адже тендерні закупівлі провадяться з метою економії коштів, а крітерієм вибору переможця є ціна 100%.
На цих підставах вважаємо, що наша пропозиція була відхилена неправомірно.
Олексій Парушев, директор ТОВ "Біном"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2019 11:51
Відповідь на вимогу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

24 червня 2019 11:51
Протокол № 41.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" 7 916,28
UAH з ПДВ
7 916,28
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" 10 300,00
UAH з ПДВ
10 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 13:53
Електронний підпис
18 червня 2019 13:52
АрхівPDF.rar

Публічні документи

18 червня 2019 13:42
Електронний підпис
18 червня 2019 13:35
Файл2cт.jpg
18 червня 2019 13:35
Файл 1cт.jpg
18 червня 2019 13:35
УБВ СЕС.PDF
18 червня 2019 13:35
Скан_СЭС 4Office.pdf
18 червня 2019 13:35
2703 скотч_ИОУ.pdf
18 червня 2019 13:35
Чинки(CFS,Е,F,О).pdf
18 червня 2019 13:35
спрей для чищення.pdf
18 червня 2019 13:35
Ластик CFS,F,Е,О.pdf
18 червня 2019 13:35
Виробництво ФП.PDF
18 червня 2019 13:35
Вироби з пластику.PDF
18 червня 2019 13:35
Гарантійний лист.pdf
18 червня 2019 13:35
Паспорт і код згідно.pdf
18 червня 2019 13:35
Лист -згода.pdf
18 червня 2019 13:35
Довідка на підписання.pdf
18 червня 2019 13:35
Довідка ліцензіі.jpeg
18 червня 2019 13:35
Довідка з банку.pdf
18 червня 2019 13:35
Витяг з ЄДРЮ і ФОП1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ"

ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ"
#19271888
Відхилено 7 916,28
UAH з ПДВ
20 червня 2019 15:11
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3363203857
Переможець 10 300,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 15:12

Документи

20 червня 2019 15:11
Електронний підпис
20 червня 2019 15:09
Протокол № 40.pdf

Документи

20 червня 2019 15:12
Електронний підпис
20 червня 2019 15:11
Протокол № 40.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3363203857
10 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 15:12
Електронний підпис
20 червня 2019 15:11
Протокол № 40.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2022 23:47
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2019 15:31
Додаткова угода.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 15:29
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 12:23
Договір № 2406.pdf укладений
24 червня 2019 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змещення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2406
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 585,00
UAH