Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярські товари)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-06-13-001540-b ● e1b63268533943169a6aa0301d8c7c5c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціальна школа І -ІІ ступенів №12 Дарницького району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 16462352 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київ обл., м. Київ, Харківське шосе 121/3 |
Контактна особа: |
Татьяна Леннгрен +380672828392 internat12@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2019 13:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2019 14:30 |
Початок аукціону: | 19 червня 2019 14:59 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Ручка синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Ручка чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Ручка червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Коректор 20 мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 упаковка
Файли прозорий 100 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Кнопки – гвоздики 36 шт. кольорові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Кнопки металеві 100 шт. кольорові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Степлер №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Скоби для степлера 24/6, 1 уп*10 кор.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
Скоби для степлера №10, 1 уп*10 кор.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Швидкошивач пластмасовий з перфорациею (синій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Швидкошивач пластмасовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Гумка для олівця Optima Extra Soft
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Клей – олівець 36 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Лінійка пластикова 30 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Олівець простий НВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Набір маркерів до сухостираємих дошек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Спрей для очистки сухостираємих дошек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Губка сухостираємих дошек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штука
Папка швидкосшивач картонний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штука
Папка на завязках для паперів А-4, картонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Бланк Диплом А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Бланк Грамота А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Папка пласт. А4 "EconoMix"з планкою затиском 35арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Папка пласт. А4 "EconoMix"з планкою затиском 65арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Папка пласт. А4 "EconoMix"з планкою затиском 95арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штука
Книга складского обліку матеріалів(тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Книга реєстрації телефонограм (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
Журнал реєстрації запитів на публічну інформацію (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Журнал реєстрації звернень громадян (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Журнал реєстрації наказів з кадрових питань (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Книга вихідної кореспонденції (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
Журнал реєстрації строкових угод (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Книга обліку руху учнів (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2019 13:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2019 13:06 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 червня 2019 10:44
Дата відповіді: 14 червня 2019 11:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Читайте Додаток 3 пункт 6 2) В наших закупівлях перемагають як платникі ПДВ так і ФОП. Коли тендерний комітет розглядає пропозиції саме головне технічні вимоги.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-13-001540-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ", Код ЄДРПОУ:19271888
Дата подання: 21 червня 2019 14:05
Неправомірне від хилення
Ми довго шукали п.7 "технічних вимог" додатку 3 , доки у телефонної розмові не з'ясувалося, що мова іде про
"Скоби для степлера 24/6, 1 уп*10 кор. – 2 уп. - Скоби для степлера №10, 1 уп*10 кор. – 1 уп."
З цього опису здается зрозумілим, що мова їде (якщо користуватися терминами Замовника) про 2 уп по 10 кор. у кожний, тобто 20 кор. скоб № 10 та про 1 уп по 10 кор. у кожний, тобто 10 кор. скоб № 24. Оскільки 1 коробочка містить 1000 скоб, а одиницею обліку того, що замовник називає "кор." є (відповідно до КСПОВО) паковання - умовне позначення "паков" код 2102, то в нашої пропозиції (п.п. 9, 10) відповідно було змінено на "Скоби для степлера 24/6 1уп.*1000шт." та "Скоби для степлера №10 1уп.*1000шт.", а кількість відповідно була збільшена, щоби зберегти загальну кількість скоб. Тобто, "Скоби для степлера 24/6 1уп.*1000шт. упак. 20" та "Скоби для степлера №10 1уп.*1000шт. упак. 10" є одне ї теж саме, що "Скоби для степлера 24/6, 1 уп*10 кор. – 2 уп. - Скоби для степлера №10, 1 уп*10 кор. – 1 уп." До речі позначення "упак" не відповідає вимогам КСПОВО.
Подробиці: https://buhgalter.com.ua/dovidnik/kspovo/klasifikator-sistemi-poznachen-odinits-vimiryuvannya-ta-obliku-dk-011-96/
Якщо ми вірно зрозуміли Замовника в нашої телефонної розмові, то взагалі мались на увазі 2 та 1 коробочки по 1000 шт. Тому дуже дивно виглядає рішення тендерного комітету про прийняття пропозиції, яка на 30% перевищує нашу за вартістю, адже тендерні закупівлі провадяться з метою економії коштів, а крітерієм вибору переможця є ціна 100%.
На цих підставах вважаємо, що наша пропозиція була відхилена неправомірно.
Олексій Парушев, директор ТОВ "Біном"
Розгорнути
Згорнути
"Скоби для степлера 24/6, 1 уп*10 кор. – 2 уп. - Скоби для степлера №10, 1 уп*10 кор. – 1 уп."
З цього опису здается зрозумілим, що мова їде (якщо користуватися терминами Замовника) про 2 уп по 10 кор. у кожний, тобто 20 кор. скоб № 10 та про 1 уп по 10 кор. у кожний, тобто 10 кор. скоб № 24. Оскільки 1 коробочка містить 1000 скоб, а одиницею обліку того, що замовник називає "кор." є (відповідно до КСПОВО) паковання - умовне позначення "паков" код 2102, то в нашої пропозиції (п.п. 9, 10) відповідно було змінено на "Скоби для степлера 24/6 1уп.*1000шт." та "Скоби для степлера №10 1уп.*1000шт.", а кількість відповідно була збільшена, щоби зберегти загальну кількість скоб. Тобто, "Скоби для степлера 24/6 1уп.*1000шт. упак. 20" та "Скоби для степлера №10 1уп.*1000шт. упак. 10" є одне ї теж саме, що "Скоби для степлера 24/6, 1 уп*10 кор. – 2 уп. - Скоби для степлера №10, 1 уп*10 кор. – 1 уп." До речі позначення "упак" не відповідає вимогам КСПОВО.
Подробиці: https://buhgalter.com.ua/dovidnik/kspovo/klasifikator-sistemi-poznachen-odinits-vimiryuvannya-ta-obliku-dk-011-96/
Якщо ми вірно зрозуміли Замовника в нашої телефонної розмові, то взагалі мались на увазі 2 та 1 коробочки по 1000 шт. Тому дуже дивно виглядає рішення тендерного комітету про прийняття пропозиції, яка на 30% перевищує нашу за вартістю, адже тендерні закупівлі провадяться з метою економії коштів, а крітерієм вибору переможця є ціна 100%.
На цих підставах вважаємо, що наша пропозиція була відхилена неправомірно.
Олексій Парушев, директор ТОВ "Біном"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2019 11:51
Відповідь на вимогу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2019 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" |
7 916,28
UAH з ПДВ
|
7 916,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
10 300,00
UAH з ПДВ
|
10 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" #19271888 |
Відхилено |
7 916,28
UAH з ПДВ
|
20 червня 2019 15:11
|
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" #3363203857 |
Переможець |
10 300,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2019 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2022 23:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2019 15:31
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2019 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2019 12:23
|
Договір № 2406.pdf | укладений |
24 червня 2019 15:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змещення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2406 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |