«Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярські товари)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-06-13-001540-b e1b63268533943169a6aa0301d8c7c5c
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Спеціальна школа І -ІІ ступенів №12 Дарницького району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 16462352
Місцезнаходження замовника: 02091, Україна, Київ обл., м. Київ, Харківське шосе 121/3
Контактна особа замовника: Татьяна Леннгрен
+380672828392
internat12@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 14:30
Початок аукціону: 19 червня 2019 14:59
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Ручка синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Ручка чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Ручка червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Коректор 20 мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 упаковка
Файли прозорий 100 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Кнопки – гвоздики 36 шт. кольорові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Кнопки металеві 100 шт. кольорові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Степлер №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Скоби для степлера 24/6, 1 уп*10 кор.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
Скоби для степлера №10, 1 уп*10 кор.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Швидкошивач пластмасовий з перфорациею (синій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Швидкошивач пластмасовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Гумка для олівця Optima Extra Soft
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Клей – олівець 36 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Лінійка пластикова 30 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Олівець простий НВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Набір маркерів до сухостираємих дошек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Спрей для очистки сухостираємих дошек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Губка сухостираємих дошек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штука
Папка швидкосшивач картонний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штука
Папка на завязках для паперів А-4, картонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Бланк Диплом А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Бланк Грамота А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Папка пласт. А4 "EconoMix"з планкою затиском 35арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Папка пласт. А4 "EconoMix"з планкою затиском 65арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Папка пласт. А4 "EconoMix"з планкою затиском 95арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штука
Книга складского обліку матеріалів(тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Книга реєстрації телефонограм (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
Журнал реєстрації запитів на публічну інформацію (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Журнал реєстрації звернень громадян (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Журнал реєстрації наказів з кадрових питань (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Книга вихідної кореспонденції (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
Журнал реєстрації строкових угод (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Книга обліку руху учнів (тверда палітурка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе,121/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 червня 2019 13:16
Електронний цифровий підпис
13 червня 2019 13:06
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 червня 2019 10:44
Дата відповіді: 14 червня 2019 11:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Читайте Додаток 3 пункт 6 2) В наших закупівлях перемагають як платникі ПДВ так і ФОП. Коли тендерний комітет розглядає пропозиції саме головне технічні вимоги.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-13-001540-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ", Код ЄДРПОУ:19271888
Дата подання: 21 червня 2019 14:05
Неправомірне від хилення
Ми довго шукали п.7 "технічних вимог" додатку 3 , доки у телефонної розмові не з'ясувалося, що мова іде про
"Скоби для степлера 24/6, 1 уп*10 кор. – 2 уп. - Скоби для степлера №10, 1 уп*10 кор. – 1 уп."
З цього опису здается зрозумілим, що мова їде (якщо користуватися терминами Замовника) про 2 уп по 10 кор. у кожний, тобто 20 кор. скоб № 10 та про 1 уп по 10 кор. у кожний, тобто 10 кор. скоб № 24. Оскільки 1 коробочка містить 1000 скоб, а одиницею обліку того, що замовник називає "кор." є (відповідно до КСПОВО) паковання - умовне позначення "паков" код 2102, то в нашої пропозиції (п.п. 9, 10) відповідно було змінено на "Скоби для степлера 24/6 1уп.*1000шт." та "Скоби для степлера №10 1уп.*1000шт.", а кількість відповідно була збільшена, щоби зберегти загальну кількість скоб. Тобто, "Скоби для степлера 24/6 1уп.*1000шт. упак. 20" та "Скоби для степлера №10 1уп.*1000шт. упак. 10" є одне ї теж саме, що "Скоби для степлера 24/6, 1 уп*10 кор. – 2 уп. - Скоби для степлера №10, 1 уп*10 кор. – 1 уп." До речі позначення "упак" не відповідає вимогам КСПОВО.
Подробиці: https://buhgalter.com.ua/dovidnik/kspovo/klasifikator-sistemi-poznachen-odinits-vimiryuvannya-ta-obliku-dk-011-96/
Якщо ми вірно зрозуміли Замовника в нашої телефонної розмові, то взагалі мались на увазі 2 та 1 коробочки по 1000 шт. Тому дуже дивно виглядає рішення тендерного комітету про прийняття пропозиції, яка на 30% перевищує нашу за вартістю, адже тендерні закупівлі провадяться з метою економії коштів, а крітерієм вибору переможця є ціна 100%.
На цих підставах вважаємо, що наша пропозиція була відхилена неправомірно.
Олексій Парушев, директор ТОВ "Біном"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2019 11:51
Відповідь на вимогу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

24 червня 2019 11:51
Протокол № 41.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" 7 916,28
UAH з ПДВ
7 916,28
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" 10 300,00
UAH з ПДВ
10 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 13:53
sign.p7s
18 червня 2019 13:52
АрхівPDF.rar

Публічні документи

18 червня 2019 13:42
sign.p7s
18 червня 2019 13:35
Файл2cт.jpg
18 червня 2019 13:35
Файл 1cт.jpg
18 червня 2019 13:35
УБВ СЕС.PDF
18 червня 2019 13:35
Скан_СЭС 4Office.pdf
18 червня 2019 13:35
2703 скотч_ИОУ.pdf
18 червня 2019 13:35
Чинки(CFS,Е,F,О).pdf
18 червня 2019 13:35
спрей для чищення.pdf
18 червня 2019 13:35
Ластик CFS,F,Е,О.pdf
18 червня 2019 13:35
Виробництво ФП.PDF
18 червня 2019 13:35
Вироби з пластику.PDF
18 червня 2019 13:35
Гарантійний лист.pdf
18 червня 2019 13:35
Паспорт і код згідно.pdf
18 червня 2019 13:35
Лист -згода.pdf
18 червня 2019 13:35
Довідка на підписання.pdf
18 червня 2019 13:35
Довідка ліцензіі.jpeg
18 червня 2019 13:35
Довідка з банку.pdf
18 червня 2019 13:35
Витяг з ЄДРЮ і ФОП1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ"
#19271888
Відхилено 7 916,28
UAH з ПДВ
20 червня 2019 15:11
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3363203857
Переможець 10 300,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 15:12

Документи

20 червня 2019 15:11
sign.p7s
20 червня 2019 15:09
Протокол № 40.pdf

Документи

20 червня 2019 15:12
sign.p7s
20 червня 2019 15:11
Протокол № 40.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3363203857
10 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 15:12
sign.p7s
20 червня 2019 15:11
Протокол № 40.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 червня 2019 12:23
Договір № 2406.pdf укладений
24 червня 2019 15:41
sign.p7s зміни до договору
05 листопада 2019 15:31
Додаткова угода.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змещення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2406
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку