Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

22470000-5 - Посібники (Дидактичний матеріал)- 28 комплектів
Очікувана вартість
301 374,00 UAH
UA-2019-06-13-001436-b 2fe6cb0fda30468b9e0a324a337e3149
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лопушанська Олеся Ярославівна

+380486223700 osvita.kuyalnyksr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 41839175
Місцезнаходження: 66302, Україна , Одеська обл., Подільськ, п-т Шевченка,24
Контактна особа: Лопушанська Олеся Ярославівна
+380486223700
osvita.kuyalnyksr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 12:50
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2019 12:50
Початок аукціону: 01 липня 2019 14:30
Очікувана вартість: 301 374,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 506,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22470000-5: Посібники


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 комплекти
22470000-5 - Посібники (Дидактичний матеріал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, м. Подільськ, централізований склад відділу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області , вул. Аграрна,3-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 22470000-5 — Посібники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 10:07
дидактика.xls
18 червня 2019 10:07
ДКТ дидактика.doc
18 червня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 10:07
дидактика.xls
13 червня 2019 12:47
дидактика.xls
18 червня 2019 10:07
ДКТ дидактика.doc
13 червня 2019 12:47
ДКТ дидактика.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-19-000037 ● e98bd4590bdb423aa30f39e21a468c60
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2019 12:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.06.2019 Одеса № 208

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 18.06.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.06.2019 № 208
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
14 UA-2019-06-13-001436-b 13.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Крамаренко Г.П.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено шляхом відміни тендеру

2019-06-25 14:57:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Усунуто шляхом відміни торгів

2019-06-26 11:09:03

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 червня 2019 14:58
Коментар щодо відміни: Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
25 червня 2019 14:58
відміна.pdf
25 червня 2019 14:58
Протокол