Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт підвальних приміщень будинку Державного підприємства "Дирекція будинку державних художніх колективів" по вул. Ярославів Вал 36-38, літера "А" в Шевченківському районі м. Києва
Очікувана вартість
8 580 600,00 UAH
UA-2019-06-13-001411-b ef4b4f691a00407c8a4e7760213aeda7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Валерійович Борисов

+380444867178 bdhk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИРЕКЦІЯ БУДИНКУ ДЕРЖАВНИХ ХУДОЖНІХ КОЛЕКТИВІВ"
Код ЄДРПОУ: 21608289
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київ обл., м. Київ, бул. Тараса Шевченка, буд. 50-52
Контактна особа: Сергій Валерійович Борисов
+380444867178
bdhk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 13:46
Очікувана вартість: 8 580 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,23%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт підвальних приміщень будинку Державного підприємства "Дирекція будинку державних художніх колективів" по вул. Ярославів Вал 36-38, літера "А" в Шевченківському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Ярославів Вал, 36-38, літера "А"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи протягом 10 робочих днів з дати підписання Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2019 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 12:41
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc
13 червня 2019 12:41
Оголошення_ВТ_погоджене.docx
13 червня 2019 12:41
Тендерна_документацiя_титулка.pdf
13 червня 2019 12:41
ДОДАТОК_3.docx
13 червня 2019 12:41
ДОДАТОК_2.doc
13 червня 2019 12:41
ДОДАТОК_1.docx
13 червня 2019 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 12:41
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc
13 червня 2019 12:41
Оголошення_ВТ_погоджене.docx
13 червня 2019 12:41
Тендерна_документацiя_титулка.pdf
13 червня 2019 12:41
ДОДАТОК_3.docx
13 червня 2019 12:41
ДОДАТОК_2.doc
13 червня 2019 12:41
ДОДАТОК_1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000044 ● 5e5b703f352d45c399ad1f657ded58c9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

31.07.2019 № 225

Київ

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.07.2019 № 225
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-13-001411-b 13.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано від 12 серпня 2019 року.

2019-08-12 15:28:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору

2019-08-15 10:16:12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВСЬКЕ МІСЬКЕ СПЕЦІАЛЬНЕ НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ" 8 539 200,00
UAH з ПДВ
8 539 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ХК Енергомонтажвентиляція 8 570 000,00
UAH з ПДВ
8 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2019 02:27
Електронний підпис
14 липня 2019 02:21
0 1 Договірна ціна.pdf
01 липня 2019 09:44
Електронний підпис
30 червня 2019 22:27
Електронний підпис
30 червня 2019 22:25
Електронний підпис
30 червня 2019 22:11
Електронний підпис
30 червня 2019 22:10
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КИЇВСЬКЕ МІСЬКЕ СПЕЦІАЛЬНЕ НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ"

ТОВ ХК Енергомонтажвентиляція

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КИЇВСЬКЕ МІСЬКЕ СПЕЦІАЛЬНЕ НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ"
#30636681
Переможець 8 539 200,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 15:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВСЬКЕ МІСЬКЕ СПЕЦІАЛЬНЕ НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНЕ ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ"
#30636681
8 539 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 15:22
Угода про розірвання договору.pdf укладений
12 серпня 2019 15:19
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 17:04
договор 107-19.pdf укладений
29 липня 2019 16:31
додаток 1 до договору 107-19.зведений кошторис.пояснювальна записка.pdf укладений
29 липня 2019 16:31
додаток 2 до договору 107-19.pdf укладений
29 липня 2019 16:31
додаток 3 до договору 107-19.pdf укладений
29 липня 2019 16:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін