Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по модернізації розподільчих пристроїв 6/0,4 кВ в частині заміни КРП-0,4 кВ систем безпеки, 1 етап
Очікувана вартість
14 165 206,43 UAH
UA-2019-06-13-001367-b 402d9dc81ccb49efadaee503877d43ea
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 12:36
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2019 12:36
Очікувана вартість: 14 165 206,43 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,06%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Заступник начальника ЕЦ – Філін Юрій Володимирович, тел.(05136) 4-22-45, y_filin@sunpp.atom.gov.ua; Начальник дільниці ЕЦ – Жолубак Віталій Мар’янович, тел. (05136) 4-14-64, v_zholubak@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог 1 кат ВВ СМтаР – Сліпенчук Сергій Григорович, тел. (05136) 4-22-09, s_slipenchuk@sunpp.atom.gov.ua.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по модернізації розподільчих пристроїв 6/0,4 кВ в частині заміни КРП-0,4 кВ систем безпеки, 1 етап (Джерело фінансування закупівлі: короткострокові кредити)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП «Южно-Українська АЕС», промзона. Строк виконання робіт в період ППР-2019 на енергоблоці № 3, закінчення: 12.11.2019 року. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат початку та закінчення ППР енергоблоку № 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядчик складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розрахунки і платежі
Дата подання: 18 червня 2019 16:35
Дата відповіді: 19 червня 2019 12:45
Згідно розділу 4, проекту договору на вказані роботи, оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Витрати на відрядження та придбання матеріально-технічних ресурсів також будуть оплачені через 45 днів. Просимо в проект договору внести авнсування в розмірі 30% від загальної вартості договору, для придбання необхідних матеріалів та витрат на відрядження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше запитання буде опрацьовано і в разі позитивного рішення будуть внесені зміни в тендерну документацію на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по модернізації розподільчих пристроїв 6/0,4 кВ в частині заміни КРП-0,4 кВ систем безпеки, 1 етап.
Стосовно бюджету закупівлі
Дата подання: 19 червня 2019 12:12
Дата відповіді: 21 червня 2019 09:02
Ми провели розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції, згідно технічних вимог на виконання вказаних робіт (додаток №4 до ТД), та виявили, що загальна вартість виконання цих робіт складає значно більше ніж вказано в бюджеті закупівлі. Виконавши аналіз наших розрахунків, ми прийшли до висновку, що в вартості наведеного бюджету на закупівлю ціни на матеріально-технічні ресурси занижено майже вдвічі. Просимо перевірити ціни на матеріали в Ваших розрахунках та порівняти їх з цінами заводів-виробників на сьогоднішній день, переважно це стосується кабельно-проводникової продукції, та зробити, при можливості, перерахунок бюджету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі була сформована на підставі кошторисної документації, яка зазначена у додатку №4 до тендерної документації та з урахуванням проведеного маркетингового аналізу вартості матеріалів. Тому вважаємо за недоцільне виконувати перерахунок очікуваної вартості закупівлі.

Інформація про відміну

Дата відміни
30 червня 2019 12:36
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій