Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби та частини до них
Очікувана вартість
37 895,00 UAH
UA-2019-06-13-001206-b ● 9859d069de9242089e2f7763f0b9e5ec
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Маріупольське територіальне медичне об'єднання здоров'я дитини та жінки" |
Код ЄДРПОУ: | 05492930 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ПРОСПЕКТ ЛЕНІНА, будинок 80 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Чернікін +380629333474 ky.mtmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2019 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2019 15:46 |
Очікувана вартість: | 37 895,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 189,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1. Банкетка коридорна-10од.
2. Банкетка коридорна зі спінкою-7од.
2. Банкетка коридорна зі спінкою-7од.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Банкетка коридорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, пр.Миру,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
7 штука
Банкетка коридорна зі спінкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, пр.Миру,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2019 12:01 |
КОМЕРЦIЙНА_ПРОПОЗИЦIЯ_Дод._4.docx |
13 червня 2019 12:01 |
Графiк_поставки_товару.docx |
13 червня 2019 12:01 |
Документи,_якi_повинен_надати_учасник__Дод._3.docx |
13 червня 2019 12:01 |
тех.задание. банкетки 39110000-6.docx |
13 червня 2019 12:01 |
Проект-договору.docx |
13 червня 2019 12:01 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-13-001206-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Інвестпромспецтехнологія, Код ЄДРПОУ:20505647
Дата подання: 01 липня 2019 10:17
Оскарження
Шановний тендерний комітет Замовника!
В результаті аналізу нашої тендерної пропозиції, як переможця тендера UA-2019-06-13-001206-b Вами було винесено рішення про його дискваліфікацію. Причиною, зазначеної Вами стала відсутність у складі нашого тендерної пропозиції підтвердження графіка поставки товару.
Однак в п.4 нашій ціновій пропозиції чітко підтверджені зазначені Вами терміни і можливість провести поставку в їх рамках, а саме:
• Термін поставки товару липень - грудень 2019 року
А також в п. 1 підтверджена можливість поставки товару по необхідному адресою, а саме:
• на адресу замовника: 87500, м. Маріуполь, проспект Миру, 80.
Крім того в документі 12 «Щодо ДОСТАВКИ ТОВАРУ» файлу «Довідки та Гарантійні листи» позначено наша згода з усіма вимогами щодо поставки товару в рамках даної закупівлі.
Оскільки ніде у Вашому тендерному завданні немає конкретної вимоги того, що таке підтвердження має бути оформлено ще одним, додатковим документом, стверджуємо, що ПП «Інвестпромспецтехнологія», який за результатами аукціону, надав найбільш економічно вигідну ціну, в повній мірі підтвердив кваліфікаційні вимоги та оформив тендерну пропозицію в повній відповідності вимогам Замовника.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що на відміну від прийнятої Вами на даний момент тендерної пропозиції в якості переможця, у ПП «Інвестпоромспецтехнологія», присутні такі необхідні документи, як:
• Декларацiя про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів, Постанова КМУ від 02.10.2013 р. №753 (В даний час відповідно до чинного Законодавства України є основним документом, що підтверджує якість виробленої продукції)
• Висновок державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи №602-123-20-1/9753 на товар, що поставляється
• Сертифiкат вiдповiдности вимогам ДСТУ ISO 9001:2015
• Сертифiкат вiдповiдности вимогам ДСТУ ISO 13485:2015 (виробник продукції медичного призначення повинен бути обов'язково сертифікований за системою ISO13485: 2015, ІDТ)
• Сертифiкат UA1.190.1536-18 вiдповiдности Вимогам ДСТУ ГОСТ 19917:2016 i ДСТУ ГОСТ 16371:2016
Враховуючи все зазначене просимо Вас переглянути Ваше рішення про дискваліфікацію ПП «Інвестпоромспецтехнологія», і відновити нас в статусі переможця.
Розгорнути
Згорнути
В результаті аналізу нашої тендерної пропозиції, як переможця тендера UA-2019-06-13-001206-b Вами було винесено рішення про його дискваліфікацію. Причиною, зазначеної Вами стала відсутність у складі нашого тендерної пропозиції підтвердження графіка поставки товару.
Однак в п.4 нашій ціновій пропозиції чітко підтверджені зазначені Вами терміни і можливість провести поставку в їх рамках, а саме:
• Термін поставки товару липень - грудень 2019 року
А також в п. 1 підтверджена можливість поставки товару по необхідному адресою, а саме:
• на адресу замовника: 87500, м. Маріуполь, проспект Миру, 80.
Крім того в документі 12 «Щодо ДОСТАВКИ ТОВАРУ» файлу «Довідки та Гарантійні листи» позначено наша згода з усіма вимогами щодо поставки товару в рамках даної закупівлі.
Оскільки ніде у Вашому тендерному завданні немає конкретної вимоги того, що таке підтвердження має бути оформлено ще одним, додатковим документом, стверджуємо, що ПП «Інвестпромспецтехнологія», який за результатами аукціону, надав найбільш економічно вигідну ціну, в повній мірі підтвердив кваліфікаційні вимоги та оформив тендерну пропозицію в повній відповідності вимогам Замовника.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що на відміну від прийнятої Вами на даний момент тендерної пропозиції в якості переможця, у ПП «Інвестпоромспецтехнологія», присутні такі необхідні документи, як:
• Декларацiя про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів, Постанова КМУ від 02.10.2013 р. №753 (В даний час відповідно до чинного Законодавства України є основним документом, що підтверджує якість виробленої продукції)
• Висновок державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи №602-123-20-1/9753 на товар, що поставляється
• Сертифiкат вiдповiдности вимогам ДСТУ ISO 9001:2015
• Сертифiкат вiдповiдности вимогам ДСТУ ISO 13485:2015 (виробник продукції медичного призначення повинен бути обов'язково сертифікований за системою ISO13485: 2015, ІDТ)
• Сертифiкат UA1.190.1536-18 вiдповiдности Вимогам ДСТУ ГОСТ 19917:2016 i ДСТУ ГОСТ 16371:2016
Враховуючи все зазначене просимо Вас переглянути Ваше рішення про дискваліфікацію ПП «Інвестпоромспецтехнологія», і відновити нас в статусі переможця.
Скасована
Дата: 01 липня 2019 10:45
Причина: технична помилка
Номер вимоги: UA-2019-06-13-001206-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Інвестпромспецтехнологія, Код ЄДРПОУ:20505647
Дата подання: 01 липня 2019 10:50
Оскарження
Шановний тендерний комітет Замовника!
В результаті аналізу нашої тендерної пропозиції, як переможця тендера UA-2019-06-13-001206-b Вами було винесено рішення про його дискваліфікацію. Причиною, зазначеної Вами стала відсутність у складі нашого тендерної пропозиції підтвердження графіка поставки товару.
Однак в п.4 нашій ціновій пропозиції чітко підтверджені зазначені Вами терміни і можливість провести поставку в їх рамках, а саме:
• Термін поставки товару липень - грудень 2019 року
А також в п. 1 підтверджена можливість поставки товару по необхідному адресою, а саме:
• на адресу замовника: 87500, м. Маріуполь, проспект Миру, 80.
Крім того в документі 12 «Щодо ДОСТАВКИ ТОВАРУ» файлу «Довідки та Гарантійні листи» позначено наша згода з усіма вимогами щодо поставки товару в рамках даної закупівлі.
Оскільки ніде у Вашому тендерному завданні немає конкретної вимоги того, що таке підтвердження має бути оформлено ще одним, додатковим документом, стверджуємо, що ПП «Інвестпромспецтехнологія», який за результатами аукціону, надав найбільш економічно вигідну ціну, в повній мірі підтвердив кваліфікаційні вимоги та оформив тендерну пропозицію в повній відповідності вимогам Замовника.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що на відміну від прийнятої Вами на даний момент тендерної пропозиції в якості переможця, у ПП «Інвестпоромспецтехнологія», присутні такі необхідні документи, як:
• Декларацiя про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів, Постанова КМУ від 02.10.2013 р. №753 (В даний час відповідно до чинного Законодавства України є основним документом, що підтверджує якість виробленої продукції)
• Висновок державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи №602-123-20-1/9753 на товар, що поставляється
• Сертифiкат вiдповiдности вимогам ДСТУ ISO 9001:2015
• Сертифiкат вiдповiдности вимогам ДСТУ ISO 13485:2015 (виробник продукції медичного призначення повинен бути обов'язково сертифікований за системою ISO13485: 2015, ІDТ)
• Сертифiкат UA1.190.1536-18 вiдповiдности Вимогам ДСТУ ГОСТ 19917:2016 i ДСТУ ГОСТ 16371:2016
Враховуючи все зазначене просимо Вас переглянути Ваше рішення про дискваліфікацію ПП «Інвестпоромспецтехнологія», і відновити нас в статусі переможця.
Розгорнути
Згорнути
В результаті аналізу нашої тендерної пропозиції, як переможця тендера UA-2019-06-13-001206-b Вами було винесено рішення про його дискваліфікацію. Причиною, зазначеної Вами стала відсутність у складі нашого тендерної пропозиції підтвердження графіка поставки товару.
Однак в п.4 нашій ціновій пропозиції чітко підтверджені зазначені Вами терміни і можливість провести поставку в їх рамках, а саме:
• Термін поставки товару липень - грудень 2019 року
А також в п. 1 підтверджена можливість поставки товару по необхідному адресою, а саме:
• на адресу замовника: 87500, м. Маріуполь, проспект Миру, 80.
Крім того в документі 12 «Щодо ДОСТАВКИ ТОВАРУ» файлу «Довідки та Гарантійні листи» позначено наша згода з усіма вимогами щодо поставки товару в рамках даної закупівлі.
Оскільки ніде у Вашому тендерному завданні немає конкретної вимоги того, що таке підтвердження має бути оформлено ще одним, додатковим документом, стверджуємо, що ПП «Інвестпромспецтехнологія», який за результатами аукціону, надав найбільш економічно вигідну ціну, в повній мірі підтвердив кваліфікаційні вимоги та оформив тендерну пропозицію в повній відповідності вимогам Замовника.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що на відміну від прийнятої Вами на даний момент тендерної пропозиції в якості переможця, у ПП «Інвестпоромспецтехнологія», присутні такі необхідні документи, як:
• Декларацiя про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів, Постанова КМУ від 02.10.2013 р. №753 (В даний час відповідно до чинного Законодавства України є основним документом, що підтверджує якість виробленої продукції)
• Висновок державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи №602-123-20-1/9753 на товар, що поставляється
• Сертифiкат вiдповiдности вимогам ДСТУ ISO 9001:2015
• Сертифiкат вiдповiдности вимогам ДСТУ ISO 13485:2015 (виробник продукції медичного призначення повинен бути обов'язково сертифікований за системою ISO13485: 2015, ІDТ)
• Сертифiкат UA1.190.1536-18 вiдповiдности Вимогам ДСТУ ГОСТ 19917:2016 i ДСТУ ГОСТ 16371:2016
Враховуючи все зазначене просимо Вас переглянути Ваше рішення про дискваліфікацію ПП «Інвестпоромспецтехнологія», і відновити нас в статусі переможця.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2019 09:20
Учасником ПП "Інвестпромспецтехнологія" не було зазначено графік поставки товару. Замість цього у ціновій пропозиції Учасник зазначив лише термін поставки продукції, що не відповідає умовам закупівлі. Також, згідно відкритих джерел інформації, підписантом ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП" (яке вказано, як ООО "OMEGA INVEST GROUP") є Адамов Сергій Борисович, в той час, як гарантійний лист підписано Ковальовою О.А., що не має жодної юридичної сили.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2019 16:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Інвестпромспецтехнологія |
31 600,00
UAH з ПДВ
|
25 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ" |
33 820,00
UAH з ПДВ
|
25 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
33 750,00
UAH з ПДВ
|
31 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ХАЗІН ГЕННАДІЙ ГАРРІЄВИЧ" |
33 920,00
UAH з ПДВ
|
33 729,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОВС плюс" |
34 590,00
UAH з ПДВ
|
34 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Лікомед" |
37 728,20
UAH з ПДВ
|
37 728,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Інвестпромспецтехнологія #20505647 |
Відхилено |
25 980,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2019 12:28
|
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ" #3386306118 |
Переможець |
25 999,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2019 12:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог 259 від 10.07.2019р.FR10.pdf | укладений |
11 липня 2019 10:21
|