Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Лавки)
Очікувана вартість
284 400,00 UAH
UA-2019-06-13-001133-b c47f53181b064c42a6b5f455f22bdc25
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миронова Світлана Вікторівна

+380994428474 kptgkp-plan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Тернівське житлово-комунальне підприємство"
Код ЄДРПОУ: 31657751
Місцезнаходження: 51502, Україна , Дніпропетровська обл., м. Тернівка, вул. Маяковського, 29
Контактна особа: Миронова Світлана Вікторівна
+380994428474
kptgkp-plan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2019 23:59
Очікувана вартість: 284 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 422,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Технічні вимоги до предмету закупівлі викладені у Додатку № 3 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штука
Лавки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51502, Україна, Дніпропетровська область, м. Тернівка, віл. Маяковська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором, здійснюються по факту поставки товару на визначену адресу, протягом 7 (семи) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок Замовника, але не пізніше 30 календарних днів з моменту поставки Товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 червня 2019 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 273 113,28
UAH з ПДВ
273 113,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 червня 2019 18:00
Електронний підпис
27 червня 2019 18:05
Цінова пропозиція.pdf
27 червня 2019 18:05
Довідка щодо ліцензії.pdf
27 червня 2019 18:05
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 червня 2019 23:59
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій