Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини (Вироби медичного призначання)
Очікувана вартість
95 900,00 UAH
UA-2019-06-13-000961-b d5ac7e7e392541ada253671130b09823
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марина Анатоліївна Дубровських

+380688727282 marina301112@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984636
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65
Контактна особа: Марина Анатоліївна Дубровських
+380688727282
marina301112@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 13:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 13:13
Очікувана вартість: 95 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 877,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24220000-2: Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини


Див. додаток (Інформація про закупівлю)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
444.9 одиниця
Вироби медичного призначання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В. Антоновича. буд. 65 (приміщення складу провізора лікарні)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24220000-2 — Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-13-000961-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ Реагент, Код ЄДРПОУ:13433137
Дата подання: 26 червня 2019 12:15
Оскарження
1. «Подані документи не відповідають вимогам, згідно інформації про закупівлю: «Документи, які вимагаються Замовником, подаються у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника. (''Копія документу повинна бути завірена підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі із зазначенням прізвища та ініціалів, містити напис «Згідно з оригіналом», а також містити відбиток печатки відповідно (п. 5 27 ДСТУ 4163-2003). Для учасників, які здійснюють свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, вимагається лише підпис . Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до Замовника та підписаних відповідним чином, несе Учасник.».

Вкажіть, будь ласка, який саме з поданих документів є недостовірним, враховуючи вищезазначену вимогу.

2. «Відсутні оригінали гарантійних листів виробника (представництва, філії) у повному обсязі, згідно Додатку№2 «Медико-технічні вимоги»».

У медико-технічних вимогах було чітко вказано, що гарантійні листи виробників потрібні на поз. 1-3 та поз. 6. В складі пропозиції ПрАТ «Реагент» на поз. 1-3 надано гарантійного лист виробника ПрАТ «Реагент», на поз. 6 – гарантійний лист від офіційного представника ТОВ «ЕксімКаргоТрейд».

3. «Термін придатності виробів медичного призначення має бути не менше 80%».

Ця вимога вами вказана в проекті договору, розділ 3:
«3. ТЕРМІНИ ПРИДАТНОСТІ 3.1. Товари повинні відвантажуватися ПОСТАЧАЛЬНИКОМ з таким розрахунком, щоб на момент їх постачання залишалося не менш ніж 80% (вісімдесят відсотків) від їх загального терміну придатності.»
В складі тендерної пропозиції ПрАТ «Реагент» надав листа-згоду з істотними умовами договору, що незаперечно свідчить про згоду з цим пунктом проекту договору і ні в якому разі не суперечить з іншими наданими документами.

ПрАТ «Реагент» вважає дискваліфікацію необґрунтованою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2019 12:10
Шановний Учасник!
Згідно вимог документації оголошення закупівлі номер оголошення UA-2019-06-13-000961-b.b1 «Подані документи не відповідають вимогам, згідно інформації про закупівлю: «Документи, які вимагаються Замовником, подаються у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника. Мова йде не про недостовірність документів, а про їх неналежне оформлення, тобто деякі документи не завірені належним чином, тобто відсутні прізвища та ініціали уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (''Копія документу повинна бути завірена підписом із зазначенням прізвища та ініціалів, містити напис «Згідно з оригіналом», а також містити відбиток печатки відповідно (п. 5 27 ДСТУ 4163-2003). Для учасників, які здійснюють свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, вимагається лише підпис . Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до Замовника та підписаних відповідним чином, несе Учасник.».
Стосовно терміну придатності : наданий вами документ про гарантійний термін придатності складає 75 %, що суперечить умовам договору. А також, вами наданий сертифікат якості на «фенол», термін дії якого ніяк не становить 75-80% від терміну придатності.
Тому вважаємо дискваліфікацію обґрунтованою.

Документи подані скаржником

26 червня 2019 12:15
Лист-оскарження

Документи

01 липня 2019 12:10
Відповідь на скаргу.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Реагент 59 637,84
UAH з ПДВ
59 637,84
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 74 534,92
UAH з ПДВ
74 534,92
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мельник І.В. 95 411,40
UAH з ПДВ
95 411,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 09:27
Електронний підпис
21 червня 2019 09:26
Фарби Ціль-200-до 2020+.jpg
21 червня 2019 09:26
тех частина - довідки 80.pdf
21 червня 2019 09:26
тендерна пропозиція.pdf
21 червня 2019 09:26
сертифікат Селен.pdf
21 червня 2019 09:26
Сертифікат Селен прод.pdf
21 червня 2019 09:26
сертификати Реагент.pdf
21 червня 2019 09:26
Реагент гарантія.jpg
21 червня 2019 09:26
лист-повідомлення.pdf
21 червня 2019 09:26
договор Нова Пошта.pdf
21 червня 2019 09:26
договір Делівері.pdf
21 червня 2019 09:26
гарантія Денталюкс.pdf
21 червня 2019 09:26
гарантия Хотей.jpg
21 червня 2019 09:26
гарантия селен.jpg

Публічні документи

20 червня 2019 11:49
Погодж.Догов..PDF
20 червня 2019 11:49
ІнформаційнаУчасника.PDF
20 червня 2019 11:49
Кваліфікаційні вимоги.rar
20 червня 2019 11:49
Гарант.листи.rar
20 червня 2019 11:49
Декларації відп..PDF
20 червня 2019 11:49
МТВ.PDF
20 червня 2019 11:49
Комерційна проп..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Реагент

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ФОП Мельник І.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ Реагент
#13433137
Відхилено 59 637,84
UAH з ПДВ
26 червня 2019 10:24
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Відхилено 74 534,92
UAH з ПДВ
27 червня 2019 09:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Мельник І.В.
#2325425780
Переможець 95 411,40
UAH з ПДВ
02 липня 2019 08:36

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 08:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мельник І.В.
#2325425780
95 411,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №2019-07-001 від 12.07.19 (екстракти дуб. речовин).FR11.pdf укладений
12 липня 2019 11:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 95 411,40
UAH