Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини (Вироби медичного призначання)
Очікувана вартість
95 900,00 UAH
UA-2019-06-13-000961-b ● d5ac7e7e392541ada253671130b09823
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984636 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65 |
Контактна особа: |
Марина Анатоліївна Дубровських +380688727282 marina301112@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2019 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2019 13:13 |
Очікувана вартість: | 95 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 877,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24220000-2: Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини
Див. додаток (Інформація про закупівлю)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
444.9 одиниця
Вироби медичного призначання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В. Антоновича. буд. 65 (приміщення складу провізора лікарні)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24220000-2 — Екстракти дубильних речовин, екстракти барвників, дубильні та фарбувальні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2019 11:28 |
Інформація про закупівлю_(лаб.фарби)_13.06.19.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-13-000961-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ Реагент, Код ЄДРПОУ:13433137
Дата подання: 26 червня 2019 12:15
Оскарження
1. «Подані документи не відповідають вимогам, згідно інформації про закупівлю: «Документи, які вимагаються Замовником, подаються у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника. (''Копія документу повинна бути завірена підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі із зазначенням прізвища та ініціалів, містити напис «Згідно з оригіналом», а також містити відбиток печатки відповідно (п. 5 27 ДСТУ 4163-2003). Для учасників, які здійснюють свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, вимагається лише підпис . Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до Замовника та підписаних відповідним чином, несе Учасник.».
Вкажіть, будь ласка, який саме з поданих документів є недостовірним, враховуючи вищезазначену вимогу.
2. «Відсутні оригінали гарантійних листів виробника (представництва, філії) у повному обсязі, згідно Додатку№2 «Медико-технічні вимоги»».
У медико-технічних вимогах було чітко вказано, що гарантійні листи виробників потрібні на поз. 1-3 та поз. 6. В складі пропозиції ПрАТ «Реагент» на поз. 1-3 надано гарантійного лист виробника ПрАТ «Реагент», на поз. 6 – гарантійний лист від офіційного представника ТОВ «ЕксімКаргоТрейд».
3. «Термін придатності виробів медичного призначення має бути не менше 80%».
Ця вимога вами вказана в проекті договору, розділ 3:
«3. ТЕРМІНИ ПРИДАТНОСТІ 3.1. Товари повинні відвантажуватися ПОСТАЧАЛЬНИКОМ з таким розрахунком, щоб на момент їх постачання залишалося не менш ніж 80% (вісімдесят відсотків) від їх загального терміну придатності.»
В складі тендерної пропозиції ПрАТ «Реагент» надав листа-згоду з істотними умовами договору, що незаперечно свідчить про згоду з цим пунктом проекту договору і ні в якому разі не суперечить з іншими наданими документами.
ПрАТ «Реагент» вважає дискваліфікацію необґрунтованою.
Розгорнути
Згорнути
Вкажіть, будь ласка, який саме з поданих документів є недостовірним, враховуючи вищезазначену вимогу.
2. «Відсутні оригінали гарантійних листів виробника (представництва, філії) у повному обсязі, згідно Додатку№2 «Медико-технічні вимоги»».
У медико-технічних вимогах було чітко вказано, що гарантійні листи виробників потрібні на поз. 1-3 та поз. 6. В складі пропозиції ПрАТ «Реагент» на поз. 1-3 надано гарантійного лист виробника ПрАТ «Реагент», на поз. 6 – гарантійний лист від офіційного представника ТОВ «ЕксімКаргоТрейд».
3. «Термін придатності виробів медичного призначення має бути не менше 80%».
Ця вимога вами вказана в проекті договору, розділ 3:
«3. ТЕРМІНИ ПРИДАТНОСТІ 3.1. Товари повинні відвантажуватися ПОСТАЧАЛЬНИКОМ з таким розрахунком, щоб на момент їх постачання залишалося не менш ніж 80% (вісімдесят відсотків) від їх загального терміну придатності.»
В складі тендерної пропозиції ПрАТ «Реагент» надав листа-згоду з істотними умовами договору, що незаперечно свідчить про згоду з цим пунктом проекту договору і ні в якому разі не суперечить з іншими наданими документами.
ПрАТ «Реагент» вважає дискваліфікацію необґрунтованою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2019 12:10
Шановний Учасник!
Згідно вимог документації оголошення закупівлі номер оголошення UA-2019-06-13-000961-b.b1 «Подані документи не відповідають вимогам, згідно інформації про закупівлю: «Документи, які вимагаються Замовником, подаються у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника. Мова йде не про недостовірність документів, а про їх неналежне оформлення, тобто деякі документи не завірені належним чином, тобто відсутні прізвища та ініціали уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (''Копія документу повинна бути завірена підписом із зазначенням прізвища та ініціалів, містити напис «Згідно з оригіналом», а також містити відбиток печатки відповідно (п. 5 27 ДСТУ 4163-2003). Для учасників, які здійснюють свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, вимагається лише підпис . Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до Замовника та підписаних відповідним чином, несе Учасник.».
Стосовно терміну придатності : наданий вами документ про гарантійний термін придатності складає 75 %, що суперечить умовам договору. А також, вами наданий сертифікат якості на «фенол», термін дії якого ніяк не становить 75-80% від терміну придатності.
Тому вважаємо дискваліфікацію обґрунтованою.
Згідно вимог документації оголошення закупівлі номер оголошення UA-2019-06-13-000961-b.b1 «Подані документи не відповідають вимогам, згідно інформації про закупівлю: «Документи, які вимагаються Замовником, подаються у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника. Мова йде не про недостовірність документів, а про їх неналежне оформлення, тобто деякі документи не завірені належним чином, тобто відсутні прізвища та ініціали уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (''Копія документу повинна бути завірена підписом із зазначенням прізвища та ініціалів, містити напис «Згідно з оригіналом», а також містити відбиток печатки відповідно (п. 5 27 ДСТУ 4163-2003). Для учасників, які здійснюють свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, вимагається лише підпис . Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до Замовника та підписаних відповідним чином, несе Учасник.».
Стосовно терміну придатності : наданий вами документ про гарантійний термін придатності складає 75 %, що суперечить умовам договору. А також, вами наданий сертифікат якості на «фенол», термін дії якого ніяк не становить 75-80% від терміну придатності.
Тому вважаємо дискваліфікацію обґрунтованою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2019 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Реагент |
59 637,84
UAH з ПДВ
|
59 637,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " |
74 534,92
UAH з ПДВ
|
74 534,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мельник І.В. |
95 411,40
UAH з ПДВ
|
95 411,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Реагент #13433137 |
Відхилено |
59 637,84
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 10:24
|
|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827 |
Відхилено |
74 534,92
UAH з ПДВ
|
27 червня 2019 09:57
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Мельник І.В. #2325425780 |
Переможець |
95 411,40
UAH з ПДВ
|
02 липня 2019 08:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №2019-07-001 від 12.07.19 (екстракти дуб. речовин).FR11.pdf | укладений |
12 липня 2019 11:30
|