ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Капітальний ремонт автомобільної дороги О 031169 Собіщиці-Колодії-Вовчицьк-/М-07/-Комарове-Розничі-/Р-14/ (на ділянці км 8+700 до км 9+200;км 9+700 до км 26+000) Маневицького району Волинської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
62 460 373,00 UAH
UA-2019-06-13-000852-c 9e8c1728519d4d96b59872739565f95d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Маневицька районна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 04051454
Місцезнаходження замовника: 44600, Україна , Волинська обл., МАНЕВИЧІ, вул. Незалежності, буд. 30
Контактна особа замовника: Бурак Андрій Ігорович
0337621471
prozorro.manevichi@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 14:37
Очікувана вартість: 62 460 373,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 460,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Капітальний ремонт автомобільної дороги О 031169 Собіщиці-Колодії-Вовчицьк-/М-07/-Комарове-Розничі-/Р-14/ (на ділянці км 8+700 до км 9+200;км 9+700 до км 26+000) Маневицького району Волинської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт).
Аванс не передбачений (попередня оплата на виконання робіт, що складають предмет закупівлі не передбачена.
Закупівля здійснюється за рахунок коштів ЄС із спів фінансуванням коштів державного і місцевих бюджетів. Закупівля проводиться без нарахування податку на додану вартість щодо коштів, які будуть залучені з програми фінансування ЄС. Поряд з цим, залишок суми, який фінансується з державного та місцевих бюджетів підлягає нарахуванню ПДВ. Учасники закупівлі зобов’язані подавати свої тендерні пропозиції з урахуванням ПДВ у відповідності до реєстраційної картки Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо застосування податкової пільги на відповідні роботи згідно Податкового кодексу України та постанови Кабінету міністрів України «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» від 15 лютого 2002 р. № 153 зі змінами.
З огляду на це, учасники повинні врахувати, що кошти місцевих бюджетів становлять 23 078 077,20 грн, з яких учасники повинні сплатити вартість ПДВ.
Решта коштів у розмірі 39 382 295,80 грн, що виділяються за програмою фінансування ЄС не оподатковуються податком на додану вартість. З огляду на це, загальний бюджет закупівлі становить 62 460 373,00
грн.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт автомобільної дороги О 031169 Собіщиці-Колодії-Вовчицьк-/М-07/-Комарове-Розничі-/Р-14/ (на ділянці км 8+700 до км 9+200;км 9+700 до км 26+000) Маневицького району Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44600, Україна, Волинська область, МАНЕВИЦЬКИЙ РАЙОН/СМТ МАНЕВИЧІ, за об’єктом будівництва: по автомобільній дорозі О 031169 Собіщиці-Колодії-Вовчицьк-/М-07/-Комарове-Розничі-/Р-14/ (на ділянці км 8+700 до км 9+200;км 9+700 до км 26+000) Маневицького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до Бюджетного кодексу України в межах та за рахунок коштів, перерахованих розпорядником коштів, передбачених для фінансування предмету Договору шляхом: - поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 10 (десяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 червня 2019 17:30
Електронний цифровий підпис
13 червня 2019 17:25
2. Додаток 7. Тех. завдання.doc
13 червня 2019 17:25
тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 54 729 937,79
UAH з ПДВ
54 729 937,79
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" 61 720 972,80
UAH з ПДВ
61 720 972,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 10:29
sign.p7s
04 липня 2019 10:28
Довідка МВС.pdf
04 липня 2019 10:28
Довідка з ГУ ДФС.rar
27 червня 2019 16:54
sign.p7s
27 червня 2019 16:53
6.Копія свідоцтва ПДВ.pdf
27 червня 2019 16:53
37.Фінансова звітність.pdf
27 червня 2019 16:53
34.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 червня 2019 16:53
21.Банківська гарантія.rar
27 червня 2019 16:53
12.Довідка щодо досвіду.pdf

Публічні документи

30 червня 2019 21:57
sign.p7s
27 червня 2019 15:23
10 Договірна Ціна.PDF
27 червня 2019 15:22
9 Проект договору.PDF
27 червня 2019 15:22
7 Установчі документи 2.pdf
27 червня 2019 15:22
6 Установчі документи.pdf
27 червня 2019 15:22
2 Цінова пропозиція.PDF
27 червня 2019 15:22
1 Загальні відомості.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Переможець 54 729 937,79
UAH з ПДВ
03 липня 2019 16:16

Документи

03 липня 2019 16:15
sign.p7s
03 липня 2019 16:14
протокол.pdf
01 липня 2019 14:59
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
54 729 937,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 16:15
sign.p7s
03 липня 2019 16:14
протокол.pdf
01 липня 2019 14:59
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 липня 2019 09:59
Дог.№10 від 18.07.2019.pdf укладений
19 липня 2019 09:58
Дог.№10 від 18.07.2019.pdf укладений
19 липня 2019 09:57
sign.p7s укладений
26 грудня 2019 11:01
Додаткова Угода №2 ремонт д.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 11:01
sign.p7s укладений
26 грудня 2019 11:00
sign.p7s укладений
17 грудня 2019 15:37
додаткова угода.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 15:37
sign.p7s укладений
17 грудня 2019 15:36
sign.p7s укладений
17 грудня 2019 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Фінансові зобов’язання взяті Замовником в межах цього Договору беруться щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми на 2019 рік та на дату укладання Договору в розмірі 4 926 379, 18 грн, (чотири мільйони дев’ятсот двадцять шість тисяч триста сімдесят дев’ять гривень 18 коп. ), в т.ч. ПДВ: 821 063,20 грн. (вісімсот двадцять одна тисяча шістдесят три гривні 20 коп.), за рахунок коштів місцевого бюджету виділених на 2019 рік відповідно до розпорядження Волинської обласної державної адміністрації від 06.12.2019р. № 726 «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких у 2019 році здійснюватиметься за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах». Разом з тим, оплата залишку предмета закупівлі здійснюється виключно за наявності коштів за кошторисом Замовника на 2019-2020 роки та наявності відповідних надходжень (коштів) субвенції Державного бюджету України, районного бюджету, інших надходжень з урахуванням листа інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06».
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Фінансові зобов’язання взяті Замовником в межах цього Договору беруться щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми на 2019 рік та на дату укладання Договору в розмірі 4 938 503,00 грн, в т.ч. ПДВ: 823 083,84 грн., за рахунок коштів місцевого бюджету виділених на 2019 рік відповідно до розпорядження Волинської обласної державної адміністрації від 06.12.2019р. № 726 «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких у 2019 році здійснюватиметься за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах». Разом з тим, оплата залишку предмета закупівлі здійснюється виключно за наявності коштів за кошторисом Замовника на 2019-2020 роки та наявності відповідних надходжень (коштів) субвенції Державного бюджету України, районного бюджету, інших надходжень з урахуванням листа інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06».
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку