Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м. Київ, Солом'янський район, ПК+94 Вокзал Південний», ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, код CPV – 45453000-7 за ДК 021:2015 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 784 475,70 UAH
UA-2019-06-13-000839-c 2d0ca141dba242f89e36cc3e7373daa5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козулін Євген

+380444893149 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Козулін Євген
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 12:23
Очікувана вартість: 5 784 475,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 784,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце виконання робіт - підземний пішохідний перехід за адресою: м. Київ, Солом'янський район, ПК+94 Вокзал Південний. Обсяг виконання робіт – згідно Додатку №3 до тендерної документації
Детально вимоги до предмету закупівлі визначені у Додатку №3 до тендерної документації
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м. Київ, Солом'янський район, ПК+94 Вокзал Південний», ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, код CPV – 45453000-7 за ДК 021:2015 (Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська обл., Київ, Солом'янський район, ПК+94 Вокзал Південний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 90 (дев’яноста) днів після реєстрації даного Договору в держказначействі може перераховувати Підряднику за його заявкою аванс у розмірі (не більше 30 (тридцяти) відсотків)___________________________, в т.ч. ПДВ 20% - ________________грн. на підставі рахунку-фактури Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником виключно за бюджетні кошти з реєстраційного рахунку Замовника, відкритого в Головному управлінні ДКСУ в м. Києві, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в (далі за текстом - Акт приймання виконаних будівельних робіт), Довідок про вартість виконаних робіт по формі №КБ-3 (далі за текстом - Довідка про вартість виконаних робіт). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10-ти (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційних рахунок. Остаточний розрахунок за виконані роботи, що є предметом цього Договору, Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) банківських днів після підписання Замовником без зауважень кінцевого Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідок про вартість виконаних робіт на весь об’єм робіт. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 90 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 17:12
Оголошення.doc
13 червня 2019 17:12
Додаток 5.docx
13 червня 2019 17:12
Додаток 4.docx
13 червня 2019 17:12
Додаток 3.docx
13 червня 2019 17:12
Додаток 2.docx
13 червня 2019 17:12
Додаток 1.docx
13 червня 2019 17:12
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРБУД-ГРУП 5 783 964,65
UAH з ПДВ
5 778 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АС-МОНТАЖБУД 5 784 400,00
UAH з ПДВ
5 778 615,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 12:05
Електронний підпис
12 липня 2019 12:00
тендерна пропозиція
12 липня 2019 12:00
кошторис imd
12 липня 2019 12:00
кошторис
12 липня 2019 12:00
Справка дфс
12 липня 2019 12:00
Справка мвд
05 липня 2019 14:58
Електронний підпис
05 липня 2019 14:56
тендерна пропозиція1.pdf
05 липня 2019 14:56
протокол зборів.pdf
05 липня 2019 14:56
працівники1.pdf
05 липня 2019 14:56
мат.тиехбаза1.pdf
05 липня 2019 14:56
кошторис вокзал.pdf
05 липня 2019 14:56
Захист довкілля 2.pdf
05 липня 2019 14:56
Додаток 3.pdf
05 липня 2019 14:56
Додаток 2.pdf
05 липня 2019 14:56
Довідка банкрутство.pdf
05 липня 2019 14:56
Довідка антикоруп.pdf
05 липня 2019 14:56
Графік робіт.pdf
05 липня 2019 14:56
ГАРАНТІЯ_215.2019-НГЕ.7z
05 липня 2019 14:56
Гар п.5_.pdf
05 липня 2019 14:56
Вокзал.imd
05 липня 2019 14:56
витяг пдв.pdf
05 липня 2019 14:56
Виписка ЄДР.pdf
05 липня 2019 14:56
аналог договір.pdf
05 липня 2019 14:56
17_банк справка.pdf
05 липня 2019 14:56
13_Фінансовий звіт.pdf
05 липня 2019 14:56
11 про 25_.pdf
05 липня 2019 14:55
5_лист про санкціії.pdf
05 липня 2019 14:55
4_ лист гарант ст17.pdf
05 липня 2019 14:55
2_2 статут.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 11:19
Електронний підпис
05 липня 2019 10:56
пропозиція.pdf
05 липня 2019 10:56
проект договору.pdf
05 липня 2019 10:56
Додаток 3 .pdf
05 липня 2019 10:56
інструмент.pdf
05 липня 2019 10:56
субпідрядники.pdf
05 липня 2019 10:56
екологія.pdf
05 липня 2019 10:56
гарантійний лист.pdf
05 липня 2019 10:56
статут довідка.pdf
05 липня 2019 10:56
ст17.pdf
05 липня 2019 10:56
санкції2.pdf
05 липня 2019 10:56
санкції.pdf
05 липня 2019 10:56
ЦПД на робiтникiв.pdf
05 липня 2019 10:56
статут.pdf
05 липня 2019 10:56
лицензия.pdf
05 липня 2019 10:56
договор аналогичные.pdf
05 липня 2019 10:56
банк справки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРБУД-ГРУП

ТОВ АС-МОНТАЖБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРБУД-ГРУП
#42077971
Переможець 5 778 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2019 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРБУД-ГРУП
#42077971
5 778 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 11:09
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 17:38
Договірна ціна (1).xls зміни до договору
23 грудня 2019 17:37
ПВЗ 3 Вокзал (зменш обсягів) 23.12.19 (1).doc зміни до договору
23 грудня 2019 17:37
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 12:41
ПВЗ Договір 171 (1).pdf зміни до договору
30 серпня 2019 12:41
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2019 12:48
Договір 171 від 26.07.2019 (1).pdf зміни до договору
30 липня 2019 12:30
Повідомлення про внесення змін (1).pdf зміни до договору
30 липня 2019 12:30
ДУ 1 ДО ДОГОВОРУ № 171 ВІД 26.07.2019 (1).pdf зміни до договору
30 липня 2019 12:30
18-6-вт-19 (п) ВИПРАВЛЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ (1).pdf зміни до договору
30 липня 2019 12:30
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 12:16
Договір 171 від 26.07.2019 (Кап ремонт Вокзал).pdf укладений
26 липня 2019 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» обрано, оскільки система не містить пункту, який відповідає суті внесених змін, однак відповідно до ст. 10 Закону передбачено публікацію повідомлення про внесення змін
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» обрано, оскільки система не містить пункту, який відповідає суті внесених змін, однак відповідно до ст. 10 Закону передбачено публікацію повідомлення про внесення змін. Відповідно до листа Департамента міського благоустрою від 16.08.2019 року про погодження попередньої оплати 1. Доповнити розділ 2 Договору пунктом 2.6. наступного змісту: «2.6. Замовник протягом 90 (дев’яноста) днів після реєстрації даного Договору в держказначействі може перераховувати Підряднику за його заявкою попередню оплату (аванс) у розмірі (не більше 30 (тридцяти) відсотків) 1 733 400,00 грн., в т.ч. ПДВ 20% - 288 900,00 грн. на підставі рахунку-фактури (відповідно до п. 1.3, 21 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року №117 (зі змінами) перерахування авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок № 37127011707312, відкритий у ДКСУ, м. Києві, МФО 820172). Строк придбання матеріалів та виконання робіт на суму перерахованого авансу не повинен перевищувати трьох місяців з дня його отримання. Використання коштів обов’язково підтверджується актом(ами) виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідкою КБ-3 з усіма підтверджуючими документами, що визначені у п. 4.2. цього Договору. Після закінчення тримісячного терміну непідтверджені документально, невикористані суми авансу Підрядник зобов’язаний повернути Замовнику. У випадку неповернення Підрядником суми невикористаного авансу у встановлений вище строк, Підрядник повинен сплатити Замовнику пеню в розмірі 0,1% від суми невикористаного авансу за кожен день прострочення повернення авансу.» 2. Доповнити розділ 5 Договору пунктом 5.2.23 наступного змісту: «5.2.23. За вимогою Замовника, надати інформацію щодо використання отриманого авансу.» 3. Пункт 6.1.1. розділу 6 Договору викласти у наступній редакції: «6.1.1. Розірвати в односторонньому порядку цей Договір шляхом направлення Підряднику письмового повідомлення про таке розірвання не пізніше ніж за 15 (п’ятнадцять) робочих днів до дати розірвання Договору та вимагати відшкодування заподіяних Підрядником збитків, повернення авансового платежу, за таких обставин: значне (більш ніж на 20 календарних днів) відставання від термінів виконання Робіт (окремих етапів робіт) з вини Підрядника; неодноразове порушення Підрядником умов Договору, ДСТУ; відмова Підрядника від виконання своїх зобов’язань за Договором (в тому числі: самостійне залишення Підрядником будівельного майданчика та/або безпідставне припинення виконання робіт на об'єкті); інших випадках, передбачених чинним законодавством.». 4. Пункт 6.1.8 розділу 6 викласти у наступній редакції: «6.1.8. Відмовитися від цього Договору та вимагати від Підрядника відшкодування збитків або повернення авансу чи інших сум вже сплачених замовником по цьому Договору, якщо Підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений Договором підряду, стає неможливим.». 5. Пункт 9.6. розділу 9 Договору викласти у наступній редакції: «9.6. Якщо обставини непереборної сили діятимуть більше трьох місяців підряд, кожна із Сторін має право ініціювати питання про дострокове припинення Договору, направивши іншій Стороні відповідну письмову пропозицію щодо дати та умов припинення Договору. У разі дострокового припинення Договору Сторони повинні провести взаємні розрахунки за існуючими зобов'язаннями (Замовник - оплатити Підряднику вартість фактично виконаних та прийнятих робіт, Підрядник - повернути Замовнику невикористані суми авансу).»
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 11. Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. 1.1. Викласти п.2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість Договору згідно з договірною ціною (додаток №1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається твердою ціною та становить 5 660 110,64 (п’ять мільйонів шістсот шістдесят тисяч сто десять гривень шістдесят чотири копійки), в тому числі ПДВ 943 351,77 (дев’ятсот сорок три тисячі триста п’ятдесят одна гривня 77 копійок)». 1.2. Договірну ціну (Додаток 1 до Договору) викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 660 110,64
UAH (в тому числі ПДВ 943 351,70 UAH)