Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Біляївської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145122 |
Місцезнаходження: | 67600, Україна , Одеська обл., Біляївка, проспект Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Гончаренко Ірина Володимирівна 380485225749,380485225481,380485225191 osvita.bel.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2019 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 12:20 |
Очікувана вартість: | 4 518 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 593,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
(ноутбук, проектор, БФП "фабрика друку", мультимедійна дошка)
(ноутбук, проектор, БФП "фабрика друку", мультимедійна дошка)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2019 09:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2019 09:09 |
ТД компютери 2019 № 2 .docx | |
18 червня 2019 10:31 |
Протокол затвердження ТД № 2.docx | |
18 червня 2019 10:31 |
ТД компютери 2019 ЗКРЕСЛЕНА .docx | |
13 червня 2019 11:14 |
ТД компютери 2019.docx |
19 червня 2019 09:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 червня 2019 09:09 |
ТД компютери 2019 № 2 .docx
|
|||||||||
18 червня 2019 10:31 |
Протокол затвердження ТД № 2.docx
|
|||||||||
18 червня 2019 10:31 |
ТД компютери 2019 ЗКРЕСЛЕНА .docx
|
|||||||||
13 червня 2019 11:14 |
ТД компютери 2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до Наказу МОН України від 13.02.2018 року №137 обладнання, що пропонується до постачання повинно відповідати технічним характеристикам, затвердженим Міністерством освіти і науки України. З метою підтвердження відповідності зазначених вимог до обладнання, з яким працюють діти, просимо включити вимогу до Тендерної документації – надати копію Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на обладнання (чи на комплект комп’ютерного обладнання), що є предметом закупівлі.
Просимо переглянути вимоги Тендерної документації та внести відповідні зміни до вимог до ноутбуку, оскільки не існує жодного ноутбуку який би задовольняв зазначені параметри, а саме вимоги щодо номінальної тактової частоти процесора, оскільки відповідно до інформації на офіційному сайті виробника (https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/128990/intel-pentium-silver-n5000-processor-4m-cache-up-to-2-70-ghz.html) зазначений процесор Intel® Pentium® Silver N5000 має номінальну частоту 1,1 ГГц, та максимальну тактову частоту 2,7 ГГц
Та ray load DVD Drive = це tray load DVD Drive ?
Додатком 2 Тендерної документації встановлена вимога надати копії аналогічних договорів відповідно до п. 3.1 додатку №2. (не менше двох).
Аналогічний договір в розумінні цієї документації є договір на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі, (меблі шкільні), що виконаний в повному обсязі, укладений відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» або договорів, укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінація полягає в усуненні новостворених підприємств, які мають досвід господарської діяльності, проте не брали участь в публічних закупівлях та не мають досвід укладання договорів відповідно до закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником жодним чином не аргументована така вимога.
Даний пункт неодноразово розглядався Антимонопольним комітетом України (рішення № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 року, № 5605-р/пк-пз від 16.08.2017 року, № 1279-р/пк-пз від 16.03.2017 року, №1002-р/пк-пз від 03.03.2017 року). Вимога щодо наявності не менше двох аналогічних договорів, а також наявність аналогічних договорів лише у розумінні закону України «Про публічні закупівлі» визнається дискримінаційною, і такою, що порушує принцип недискримінації учасників, встановлений статтею 5 закону України «Про публічні закупівлі».
Розуміємо, що вимога надати аналогічний договір є одним з факторів підтвердження добросовісності суб’єкта господарювання, і це є усталеною практикою. Проте, таким підтвердженням може бути будь-який господарсько-правовий договір, укладений відповідно до Господарського та Цивільного кодексу України.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом зазначення пункту 3.2 Додатку №2 до Тендерної документації в наступній редакції:
«3.2. Копії аналогічних договорів відповідно до п. 3.1. (не менше одного).
* Аналогічний договір в розумінні цієї документації є договір на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі, що виконаний в повному обсязі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-19-000005 ● 67747960c091422694040e4db2263de0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2019 11:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.06.2019 Одеса № 208
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 18.06.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.06.2019 № 208
Витяг з переліку
процедур закупівлі щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2019-06-13-000769-b 13.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Нотєвський А.Д.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-06-25 11:28:09
Відміна торгів з неможливостю усунення порушень
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про відміну
Дата відміни: | 25 червня 2019 11:49 |
Коментар щодо відміни: | Відміна торгів з неможливостю усунення порушень |
25 червня 2019 11:45
|
74.pdf |