Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код по ДК 021:2015 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (ноутбук, проектор, БФП "фабрика друку", мультимедійна дошка)
Очікувана вартість
4 518 600,00 UAH
UA-2019-06-13-000769-b fba9aa916076485f85b6bcb866a0f74e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончаренко Ірина Володимирівна

380485225749
380485225481
380485225191
osvita.bel.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Біляївської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145122
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., Біляївка, проспект Незалежності, 7
Контактна особа: Гончаренко Ірина Володимирівна
380485225749,380485225481,380485225191
osvita.bel.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 12:20
Очікувана вартість: 4 518 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 593,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

код по ДК 021:2015 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
(ноутбук, проектор, БФП "фабрика друку", мультимедійна дошка)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
204 штуки
код по ДК 021:2015 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
(ноутбук, проектор, БФП "фабрика друку", мультимедійна дошка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, Біляївка, проспект Незалежності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 09:09
ТД компютери 2019 № 2 .docx
18 червня 2019 10:31
Протокол затвердження ТД № 2.docx
18 червня 2019 10:31
ТД компютери 2019 ЗКРЕСЛЕНА .docx
13 червня 2019 11:14
ТД компютери 2019.docx
19 червня 2019 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 09:09
ТД компютери 2019 № 2 .docx
18 червня 2019 10:31
Протокол затвердження ТД № 2.docx
18 червня 2019 10:31
ТД компютери 2019 ЗКРЕСЛЕНА .docx
13 червня 2019 11:14
ТД компютери 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 червня 2019 10:59
Дата відповіді: 18 червня 2019 10:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги допускаются згідно Додатку 3 ТД. Оцінювання пропозицій здійснюється згідно Закону України Про публічні закупівлі, відповідно статті 29. Електронний аукціон.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-13-000769-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 20 червня 2019 22:34
Коригування технічного завдання
Ознайомившись з технічними вимогами тендерної документації, чи правильно ми розуміємо, що модуль – це окремий пристрій в єдиному корпусі, що не вимагає додаткового живлення від електромережі, підключення здійснюється до комп’ютера вчителя за допомогою кабелю USB та не передбачає розміщення додаткового обладнання на поверхні дошки?
Відповідно до Наказу МОН України від 13.02.2018 року №137 обладнання, що пропонується до постачання повинно відповідати технічним характеристикам, затвердженим Міністерством освіти і науки України. З метою підтвердження відповідності зазначених вимог до обладнання, з яким працюють діти, просимо включити вимогу до Тендерної документації – надати копію Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на обладнання (чи на комплект комп’ютерного обладнання), що є предметом закупівлі.
Просимо переглянути вимоги Тендерної документації та внести відповідні зміни до вимог до ноутбуку, оскільки не існує жодного ноутбуку який би задовольняв зазначені параметри, а саме вимоги щодо номінальної тактової частоти процесора, оскільки відповідно до інформації на офіційному сайті виробника (https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/128990/intel-pentium-silver-n5000-processor-4m-cache-up-to-2-70-ghz.html) зазначений процесор Intel® Pentium® Silver N5000 має номінальну частоту 1,1 ГГц, та максимальну тактову частоту 2,7 ГГц
Та ray load DVD Drive = це tray load DVD Drive ?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 червня 2019 11:45
Відміна торгів з неможливостю усунення порушень
Номер вимоги: UA-2019-06-13-000769-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ШЕВЦОВ О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 20 червня 2019 23:28
Просимо внести зміни до тендерної документації для усунення дискримінації учасників процедури закупівель!
Просимо внести зміни до тендерної документації для усунення дискримінації учасників процедури закупівель!
Додатком 2 Тендерної документації встановлена вимога надати копії аналогічних договорів відповідно до п. 3.1 додатку №2. (не менше двох).
Аналогічний договір в розумінні цієї документації є договір на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі, (меблі шкільні), що виконаний в повному обсязі, укладений відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» або договорів, укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінація полягає в усуненні новостворених підприємств, які мають досвід господарської діяльності, проте не брали участь в публічних закупівлях та не мають досвід укладання договорів відповідно до закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником жодним чином не аргументована така вимога.
Даний пункт неодноразово розглядався Антимонопольним комітетом України (рішення № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 року, № 5605-р/пк-пз від 16.08.2017 року, № 1279-р/пк-пз від 16.03.2017 року, №1002-р/пк-пз від 03.03.2017 року). Вимога щодо наявності не менше двох аналогічних договорів, а також наявність аналогічних договорів лише у розумінні закону України «Про публічні закупівлі» визнається дискримінаційною, і такою, що порушує принцип недискримінації учасників, встановлений статтею 5 закону України «Про публічні закупівлі».
Розуміємо, що вимога надати аналогічний договір є одним з факторів підтвердження добросовісності суб’єкта господарювання, і це є усталеною практикою. Проте, таким підтвердженням може бути будь-який господарсько-правовий договір, укладений відповідно до Господарського та Цивільного кодексу України.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом зазначення пункту 3.2 Додатку №2 до Тендерної документації в наступній редакції:
«3.2. Копії аналогічних договорів відповідно до п. 3.1. (не менше одного).
* Аналогічний договір в розумінні цієї документації є договір на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі, що виконаний в повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 червня 2019 11:44
Відміна торгів з неможливостю усунення порушень

Документи

25 червня 2019 11:30
74.pdf

Документи

25 червня 2019 11:29
74.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-19-000005 ● 67747960c091422694040e4db2263de0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2019 11:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.06.2019 Одеса № 208


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 18.06.2019.


Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.06.2019 № 208
Витяг з переліку
процедур закупівлі щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення

1. UA-2019-06-13-000769-b 13.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Нотєвський А.Д.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-06-25 11:28:09

Відміна торгів з неможливостю усунення порушень

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 червня 2019 11:49
Коментар щодо відміни: Відміна торгів з неможливостю усунення порушень
Документи:
25 червня 2019 11:45
74.pdf