Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення каркасу виставки згідно із наданим дизайн-макетом до якого кріпляться виставкові планшети із візуальною складовою
Очікувана вартість
501 075,00 UAH
UA-2019-06-13-000699-c 33195ff40bc84f41af7c542662326553
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Болотна Олена Валеріївна

+380322600995 lviv_franko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський національний літературно-меморіальний музей Івана Франка"
Код ЄДРПОУ: 02219731
Місцезнаходження: 79011, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця Івана Франка 150/152
Контактна особа: Болотна Олена Валеріївна
+380322600995
lviv_franko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 11:35
Очікувана вартість: 501 075,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 505,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Створення каркасу виставки згідно із наданим дизайн-макетом до якого кріпляться виставкові планшети із візуальною складовою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79011, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Івана Франка, 150/152
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Проект фінансується Українським культурним фондом в рамках програми «Знакові події для української культури» на умовах визначених договором №290892 від 13 травня 2019 року для реалізації культурного проекту «Franko from A to Z » для популяризація пам’яток матеріальної та духовної культури, пов’язаних з іменем Івана Франка. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 15:54
Технічне завдання нове.pdf
13 червня 2019 15:54
Тендерна документація Нова редакція.doc
13 червня 2019 15:54
проект договору нова редакція.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-08-000039 ● 72f25ace0a374e61bc24584f67d2ecce
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019 16:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.11.2019 № 194

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 08.11.2019 № 194
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-13-000699-c 13.06.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надано інформацію про усунення порушення

2019-11-21 17:31:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Червоний Євген Вікторович 489 000,00
UAH з ПДВ
489 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Кручок Павло Омелянович 501 000,00
UAH з ПДВ
501 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 16:42
Електронний підпис
01 липня 2019 16:41
Techzavd Chervonyi
01 липня 2019 16:41
Chervonyi Franko

Публічні документи

01 липня 2019 15:12
Тендер Кручок

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Червоний Євген Вікторович

Кручок Павло Омелянович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Червоний Євген Вікторович
#3132207377
Відхилено 489 000,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 17:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Кручок Павло Омелянович
#2687106978
Переможець 501 000,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 17:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Червоний Євген Вікторович #3132207377

№ рішення у справі

№63/69-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Кручок Павло Омелянович #2687106978

№ рішення у справі

№63/69-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

04 липня 2019 17:48
Електронний підпис
04 липня 2019 17:48
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Кручок Павло Омелянович
#2687106978
501 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2019 17:48
Електронний підпис
04 липня 2019 17:48
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 17:36
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 15:57
Договір укладений
16 липня 2019 15:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 501 000,00
UAH