Комплект меблів для оснащення їдалень
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2019-06-13-000630-a 42fb22921954415ea725b553172500a8
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 40215304
Місцезнаходження замовника: 32600, Україна, Хмельницька обл., Нова Ушиця, вул. Гагаріна 40
Контактна особа замовника: Чорний Григорій Олексійович
+380384721132
nu-osvita@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 17:10
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2019 17:10
Початок аукціону: 01 липня 2019 14:52
Очікувана вартість: 270 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект меблів для оснащення їдальні Новоушицького НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1, гімназія "
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Хмельницька область, заклади освіти Новоушицької селищної ради,, згідно умов Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 комплекти
Комплект меблів для оснащення їдальні Струзької ЗОШ І-ІІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Хмельницька область, заклади освіти Новоушицької селищної ради,, згідно умов Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 комплекти
Комплект меблів для оснащення їдальні Кучанської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Хмельницька область, заклади освіти Новоушицької селищної ради,, згідно умов Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі акту приймання - передавання Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 червня 2019 17:12
Електронний цифровий підпис
13 червня 2019 17:09
ТД меблі їдальня проект.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 14 червня 2019 14:04
Дата відповіді: 18 червня 2019 11:18
Доброго дня. Чи приймаєте ви одну загальну видаткову накладну на увесь товар згідно усієї поставоки товару. Чи на кожну поставку до відповідного навчального закладу вам потрібна окрема видаткова накладна?
Відповідь: доброго дня.
оплата за поставлений товар буде здійснюватись по факту поставки після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної
Уточнення 2
Дата подання: 18 червня 2019 13:47
Дата відповіді: 21 червня 2019 12:43
Доброго дня. Надайте будь ласка, згідно закону, розширену відповідь на вище поставлене запитання, так як у тендерній дркументації також не прописано дане питання: Чи підходить вам одна загальна видаткова накладна на весь товар згідно усієї поставки товару. Чи на кожну поставку до відповідного навчального закладу вам потрібна окрема видаткова накладна? Тобто вам потрібно 1 видаткова накладна чи 3 видаткові накладні згідно поставки до відповідних навчальних закладів які прописані у тендерній документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: оплата за поставлений товар буде здійснюватись по факту поставки після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної незалежно від навчально закладу в який здійснюється поставка.
Постачальником може бути надана як одна накладна на весь поставлений товар так і на кожен навчальний заклад окремо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 240 000,00
UAH з ПДВ
239 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАЛІНІЧЕНКО КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 246 320,00
UAH з ПДВ
239 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2019 10:10
9Договір Обухів 569.pdf
29 червня 2019 10:10
7Договір меблі.pdf

Публічні документи

30 червня 2019 13:04
sign.p7s
30 червня 2019 12:45
Тендерна пропозиція (6).pdf
30 червня 2019 12:45
Сертифікат на метал.pdf
30 червня 2019 12:45
Паспорт якості (3).pdf
30 червня 2019 12:45
Лист-пояснення (2).pdf
30 червня 2019 12:45
Договір (9).pdf
30 червня 2019 12:45
дог К18-09.PDF
30 червня 2019 12:45
Довідка щодо Санкцій.pdf
30 червня 2019 12:45
Висновок СЕС ДСП.pdf
30 червня 2019 12:45
Dovidka.pdf
30 червня 2019 12:45
Витяг з ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2907212739
Відхилено 239 700,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 17:41
ФОП "КАЛІНІЧЕНКО КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3459808049
Відхилено 239 900,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 19:49

Документи

08 липня 2019 17:41
sign.p7s
08 липня 2019 17:27
відхилення

Документи

08 липня 2019 19:48
sign.p7s
08 липня 2019 18:20
відхилення

Актуальні тендери

До пошуку