Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект меблів для оснащення їдалень
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2019-06-13-000630-a ● 42fb22921954415ea725b553172500a8
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40215304 |
Місцезнаходження: | 32600, Україна , Хмельницька обл., Нова Ушиця, вул. Гагаріна 40 |
Контактна особа: |
Чорний Григорій Олексійович +380384721132 nu-osvita@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2019 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2019 17:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2019 17:10 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 14:52 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект меблів для оснащення їдальні Новоушицького НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1, гімназія "
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Хмельницька область, заклади освіти Новоушицької селищної ради,, згідно умов Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 комплекти
Комплект меблів для оснащення їдальні Струзької ЗОШ І-ІІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Хмельницька область, заклади освіти Новоушицької селищної ради,, згідно умов Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 комплекти
Комплект меблів для оснащення їдальні Кучанської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Хмельницька область, заклади освіти Новоушицької селищної ради,, згідно умов Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | на підставі акту приймання - передавання | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2019 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2019 17:09 |
ТД меблі їдальня проект.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 14 червня 2019 14:04
Дата відповіді: 18 червня 2019 11:18
Доброго дня. Чи приймаєте ви одну загальну видаткову накладну на увесь товар згідно усієї поставоки товару. Чи на кожну поставку до відповідного навчального закладу вам потрібна окрема видаткова накладна?
Відповідь: доброго дня.
оплата за поставлений товар буде здійснюватись по факту поставки після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної
оплата за поставлений товар буде здійснюватись по факту поставки після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної
Уточнення 2
Дата подання: 18 червня 2019 13:47
Дата відповіді: 21 червня 2019 12:43
Доброго дня. Надайте будь ласка, згідно закону, розширену відповідь на вище поставлене запитання, так як у тендерній дркументації також не прописано дане питання: Чи підходить вам одна загальна видаткова накладна на весь товар згідно усієї поставки товару. Чи на кожну поставку до відповідного навчального закладу вам потрібна окрема видаткова накладна? Тобто вам потрібно 1 видаткова накладна чи 3 видаткові накладні згідно поставки до відповідних навчальних закладів які прописані у тендерній документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: оплата за поставлений товар буде здійснюватись по факту поставки після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної незалежно від навчально закладу в який здійснюється поставка.
Постачальником може бути надана як одна накладна на весь поставлений товар так і на кожен навчальний заклад окремо.
Постачальником може бути надана як одна накладна на весь поставлений товар так і на кожен навчальний заклад окремо.
Інформація про відміну
Дата відміни
08 липня 2019 19:49
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі