Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мережі вуличного освітлення по вул. М.Леонтовича в м.Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області
Очікувана вартість
1 499 602,80 UAH
UA-2019-06-13-000603-c 26baaf9173514a7d9e5ae9173cc7523f
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Когутяк Інна Володимирівна

+380433522537 innakogutyak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тульчинська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04051141
Вебсайт: http://tulchynska.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вулиця Миколи Леонтовича, 1
Контактна особа: Когутяк Інна Володимирівна
+380433522537
innakogutyak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 15:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 15:10
Початок аукціону: 24 червня 2019 11:56
Очікувана вартість: 1 499 602,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 996,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція мережі вуличного освітлення по вул. М.Леонтовича в м.Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м.Тульчин, вул.М.Леонтовича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 08:25
Додаток 4.docx
13 червня 2019 15:06
Додаток 3.doc
13 червня 2019 15:06
Додаток 2.docx
13 червня 2019 15:06
Додаток 1.docx
13 червня 2019 15:06
Оголошення.docx
19 червня 2019 08:25
Додаток 4.docx
13 червня 2019 15:06
Додаток 4.docx
13 червня 2019 15:06
Додаток 3.doc
13 червня 2019 15:06
Додаток 2.docx
13 червня 2019 15:06
Додаток 1.docx
13 червня 2019 15:06
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит
Дата подання: 15 червня 2019 12:26
Дата відповіді: 18 червня 2019 07:58
Доброго дня! Не виставлено об'єми робіт. Просимо надати для можливої участі в тендері
Відповідь: Доброго дня! Всі об'єми робіт вказані в Додатку 2 ТД.
Просимо надати відповідь на запитання.
Дата подання: 18 червня 2019 15:39
"Додаток №5 пункт 6: Надати скановану копією Акту обстеження на території об’єкта, підписаного відповідальною особою Замовника. Зразок акту надаємо (Додаток 4)." Згідно цього пункту немає додатку №4 у тендерній документації? "Додаток №5 пункт 8: Довідка, складена Учасником у довільній формі, про те що Учасник зобов’язується виконувати роботи самостійно без залучення субпідрядних організацій.." Згідно закону про публічні закупівлі "Розділ IV, стаття 22, пункт 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю." Отже згідно чинного законодавства дозволяється залучати підрядника в обсязі до 20% при цьому маючи повне право не показувати його наявність в тендерній документації. В чому причина виключно такого формулювання довільного листа про субпідрядника? Просимо внести зміни до тендерної документації. "Додаток №5 пункт 9:Учасник повинен мати впроваджену систему управління якості виконання будівельно-монтажних робіт, про що у складі пропозиції подається документальне підтвердження. " Що саме мається під цією вимогою і яким чинним нормативом прописується ця вимога? Яким чином необхідно надати документальне підтвердження? Довільною формою чи вказавши якісь інші документи? Прошу надати документальне роз'яснення стосовно цього пункту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІТЛОВСІМ" 1 236 042,98
UAH з ПДВ
1 236 042,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ" 1 355 992,14
UAH з ПДВ
1 340 996,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 15:00
цінова пропозиція.pdf
21 червня 2019 15:00
цінова кошториси.pdf
21 червня 2019 15:00
Технічне завдання.pdf
21 червня 2019 15:00
проект договору.pdf
21 червня 2019 15:00
наявність працівників.pdf
21 червня 2019 15:00
наказ.pdf
21 червня 2019 15:00
графік робіт.pdf
21 червня 2019 15:00
гарантійний лист.pdf
21 червня 2019 15:00
відгук 2.pdf
21 червня 2019 15:00
відгук 1.pdf
21 червня 2019 15:00
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 14:53
Цінова кошториси.pdf
21 червня 2019 14:53
Цінова.pdf
21 червня 2019 14:53
Технічний опис.pdf
21 червня 2019 14:53
Свідоцтво нове 2.pdf
21 червня 2019 14:53
Свідоцтво нове 1.pdf
21 червня 2019 14:53
Проект договору.pdf
21 червня 2019 14:53
Наявність працівників.pdf
21 червня 2019 14:53
Ліцензія.pdf
21 червня 2019 14:53
Захист довкілля.pdf
21 червня 2019 14:53
документи на авто.pdf
21 червня 2019 14:53
Відгуки 5 шт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІТЛОВСІМ"

ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІТЛОВСІМ"
#42534220
Очікує рішення 1 236 042,98
UAH з ПДВ
24 червня 2019 12:17

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 липня 2019 12:54
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
05 липня 2019 12:53
Протокол155