Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярська приладдя)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-06-13-000497-b 1dec1417bb664b0093207649798dfe38
Допорогові закупівлі    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33695540
Вебсайт замовника: http://dzki.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 01001, Україна, Київська обл., Київ, Велика Житомирська, 15А
Контактна особа замовника: Ткач Юлія Вікторівна
380442790975
zki.buh@kievcity.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 20:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 15:28
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Канцелярська приладдя: технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені в Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17295 штуки
Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярська приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після отримання Товару протягом 10 (десяти) робочих днів на підставі видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі - Бюджет міста Києва. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 червня 2019 11:03
Дата відповіді: 14 червня 2019 11:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі. 2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.Оцінка пропозиції буде здійснюватися за остаточною ціною Учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-13-000497-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Бумвест", Код ЄДРПОУ:23702466
Дата подання: 05 липня 2019 16:39
Просимо переглянути рішення стосовно дискваліфікації
В протоколі засідання тендерного комітету Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.07.2019р. за № 64-ТК вказано, що за результатом розгляду пропозиції ТОВ «БУМВЕСТ» встановлено, що документи, які вимагалися Замовником оформлені не належним чином, а саме:
1) Довідка у довільній формі з інформацією про технічні характеристики запропонованого Учасником товару не містить інформації про повне найменування товару, виробника та ознак його відповідності (невідповідності) предмету закупівлі, у зв'язку з чим не можливо ідентифікувати товар, який пропонує Учасник та його відповідність (невідповідність) вимогам Замовника.
ТОВ«БУМВЕСТ» в особі директора Вернигори Сергія Івановича, що діє на підставі Статуту, повідомляє, що ТОВ «БУМВЕСТ» були завантажені на тендерну площадку «zakupki.prom.ua» всі необхідні документи в термін до 21.06.2019 до 19-00, згідно вимог Замовника, у тому числі Довідка про технічні характеристики запропонованого товару за № 20/06/7 від 20.06.2019 р., яка містить інформацію про повне найменування товару, виробника та ознак його відповідності (невідповідності) предмету закупівлі.
Просимо переглянути рішення засідання тендерного комітету Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.07.2019р. за № 64-ТК стосовно дискваліфікації ТОВ «БУМВЕСТ».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 липня 2019 10:33
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-06-13-000497-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 09 липня 2019 16:51
Невідповідність пропозиції учасника
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-06-13-000497-b «Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярська приладдя)», який проходив 24.06.2019р.
Згідно рішень Замовника (протокол №60-ТК від 02.07.2019р. та протокол №64-ТК від 05.07.2019р.) пропозиції учасників ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» та ТОВ «Бумвест» були відхилені. Зокрема, пропозиція учасника ТОВ «Бумвест» була відхилена через неналежно оформлені документи, що вимагались Замовником. ТОВ «Бумвест» надав Довідку з інформацією про технічні характеристики запропонованого Учасником товару (надалі Довідка), в якій відсутня інформація про повне найменування товару, виробника та ознак його відповідності (невідповідності) предмету закупівлі.
Учасник ТОВ «Бумвест» подав вимогу щодо оскарження рішення Замовника надавши Лист щодо наявності документу (вих. №05/07/81 від 05.07.2019р.) в якому повідомив, що всі необхідні документи (в тому числі Довідка за №20/06/7 від 20.06.2019р.) були подані у визначений термін, а сама Довідка містить інформацію про повне найменування товару, виробника та ознак його відповідності (невідповідності) предмету закупівлі. Протоколом №67-ТК від 09.07.2019р. Замовник переглянув своє рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «Бумвест» та вирішив визнати її як таку, що відповідає усім вимогам Замовника.
Хочемо зазначити, що згідно Довідки учасника ТОВ «Бумвест» (№20/06/7 від 20.06.2019р.), інформація про виробника товару повністю відсутня, що не дає змоги встановити відповідність товару технічному завданню Замовника. Рішення Замовника щодо визначення даної пропозиції відповідною є абсурдним, так як учасник ТОВ «Бумвест» не надав необхідну інформацію щодо товару, яка вимагалася згідно Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі. У пункті 1 Додатку 1 чітко зазначено, що Довідка подається із зазначенням виробника, а отже пропозиція учасника ТОВ «Бумвест» є невідповідною до вимог Замовника.
Підсумовуючи все вищенаведене, просимо:
1) Скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Бумвест»;
2) Розглянути її повторно та відхилити як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника відповідно до наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.03.2019, яким затверджується інструкція для використання допорогових закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2019 08:36
Розглянувши уважно Вашу вимогу повідомляємо наступне. Так, дійсно на вимогу ТОВ «Бумвест» Замовником було повторно переглянуто його пропозицію на відповідність вимогам зазначених у період оголошення закупівлі. За результатами повторного розгляду встановлено, що у складі пропозиції ТОВ «Бумвест» міститься декілька документів відносно запропонованого ним товару, а саме: підписана Учасником «Інформація про технічні, якісні та кількісні хар-ки предмета закупівлі.pdf» вих. № 20/06/12 від 20.06.2019 та «Довідка про технічні характеристики запропонованого товару» вих. № 20/06/7 від 20.06.2019, яка містить інформації про найменування товару, виробника та ознак його відповідності (невідповідності) предмету закупівлі, у зв’язку з чим Замовник може ідентифікувати товар, який пропонує Учасник та його відповідність (невідповідність) вимогам Замовника. Крім того, на Вашу вимогу, Замовником було переглянуто документи, які були подані у складі Вашої пропозиції, та за результатами розгляду встановлено, що надана Вами довідка про «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» за № 69/06/19 від 21.06.2019 складена за аналогічною формою.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 53 562,60
UAH з ПДВ
51 562,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бумвест" 55 659,06
UAH з ПДВ
52 249,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 58 112,58
UAH з ПДВ
52 251,42
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДОМРАЧЕВА О.Л. 59 142,84
UAH з ПДВ
52 271,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 55 984,38
UAH з ПДВ
53 344,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 57 216,36
UAH з ПДВ
53 345,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 60 645,72
UAH з ПДВ
53 453,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 66 197,52
UAH з ПДВ
58 632,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ 58 695,99
UAH з ПДВ
58 695,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 11:59
Висновки АКС(1).zip
21 червня 2019 11:58
Статут ВАШ АВТОГРАФ 2018.pdf
21 червня 2019 11:58
Витяг ЄДР 20.05.2019.pdf
21 червня 2019 11:58
Витяг ПДВ загальний.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 18:12
sign.p7s
21 червня 2019 18:23
sign.p7s
21 червня 2019 18:23
Цінова пропозиція.pdf
21 червня 2019 18:23
Проект договору.pdf
21 червня 2019 18:23
Установчий договір.pdf
21 червня 2019 18:23
Статут.pdf
21 червня 2019 18:23
Свідоцтво ПДВ.pdf
21 червня 2019 18:23
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
21 червня 2019 18:23
Довідка 4-ОПП.pdf
21 червня 2019 18:23
Витяг з ЄДРПОУ - 18.04.2019.pdf
21 червня 2019 18:23
Висновки ДСЕЕ - 5.pdf
21 червня 2019 18:23
Висновки ДСЕЕ - 4.pdf
21 червня 2019 18:23
Висновки ДСЕЕ - 3.pdf
21 червня 2019 18:23
Висновки ДСЕЕ - 2.pdf
21 червня 2019 18:23
Висновки ДСЕЕ - 1.pdf
21 червня 2019 18:23
Видаткова накладна.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 17:42
sign.p7s
05 липня 2019 17:42
Оновлена пропозиція.pdf
21 червня 2019 14:03
sign.p7s
21 червня 2019 14:02
Цінова пропозиція.pdf
21 червня 2019 14:02
Технічна хар-ка.pdf
21 червня 2019 14:02
Статут.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 15:32
цінова пропозиція.pdf
21 червня 2019 15:32
сертифікація товару.pdf
21 червня 2019 15:32
паспорт.pdf
21 червня 2019 15:32
лист згода.pdf
21 червня 2019 15:32
код директора.pdf
21 червня 2019 15:32
Витяг ЄДР.pdf
21 червня 2019 15:32
Висновки ДСЕЕ_Часть2.pdf
21 червня 2019 15:32
Висновки ДСЕЕ_Часть1.pdf
21 червня 2019 15:32
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 19:19
sign.p7s
21 червня 2019 18:56
Eagle_Висновок_СЕС.jpg
21 червня 2019 18:56
згода з договором.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 16:10
Цінова пропозиція.pdf
21 червня 2019 16:10
УСТАВНЫЕ.7z
21 червня 2019 16:10
Висновок конверти.pdf
21 червня 2019 16:10
Висновок Economix 4.pdf
21 червня 2019 16:10
Висновок Economix 3.pdf
21 червня 2019 16:10
Висновок Economix 2.pdf
21 червня 2019 16:10
Висновок Economix 1.PDF
21 червня 2019 16:10
Висновок Buromax.pdf
21 червня 2019 16:10
Висновок 4Office.pdf
21 червня 2019 16:10
Видаткова накладна.pdf
21 червня 2019 16:10
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 01:00
Цінова пропозиція.pdf
21 червня 2019 01:00
Технічна спецификація.pdf
21 червня 2019 01:00
Свідоцтво ПДВ.pdf
21 червня 2019 01:00
Референс-лист.pdf
21 червня 2019 01:00
Імпортер в Україні.pdf
21 червня 2019 01:00
Д-ка про ліцензування.pdf
21 червня 2019 01:00
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 11:24
Довідка статут.PDF
21 червня 2019 11:24
Лист-згода.PDF
21 червня 2019 11:24
про несертифікацію.PDF
21 червня 2019 11:24
Паспорт+инн.PDF
21 червня 2019 11:24
Витяг.PDF
21 червня 2019 11:24
проект договору.PDF
21 червня 2019 11:24
Висновки.rar
21 червня 2019 11:24
Цінова пропозиція.PDF
21 червня 2019 11:24
Виписка Півень.PDF
21 червня 2019 11:24
Захист довкілля.PDF
21 червня 2019 11:24
висновки 2.rar
21 червня 2019 11:24
Аналог.договор.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
Відхилено 51 562,20
UAH з ПДВ
02 липня 2019 09:35
ТОВ "Бумвест"
#23702466
Рішення скасоване 52 249,98
UAH з ПДВ
09 липня 2019 10:33
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Рішення скасоване 52 251,42
UAH з ПДВ
09 липня 2019 10:33
ТОВ "Бумвест"
#23702466
Переможець 52 249,98
UAH з ПДВ
09 липня 2019 10:58

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бумвест"
#23702466
52 249,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Актуальні тендери

До пошуку