Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу "В" з обладнанням
Automotive emergency (emergency) medical care type B with equipment
Очікувана вартість
6 900 000,00 UAH
UA-2019-06-13-000458-a 746694f48f1a461283a6feca91f82fb2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трещинська Людмила Іванівна

+380444893408 kocemdmk@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КЗ Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 34002938
Місцезнаходження: 04107, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул.Багговутівська 1
Контактна особа: Трещинська Людмила Іванівна
+380444893408
kocemdmk@meta.ua
Додаткові контактні особи: Трещинська Людмида Іванівна
+380444891291
kocemdmk@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: PI Municipal Institution of Kyiv Oblast Council "Kyiv Oblast Centre for Emergency and Disaster Medicine" t
National ID: 34002938
Contact point: Treschynska Lyudmila Ivanivna
+380444893408
kocemdmk@meta.ua
Additional contacts: Treschynska lyudmila Ivanivna
+380444891291
kocemdmk@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 червня 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2019 15:22
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2019 15:22
Початок аукціону: 18 вересня 2019 11:27
Очікувана вартість: 6 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 13 червня 2019 15:17
Enquiries until: 03 серпня 2019 15:22
Complaints submission until: до 09 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 серпня 2019 15:22

Information

Estimated total value: 6 900 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 34 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу "В" з обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Багговутівська.1
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Automotive emergency (emergency) medical care type B with equipment
CPV: 34110000-1
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу "В" з обладнанням Аванс 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 14:34
протокол.pdf
02 серпня 2019 14:34
ТДВ зміни.doc
19 липня 2019 16:49
протокол 84 А.pdf
02 серпня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 14:34
протокол.pdf
02 серпня 2019 14:34
ТДВ зміни.doc
19 липня 2019 16:49
ТДВ зміни.doc
13 червня 2019 15:18
ТД2.doc
19 липня 2019 16:49
протокол 84 А.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-13-000458-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 02 липня 2019 09:22
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Умовами Додатку 2 тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу В з обладнанням)» КЗ Київської обласної ради «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» є ряд дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та не відповідають умовам чинного законодавства України.
1. Відповідно до п.1 автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги та устаткування до них за технічними характеристиками повинні відповідати вимогам або бути кращім, ніж у заявлених технічних вимогах, проте Замовникои були виписали технічні умови таким чином, що не можливо запропонувати краще по технічним характеристикам медичне обладнання, а саме п.16 Таблиці 10 – Медико-технічні вимоги до устаткування (Глюкометр) Замовник вимагає: «Глюкометр повинен оцінювати кров при об’ємі проби не менше 4 мкл», відповідно ряд підприємств має можливість поставити у складі автомобіля швидкої медичної допомоги – Глюкометр, який забезпечить якісне оцінювання рівня цукру в крові з показником оцінювання крові при об’ємі проби до 3 мкл., що є безперечно кращим показником по зрівнянню з Глюкометром, що виписаний у вимогах Замовника, оскільки для здійснення оцінювання рівня цукру в крові пацієнтів буде проводитись менший забір крові. Отже, дана вимога Замовника є неправомірною, такою що обмежує в правах учасників, унеможливлює участь в процедурі закупівлі, оскільки наша пропозиція, яка в повному обсязі відповідає державним стандартам та ДСТУ 7032:2009, може бути відхилена Замовником. Просимо внести зміни до п.16 Таблиці 10 – Медико-технічні вимоги до устаткування (Глюкометр) і викласти вище вказану вимогу в наступній редакції: «Глюкометр повинен оцінювати кров при об’ємі проби не більше 4 мкл».
2. Просимо внести зміни до медико-технічних вимог, які дозволять збільшити коло потенційних учасників торгів та більш ефективно використати бюджетні кошти, оскільки виконання окремих вимог суттєво збільшує вартість предмету закупівлі, так в п.22 Таблиці 10 – Медико-технічні вимоги до устаткування (Пристрій для аерозольної терапії в комплекті з маскою для дорослих) просимо викласти вимогу в наступній редакції: «Об’єм небулайзеру не менше 6 мл. Повинен мати Т-подібний конектор для підключення дихального контуру. Повинен мати кисневий шланг довжиною, не менше 2 м.»
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 липня 2019 09:12
1. Технічні характеристики обладнання визначаються замовником відповідно до його потреб та умов використання обладнання, а не можливостей окремих постачальників. Технічні умови до обладнання встановлені замовником не обмежують учасника у виборі глюкометра з «можливістю оцінювати кров при об’ємі проби не менше 4 мкл» оскільки на ринку є великий вибір приладів від різних виробників, що відповідають умовам технічної документації.
Технічні характеристики обладнання визначаються замовником відповідно до його потреб та умов використання обладнання, а не можливостей окремих постачальників. Технічні умови до обладнання встановлені замовником не обмежують учасника у виборі пристрою інгаляційної терапії оскільки на ринку є великий вибір приладів від різних виробників, що відповідають умовам технічної документації. Наявність поздовжнього армування кисневого шлангу прямо впливає на його міцність та надійність.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-13-000458-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 10 липня 2019 14:25
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником незаконних вимог у тендерній документації
13 червня 2019 року Комунальний заклад Київської обласної ради «Київський обласнийцентр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану процедуру закупівлі – відкриті торги з публікацією іноземною мовою щодо закупівлі товару: Автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги типу В з обладнанням. Ознайомившись з тендерною документацією затвердженою рішенням тендерного комітету (протокол засідання № 82 від 13.06.2019 року) (Далі — Тендерна Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству України та обмежують конкуренцію, а саме: 1. Додатком 1 тендерної документації передбачено надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори на поставкутовару із зазначенням предметів договорів, замовників і їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Копії виконаних договорів на поставку товарів за 2016-2018 роки (у разі наявності). З умов тендерної документації вбачається, що Замовник вимагає надання інформації про виконання не не одного аналогічного договору, а декількох. Вважаємо вказані вимоги тендерної документації незаконними та дискримінаційними по відношенню до ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС», який має намір прийняти участь в процедурі закупівлі та має аналогічний договір укладений в 2018 році (договір додається). Частиною 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Як вбачається з норми Закону, достатньо щоб учасник підтвердив виконання одного аналогічного договору. Отже вимога щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (декількох), а не договору та посилання на конкретні роки укладення договору є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та дискримінує учасників які не мають можливості надати інформацію більш ніж щодо одного договору що підтверджує нашу кваліфікацію. Таким чином, вимога щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом України “Про публічні закупівлі” та такою що порушує добросовісну конкуренцію та відкритість на всіх стадіях закупівель Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації. 2. Відповідно до вимог п.1 Додатку 2 тендерної документації автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги та устаткування до них за технічними характеристиками повинні відповідати вимогам або бути кращім, ніж у заявлених технічних вимогах, проте Замовникои були виписали технічні умови таким чином, що не можливо запропонувати краще по технічним характеристикам медичне обладнання, а саме п.16 Таблиці 10 – Медико-технічні вимоги до устаткування (Глюкометр) Замовник вимагає: «Глюкометр повинен оцінювати кров при об’ємі проби не менше 4 мкл», відповідно ряд підприємств, в тому числі ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС», має можливість поставити у складі автомобіля швидкої медичної допомоги – Глюкометр, який забезпечить якісне оцінювання рівня цукру в крові з показником оцінювання крові при об’ємі проби до 3 мкл., що є безперечно кращим показником по зрівнянню з Глюкометром, що виписаний у вимогах Замовника, оскільки для здійснення оцінювання рівня цукру в крові пацієнтів буде проводитись менший забір крові. Отже, дана вимога Замовника є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом України “Про публічні закупівлі” та такою що порушує добросовісну конкуренцію та відкритість на всіх стадіях закупівель Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації. 3. Пунктом 22 Таблиці 10 - Медико-технічні вимоги до устаткування Додатку 2 вимагається, що пристрій для аерозольнрї терапії в комплекті з маскою для дорослих повинен мати об’єм не менше 6 мл, Т-подібний конектор для підключення дихального контуру та кисневий шланг поздовжньо армований, довжиною, не менше 2 м. Як вбачається з умов тендерної документації Замовник вимагає кисневий шланг повздовжньо армований. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Вказані характеристики жодним чином не впливають на фунціональність пристрою. Замовник у відповіді на вимогу про внесення змін до тендерної докумументації стверджує, що на ринку є велика кількість виробників, які відповідають всім вимогам замовника. З даною позицією не погоджуємось, оскільки замовник не надав підтверджуючі документи наявності двох виробників на ринку, які відповідають вимогам Замовника. ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС» може запропонувати Замовнику пристрій, який повністю задовільнить його потреби з наступними характеристиками : «Об’єм небулайзеру не менше 6 мл. Повинен мати Т-подібний конектор для підключення дихального контуру. Повинен мати кисневий шланг довжиною, не менше 2 м.». Просимо забов’язати Замовника внести зміни до медико-технічних вимог, які дозволять збільшити коло потенційних учасників торгів та більш ефективно використати бюджетні кошти, оскільки виконання окремих вимог суттєво збільшує вартість предмету закупівлі. 4. Відповідно до умов п. 6 Додатку 2 Тендерна Документації встановлено вимогу Надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника (дилера, дистриб'ютора) офіційно уповноваженого на це виробником, що підтверджує можливість постачання учасником медичної техніки в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією (надати оригінал такого листа). У разі надання Учасником оригіналу гарантійного листа від представника (дилера, дистриб'ютора), офіційно уповноваженого на це виробником, Учасник повинен додати до такого листа копії документів, що підтверджують повноваження представника на таке представництво на території України. Дана вимога дискримінує учасників, в тому числі ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС», які мають необхідне медичне обладнання у себе на складі. Наше підприємство є виробником автомобілів швидкої медичної допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України та маємо на своєму складі раніше придбане обладнання та устаткування. Враховуючи вище викладене просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації з врахуванням можливостей учасників, які мають медичне обладнання (яке відповідає вимогам Замовника) на складі. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є виробником автомобілів швидкої медичної допомоги, який пройшов клінічні випробування та повністю відповідає всім національним стандартам України. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, ТОВ «БРІОРСОН МОТОРС» не може прийняти участь у закупівлі. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» мета тендерних процедур полягає в забезпеченні рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також досягнення найбільшої економічної ефективності та економії витрачання державних коштів. Згідно ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципами публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діянням та зловживанням. Частиною 2 ст. 5 зазначеного Закону визначено, що Замовник не може встановити дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника Комунальний заклад Київської обласної ради «Київський обласнийцентр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» усунути дискримінаційні умови зазначені вище шляхом внесення змін до тендерної документації та привести її у відповідність із вимогами чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 липня 2019 19:19
рішення від 12.07.2019 № 9362 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 липня 2019 19:18
рішення від 29.07.2019 № 10258.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 22:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до вимог рішення постійно діючої адміністартивної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було внесено зміни до тендерної документації та усунуто порушення, зазначені у мотивувальній частині рішення.
Дата виконання рішення замовником: 07 серпня 2019 10:14

Документи подані скаржником

10 липня 2019 14:25
скарга 458.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-06-13-000458-a746694f48f1a461283a6feca91f82fb2
Найменування: КЗ Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 34002938
Місцезнаходження: 04107, Україна, м. Київ обл., місто Київ, вул.Багговутівська 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" Документи
Очікується рішення
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

13 серпня 2019 15:24
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

08 серпня 2019 11:36
Електронний підпис
06 серпня 2019 16:49
Електронний підпис
25 липня 2019 11:00
Електронний підпис
15 липня 2019 16:38
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 11:26
Проект Договору.pdf
13 серпня 2019 11:25
ТУ.pdf
13 серпня 2019 11:24
технічна специфікація.pdf
13 серпня 2019 11:24
Сертифікати авто.pdf
13 серпня 2019 11:23
Свідоцтво.pdf
13 серпня 2019 11:23
Помеба_вакуумные шины.PDF
13 серпня 2019 11:22
Оксиметр.pdf
13 серпня 2019 11:22
оксиметр 2.pdf
13 серпня 2019 11:21
Одяг медичний.PDF
13 серпня 2019 11:20
ноші.pdf
13 серпня 2019 11:19
Ноши каталка.PDF
13 серпня 2019 11:19
Медкапитан_3.PDF
13 серпня 2019 11:19
Медкапитан_2.PDF
13 серпня 2019 11:19
Медкапитан_1.PDF
13 серпня 2019 11:19
Лоток медичний.pdf
13 серпня 2019 11:19
контейнер.pdf
13 серпня 2019 11:17
Жорсткий кейс.pdf
13 серпня 2019 11:17
Електрокардіограф.PDF
13 серпня 2019 11:16
Глюкометр.pdf
13 серпня 2019 11:16
гарантійні листи.rar
13 серпня 2019 11:15
гарантійні листи.pdf
13 серпня 2019 11:15
висновок сес.pdf
13 серпня 2019 11:15
Вимірювачі_2.PDF
13 серпня 2019 11:14
Вимірювачи_1.PDF
13 серпня 2019 11:14
Видаткова накладна-1.pdf
13 серпня 2019 11:14
Аспіратори.PDF
09 серпня 2019 12:08
Рішення Гончаренко.pdf
09 серпня 2019 12:08
Протокол250618.pdf
09 серпня 2019 12:08
Протокол_нова адреса.pdf
09 серпня 2019 12:08
Протокол 17 від 24.06.2019.pdf
09 серпня 2019 12:08
Наказ директор.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка щодо ліцензії.pdf
09 серпня 2019 12:08
Проект Договору.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка ч2ст17.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка по 17 ст.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка п10ч1ст17.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка п8ч1ст17.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка п6ч1ст17.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка п5ч1ст17.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка п4ч1ст17.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка п3ч1ст17.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка п2ч1ст17.pdf
09 серпня 2019 12:08
4. Аналогічний договір.pdf

Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 13:34
Електронний підпис
13 серпня 2019 13:30
13. Технічна частина 8.pdf
13 серпня 2019 13:30
17. Технічна частина 12.pdf
13 серпня 2019 13:30
8. Технічна частина 3.pdf
13 серпня 2019 13:30
10. Технічна частина 5.pdf
13 серпня 2019 13:19
18. Технічна частина 13.pdf
13 серпня 2019 13:19
14. Технічна частина 9.pdf
13 серпня 2019 13:18
9. Технічна частина 4.pdf
13 серпня 2019 13:18
4. Інші документи.pdf
13 серпня 2019 13:17
11. Технічна частина 6.pdf
13 серпня 2019 13:17
16. Технічна частина 11.pdf
13 серпня 2019 13:16
6. Технічна частина 1.pdf
13 серпня 2019 13:14
7. Технічна частина 2.pdf
13 серпня 2019 12:33
12. Технічна частина 7.pdf
13 серпня 2019 10:51
15. Технічна частина 10.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС

ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС Документи
ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 11:36
Електронний підпис
06 серпня 2019 16:49
Електронний підпис
25 липня 2019 11:00
Електронний підпис
15 липня 2019 16:38
Електронний підпис

Публічні документи

13 серпня 2019 11:26
Проект Договору.pdf
13 серпня 2019 11:25
ТУ.pdf
13 серпня 2019 11:24
технічна специфікація.pdf
13 серпня 2019 11:24
Сертифікати авто.pdf
13 серпня 2019 11:23
Свідоцтво.pdf
13 серпня 2019 11:23
Помеба_вакуумные шины.PDF
13 серпня 2019 11:22
Оксиметр.pdf
13 серпня 2019 11:22
оксиметр 2.pdf
13 серпня 2019 11:21
Одяг медичний.PDF
13 серпня 2019 11:20
ноші.pdf
13 серпня 2019 11:19
Ноши каталка.PDF
13 серпня 2019 11:19
Медкапитан_3.PDF
13 серпня 2019 11:19
Медкапитан_2.PDF
13 серпня 2019 11:19
Медкапитан_1.PDF
13 серпня 2019 11:19
Лоток медичний.pdf
13 серпня 2019 11:19
контейнер.pdf
13 серпня 2019 11:17
Жорсткий кейс.pdf
13 серпня 2019 11:17
Електрокардіограф.PDF
13 серпня 2019 11:16
Глюкометр.pdf
13 серпня 2019 11:16
гарантійні листи.rar
13 серпня 2019 11:15
гарантійні листи.pdf
13 серпня 2019 11:15
висновок сес.pdf
13 серпня 2019 11:15
Вимірювачі_2.PDF
13 серпня 2019 11:14
Вимірювачи_1.PDF
13 серпня 2019 11:14
Видаткова накладна-1.pdf
13 серпня 2019 11:14
Аспіратори.PDF
09 серпня 2019 12:08
Рішення Гончаренко.pdf
09 серпня 2019 12:08
Протокол250618.pdf
09 серпня 2019 12:08
Протокол_нова адреса.pdf
09 серпня 2019 12:08
Протокол 17 від 24.06.2019.pdf
09 серпня 2019 12:08
Наказ директор.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка щодо ліцензії.pdf
09 серпня 2019 12:08
Проект Договору.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка ч2ст17.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка по 17 ст.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка п10ч1ст17.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка п8ч1ст17.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка п6ч1ст17.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка п5ч1ст17.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка п4ч1ст17.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка п3ч1ст17.pdf
09 серпня 2019 12:08
Довідка п2ч1ст17.pdf
09 серпня 2019 12:08
4. Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 13:34
Електронний підпис
13 серпня 2019 13:30
13. Технічна частина 8.pdf
13 серпня 2019 13:30
17. Технічна частина 12.pdf
13 серпня 2019 13:30
8. Технічна частина 3.pdf
13 серпня 2019 13:30
10. Технічна частина 5.pdf
13 серпня 2019 13:19
18. Технічна частина 13.pdf
13 серпня 2019 13:19
14. Технічна частина 9.pdf
13 серпня 2019 13:18
9. Технічна частина 4.pdf
13 серпня 2019 13:18
4. Інші документи.pdf
13 серпня 2019 13:17
11. Технічна частина 6.pdf
13 серпня 2019 13:17
16. Технічна частина 11.pdf
13 серпня 2019 13:16
6. Технічна частина 1.pdf
13 серпня 2019 13:14
7. Технічна частина 2.pdf
13 серпня 2019 12:33
12. Технічна частина 7.pdf
13 серпня 2019 10:51
15. Технічна частина 10.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС

ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 серпня 2019 15:19
Коментар щодо відміни: Згідно з абзацом 3 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель Замовник відміняє торги.
Документи:
22 серпня 2019 15:18
рішення про відміну Авто В 6.900.FR12.pdf