Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої для ч/б друку (комп'ютерне обладнання та приладдя)
Очікувана вартість
2 300 000,00 UAH
UA-2019-06-13-000445-b 328a5d2e0401443d8f4545c53c7d0359
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мирослава Осадча

+380445941157 mosadcha@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Мирослава Осадча
+380445941157
mosadcha@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 16:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 16:40
Початок аукціону: 08 липня 2019 12:41
Очікувана вартість: 2 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,61%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
287 одиниця
Багатофункціональні пристрої для ч/б друку (Комп'ютерне обладнання та приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до умов розділу 4 проекту договору, наведеного в Додатку №3 до Документації Аванс 5 Банківські 70
Дата виставлення рахунку Відповідно до умов розділу 4 проекту договору, наведеного в Додатку №3 до Документації Пiсляоплата 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2019 11:40
ТД 402_нова редакція 27.06.2019.docx
13 червня 2019 10:04
ОГОЛОШЕННЯ 402.pdf
13 червня 2019 10:04
ТД 402 _12.06.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 13 червня 2019 14:51
Дата відповіді: 14 червня 2019 10:39
Шановний Замовнику ! З метою збільшення конкуренції та зменшення витрат на закупівлю, чи можлива зміна технічних вимог, а саме часу виходу першої сторінки з 7,0 сек до 8,5 сек.?
Відповідь: У відповідь на дане питання повідомляємо, що вносити дні зміни до технічних вимог тендерної документації є недоцільно
Технологія друку
Дата подання: 13 червня 2019 15:48
Дата відповіді: 19 червня 2019 10:04
Шановний Замовник, просимо не обмежувати можливість пропонувати більш оптимальні, сучасні, економічні та екологічні пристрої та змінити вимогу «технологія друку – монохромна лазерна» на «технологія друку – лазерна, струменева, світлодіодна» або вилучити цю вимогу.
Відповідь: У зв'язку з численними зверненнями зацікавлених осіб, що мають бажання прийняти участь в даній процедурі закупівлі Замовником готуються зміни до тендерної документації та продовжено період уточнень
Діапазон щільності паперу
Дата подання: 13 червня 2019 16:09
Дата відповіді: 19 червня 2019 10:04
Шановний Замовник, чи можна вважати, що запропонована модель пристрою з параметром «Тип матеріалу для друку – Папір ( від 64г/м до 256г/м) конверти, наліпки» попадає в діапазон, якій вимагається в технічній документації, а саме: «Тип матеріалу для друку – Папір (від 60г/м до не менш ніж 150г/м) конверти, наліпки».
Відповідь: У зв'язку з численними зверненнями зацікавлених осіб, що мають бажання прийняти участь в даній процедурі закупівлі Замовником готуються зміни до тендерної документації та продовжено період уточнень
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 червня 2019 11:04
Дата відповіді: 14 червня 2019 11:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на питання, повідомляємо:
щодо питання 1 - в Додатоку № 2 до Документації Замовником визначено лише технічні та якісні характеристики Обладнання необхідного Замовнику та не вказано жодної торгової марки. Учасник самостійно зазначає торгову марку, модель та виробника Обладнання в ціновій пропозиції;
щодо питання 2 - брати участь в процедурі закуупівлі мають можливість на рівних умовах як юридичні особи так і фізичні особи-підприємеці
Оцінка пропозицій учасників відбувається відповідно до умов Документації
Технічні вимоги
Дата подання: 18 червня 2019 10:02
Дата відповіді: 19 червня 2019 10:04
Шановний Замовнику ! Чи правильно ми розуміємо вашу відповідь про зміну технічних вимог з 7.0 сек до 8,5 сек недоцільною, тому що зміни є несуттєвими (не важливими) і ви готові розглядати подібні пропозиції не вносячи змін в ТД ? Нагадуємо що мова йде дійсно про несуттєві зміни ТД, але про суттєву економію бюджетних коштів.
Відповідь: У зв'язку з численними зверненнями зацікавлених осіб, що мають бажання прийняти участь в даній процедурі закупівлі Замовником готуються зміни до тендерної документації та продовжено період уточнень
Готуються зміни до тендерної документації
Дата подання: 24 червня 2019 16:52
Дата відповіді: 24 червня 2019 17:22
Доброго дня. Ви повідомили, що "готуються зміни до тендерної документації". А коли вже їх можна буде побачити ? Закінчується час на уточнення.
Відповідь: На найближчому засіданні комітету конкурсних торгів АБ "УКРГАЗБАНК" планується затвердження змін до тендерної документації; Період уточнень буде додатково продовжено на строк достатній для підготовки пропозицій
Комплект поставки
Дата подання: 27 червня 2019 15:18
Дата відповіді: 01 липня 2019 11:38
Шановний замовнику, згідно змін до тендерної документації, комплект поставки товару повинен включати додатковий тонер картридж (2500 стор). Мова йде про оригінальний чи НЕ оригінальний тонер картридж?
Відповідь: Шановний Учаснику, мова йде про оригінальний картридж.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД" 1 722 000,00
UAH з ПДВ
1 722 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 2 285 955,00
UAH з ПДВ
1 939 833,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 2 212 770,00
UAH з ПДВ
1 999 911,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ" 2 250 654,00
UAH з ПДВ
2 130 114,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 2 238 600,00
UAH з ПДВ
2 178 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 2 289 932,82
UAH з ПДВ
2 229 903,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" 2 295 942,60
UAH з ПДВ
2 295 942,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 11:52
Електронний підпис
09 липня 2019 11:51
Довідка наявносіт СЦ.pdf
09 липня 2019 11:51
Ст 17.pdf
09 липня 2019 10:59
Електронний підпис
09 липня 2019 10:57
Копія Статуту, Опис т.pdf
09 липня 2019 10:57
Гарантійний Лист.pdf
05 липня 2019 11:10
Електронний підпис
05 липня 2019 11:09
Пропозиція щодо ціни.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 19:19
Електронний підпис

Публічні документи

04 липня 2019 09:30
Електронний підпис
04 липня 2019 09:20
33. Реєстр документів.pdf
04 липня 2019 09:20
23. Гарантійний лист.pdf
04 липня 2019 09:20
9. Статут .pdf
04 липня 2019 09:20
7. Паспортні дані .pdf
04 липня 2019 09:20
3. Витяг з ЄДРПОУ 26.06.19.pdf
04 липня 2019 09:20
1. Авторизація 2019.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 14:47
Електронний підпис
05 липня 2019 14:45
пропозиція ціни.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 11:51
Електронний підпис
05 липня 2019 11:49
пропозиція.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 15:11
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2019 13:24
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД"

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ТДВ "ІБФ ЛДС"

ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД"
#30675914
Відхилено 1 722 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 14:55
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 1 939 833,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 15:46

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
1 939 833,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Навігатор 402.pdf укладений
14 серпня 2019 10:20