Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги їдалень» код ДК 021:2015 – 55510000-8 (послуги щодо забезпечення готовим гарячим харчуванням за контрактом слухачів, які проходять професійну та комплексну реабілітацію в Центрі)
Очікувана вартість
616 416,03 UAH
UA-2019-06-13-000419-a 90330d24b110490e8449dabeb8d621f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Машкова Євгенія Геннадіївна

+380626414701 dmcpri@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна реабілітаційна установа "Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю "Донбас"
Код ЄДРПОУ: 34877327
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., місто Краматорськ, бул.Машинобудівників, 32
Контактна особа: Машкова Євгенія Геннадіївна
+380626414701
dmcpri@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 15:59
Очікувана вартість: 616 416,03 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 082,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Джерело фінансування - Державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо забезпечення готовим гарячим харчуванням за контрактом слухачів, які проходять професійну та комплексну реабілітацію в Центрі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, буд. 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом: оплати Замовником акту виконаних послуг після його підписання Сторонами один раз на місяць та на основі рахунку-фактури. Остаточний розрахунок здійснюється після завершення реабілітації за умови, що мали місце зміни у ході реабілітації слухачів. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавцем, з відстрочкою платежів до 45 календарних днів. Розрахунки здійснюються відповідно та в межах виділених асигнувань і кошторисного призначення на цю закупівлю. Оплата здійснюється по мірі надходження коштів з бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань на даний предмет закупівлі. У випадку затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2019 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 14:57
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ до ТД 13.06.19.docx
13 червня 2019 14:57
Оголошення ДРУЦКРОІ ДОНБАС.docx
13 червня 2019 14:57
ТД- послуги їдалень ДРУЦКРОІ Донбас 13.06.19.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ФОКІНА ОЛЬГА ЯКІВНА" 616 212,45
UAH з ПДВ
610 018,45
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НІГУРИЦЯ НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА" 616 391,88
UAH з ПДВ
610 227,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 16:34
Цінова пропозиція.Pdf
27 червня 2019 16:34
Працівники.pdf
27 червня 2019 16:34
персональні данні.Pdf
27 червня 2019 16:34
Паспорт та інше.pdf
27 червня 2019 16:34
Лист від учасника.Pdf
27 червня 2019 16:34
Захист довкілля.Pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ФОКІНА ОЛЬГА ЯКІВНА"

ФОП "НІГУРИЦЯ НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ФОКІНА ОЛЬГА ЯКІВНА"
#2295017602
Переможець 610 018,45
UAH з ПДВ
19 липня 2019 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ФОКІНА ОЛЬГА ЯКІВНА"
#2295017602
610 018,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 09:58
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 11:13
протокол 68-19.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 11:11
д.уг.1від18.12.2019.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 11:11
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 09:16
Примірне двотижневе меню укладений
30 липня 2019 09:15
Договір 39 від 30.07.2019р. укладений
30 липня 2019 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов п.п.1.3, 1.4, 1.5 п.1 договору №39 від 30.07.2019р. «Допускається зменшення обсягів обідів в бік збільшення сніданків або вечерь, та навпаки, в залежності від фактичного набору слухачів, що оформляється додатковою угодою
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 609 983,45
UAH