Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля
Очікувана вартість
455 000,00 UAH
UA-2019-06-13-000370-c 3738bc61b15e49d2a683d259996c9964
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сметана Дмитро Вікторович

+380977335678 berezino_shkola@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Березинський навчально - виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Тарутинської районної ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 25830702
Місцезнаходження: 68542, Україна , Одеська обл., Березине, вул. Шевченка,7
Контактна особа: Сметана Дмитро Вікторович
+380977335678
berezino_shkola@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 11:17
Очікувана вартість: 455 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 т
Вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68542, Україна, Одеська область, смт. Березине, ул. Шевченко,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2019 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 12:49
Тендерна документація.doc
13 червня 2019 12:49
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 червня 2019 16:12
Дата відповіді: 20 червня 2019 15:30
Шановний Замовнику! Вами встановлено вимоги до предмета закупівлі, які не відовідають вимогам ДСТУ!. Вугілля з вказаними Вами показниками не існує!.
Відповідь: Зважаючи на зауваження Березинським НВК "ЗОШ І-ІІІ СДНЗ " будуть внесені зміни до предмету закупівлі.
Уточнення
Дата подання: 20 червня 2019 17:48
Відповідно до ДСТУ 7146:2010 показники якості: Зональність на сухий стан палива Ad, %, не більше ніж 16; Загальна волога на робочий стан палива r Wt , %, не більше ніж- 7% Загальна сірка на су-хий стан палива dt S , %, не більше ніж 3 - для збагаченого, для не збагаченого не більш - 4% Нижча теплота згорання на робочий стан палива ri Q , МДЖ/кг (ккал/кг), не менше ніж 6000.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
питання
Дата подання: 21 червня 2019 11:58
Коли пануете внести зміни?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-19-000038 ● 3ec377e782fb4591bb066f00b20c2088
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2019 14:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.06.2019 Одеса № 208


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 18.06.2019.


Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.06.2019 № 208
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2019-06-13-000370-c 13.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Конюченко І.А.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено.

2019-07-09 09:08:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2019-07-16 17:41:35

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 червня 2019 12:38
Коментар щодо відміни: Внесення змін до предмету закупівлі
Документи:
21 червня 2019 12:37
Повідомлення про рішення