Вугілля
Очікувана вартість
455 000,00 UAH
UA-2019-06-13-000370-c 3738bc61b15e49d2a683d259996c9964
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сметана Дмитро Вікторович

+380977335678 berezino_shkola@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Березинський навчально - виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Тарутинської районної ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 25830702
Місцезнаходження замовника: 68542, Україна, Одеська обл., Березине, вул. Шевченка,7
Контактна особа замовника: Сметана Дмитро Вікторович
+380977335678
berezino_shkola@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 11:17
Очікувана вартість: 455 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 т
Вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68542, Україна, Одеська область, смт. Березине, ул. Шевченко,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 червня 2019 13:24
Електронний цифровий підпис
13 червня 2019 12:49
Тендерна документація.doc
13 червня 2019 12:49
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 червня 2019 16:12
Дата відповіді: 20 червня 2019 15:30
Шановний Замовнику! Вами встановлено вимоги до предмета закупівлі, які не відовідають вимогам ДСТУ!. Вугілля з вказаними Вами показниками не існує!.
Відповідь: Зважаючи на зауваження Березинським НВК "ЗОШ І-ІІІ СДНЗ " будуть внесені зміни до предмету закупівлі.
Уточнення
Дата подання: 20 червня 2019 17:48
Відповідно до ДСТУ 7146:2010 показники якості: Зональність на сухий стан палива Ad, %, не більше ніж 16; Загальна волога на робочий стан палива r Wt , %, не більше ніж- 7% Загальна сірка на су-хий стан палива dt S , %, не більше ніж 3 - для збагаченого, для не збагаченого не більш - 4% Нижча теплота згорання на робочий стан палива ri Q , МДЖ/кг (ккал/кг), не менше ніж 6000.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
питання
Дата подання: 21 червня 2019 11:58
Коли пануете внести зміни?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-19-000038 ● 3ec377e782fb4591bb066f00b20c2088
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-19
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-19 14:25:26
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.06.2019 Одеса № 208


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 18.06.2019.


Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.06.2019 № 208
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2019-06-13-000370-c 13.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Конюченко І.А.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено.

2019-07-09 09:08:23

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Березинський навчально - виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Тарутинської районної ради Одеської області, 25830702, Україна, Березине, вул. Шевченка,7
  2. Інформація про предмет закупівлі: Вугілля, 455000UAH, 09110000-3, ДК021, 65, т
  3. Інформація про оприлюднення: 3738bc61b15e49d2a683d259996c9964, 2019-06-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 19 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу досліджувались документи та інформація щодо зазначеної закупівлі: річний план закупівель Березинського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний заклад» Тарутинської районної ради Одеської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів. За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) (далі – Наказ № 490) у «Формі оголошення про проведення відкритих торгів» відсутня інформація про джерело фінансування та умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Замовником оприлюднено 13.06.2019 документ «Тендерна документація», який не відповідає формі тендерної документації, що затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та статті 22 Закону. Тобто встановлено, що Замовником на порушення абзацу другого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не оприлюднено тендерну документацію не пізніше, ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій (день розкриття тендерних пропозицій 01.07.2019). За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що на порушення статті 4 Закону Замовником не опубліковано інформацію щодо вказаної процедури закупівлі у річному плані закупівель на 2019 рік., 24 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу на стадії оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490, порушення вимог статті 4 та абзацу другого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 21.06.2019 відмінив зазначену процедуру закупівель.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2019-07-16 17:41:35

Інформація про відміну

Дата скасування
21 червня 2019 12:38
Причина скасування
Внесення змін до предмету закупівлі
Документи
21 червня 2019 12:37 Повідомлення про рішення

Актуальні тендери

До пошуку